Je naozaj Safko v noci take potrebne? Vacsina podnikov je aj tak blizsie k Nam. L. Stura, okrem toho neviem, ci by policajti schvalili trvalu zastavku tam, kde pises...
Peon: Ak by N93 a N95 nesli zo stanice 4:30, potom by sli po rovnakej trase ako sluzobny spoj bez beznych cestujucich, kedze nejako treba vodicov doviezt do vozovne... Skutocne sa niekedy divim, co vsetko je mozne kritizovat... DP da ludom nieco navyse a este aj to je zle...
Ad. VH-sidlisko - snad nemyslis vazne, ze porovnavas pesiu dostupnost tej zastavky s tymi castami, ktore si uviedol (viem, Ahoj je specialny pripad, ten nekomentujem)
Ad. 15.7. - nema zmysel tu rozpitvavat, preco uz vtedy a nie teraz alebo v septembri. Su na to dost dobre a opodstatnene dovody...
Ad. pripoje - pri N91 je cas na prestup cca 10 minut obojsmerne, to je myslim viac nez dost a zrejme sa to upravi na menej; N56 sa nebojim; prestup na Hodzaku je najvacsim rizikom - uvidime az v praxi, ci to funguje tak, ako treba.
Ad. CP od septembra - neviem, ci mas prehlad o prejazdoch vozidiel v ramci liniek, ale kvoli novym nocnym spojom je to trosku komplikovanejsie, preto treba menit CP aj tych dennych liniek, z ktorych prejazduju. To ale neznamena, ze sa tam budu nejako menit odchody, skor ide o zmenu poradi a poctu vozidiel. Kazdopadne kedze sa budu k septembru doladovat nocaky, bolo by nezmyslom urobit grafikon platny od septembra uz teraz a potom ho robit v auguste nanovo A vedlajsi efekt neexistencie CP pre sk. rok je aj vacsia prehladnost cez prazdniny
Ad. ZV: budu 2 ks
Ad. cakanie: max 3 minuty na Hlavnej stanici
Ad. 30-minutovy interval: DPB trpi akutnym nedostatkom vodicov, hrozi planovana nevyprava na niektorych dennych linkach, takze tolko k drzaniu dvojnasobneho poctu vodicov pocas celej noci...
Ad. N99: je to sluzobak, ktory berie ludi... ale moze aj nebrat, nebude zverejneny a uz to nikoho trapit nebude, preco nechodi do centra, ze jo...
Ad. 57: pre DPB urcite nebude efektivnejsie riesenie, ktore bude drahsie a dvojita zachadzka drahsia je. Pre cestujucich by to ale lepsie bolo, pripadne by sa dalo usetrit na nakladoch, ak by sa tam poslal Mercedes cez vikendy... Na druhej strane uz boli aj take staznosti na spoje, ktore robia obe zachadzky, ze preco ide najskor tam a nie hentam... Ludia su kadejaki...
Ad. 77: o ruseni zachadzky k vodostavu neviem
Ad. dotaznik - asi by bolo nezmyslom davat dotaznik o novych nocakoch skor ako je sanca sa novymi nocakmi povozit - cize bude zverejneny po prvych par dnoch prevadzky
To je myslím, že aj dosť vtipný príklad, keď na Alexyho majú oba príchod 23:49 h. ?
Hm a prečo N93 a N95 majú rozjazd z Hlavnej stanice aj 04:30 h? Prečo je Petržalka oproti iným MČ takto privilegovaná? Veď vtedy už začínajú premávku denné spoje aj do Petržalky... Alebo teda nech aj ostatné N-ky majú rozjazd zo stanice aj 04:30 h...
"Prečo N95 nemôže na Šafku stáť aj v smere do Petržalky? Nedá sa tam z nábrežia odbočiť?"
Dá, za cenu porušenia predpisov, keď sa autobus "zahrá" na električku, a z električkového pásu odbočí na električkový signál. Ak by sa ale chcel dostať na zastávku, tak by musel po odbočení ešte chvíľu ísť rovno po protismere, a kadejako totálne nepredpisovo. A ak by mal mať oficiálne takú trasu, musel by to schváliť dopravný inšpektorát, a takúto habaďúru zjavne neschválil, a ani sa nedivím.
Ja osobne by som to (aspoň provizórne) vyriešil umiestnením označníka za križovatku smerom na Starý most (pred ňu nie, lebo by musela (kvôli normám) byť príliš ďaleko od križovatky), kde by zastavovala len N95 Obslúžiť Šafko v smere do Petržalky totiž považujem za dosť vhodné a potrebné
Sorry za toľko príspevkov za dnes, ale už minule ma zaujala takáto "diera": Cez víkendy spoj L77 ide z Povodia Dunaja 16:19 h a ďalší (zároveň posledný) až 19:27 h! Vzhľadom napr. na tamojších záhradkárov či prípadných návštevníkov "pontónových bufetov" bez auta a bez bicykla to považujem za nepostačujúce, keď si vezmem, že napr. k SOŠ chodí bus aj cez víkend každú hodinu.
A ako je možné, že po 20 h nie je obsluhovaná zastávka "Vlčie hrdlo-sídlisko" (viem, že k Spalovni a Micherovmu majeru vtedy už zrejme naozaj nie je treba), keď do takých lokalít ako Lieskovec, Kopčany, Ahoj, SOŠ, Lesopark, Žabí majer chodí bus aj po (alebo tesne pred) 22 h...
Prečo N95 nemôže na Šafku stáť aj v smere do Petržalky? Nedá sa tam z nábrežia odbočiť?
Už dávnejšie sa tu písalo o tom, že L57 by mala (zrejme hlavne kvôli jednoduchosti, ale snáď aj efektívnosti) obslúžiť pri každom spoji celý Žabý majer a nie po kúskoch ako teraz (keď to robia len spoje označené písmenom "s"). Pozerám, že aj v CP od 1.7. je to po starom...
A ktosi tu raz spomínal, že na L77 sa zruší zachádzka k Vodostavu. Bola to fáma či sa od toho upustilo?
1; Vieš o aké úpravy pôjde? Ak môžeš a nechceš verejne, pošleš mi to pls na peon@chello.sk ? Inak to je dosť skoro k 15.7. nové cesťáky po 2 týždňoch meniť...
2; Tak keď CP od septembra ešte nie sú hotové a nebudú terajšie, vyzerá to skôr na pridávanie či uberanie spojov? Napr. na takej 83-ke?
3; A to vážne len jedno ZV bude naďalej na nočáky na Hlavnej stanici pripravené?
Akože, len aby kvôli prípadným problémom s tou (ne)vyjazditeľnosťou 60-min. kola pre niektoré linky to nevrátili do pôvodného stavu. ? Ja vidím problém aj v čakaní na prípadne meškajúce N56 a N91, ktoré môžu byť podľa mňa spúšťačom lavíny...
4; Najlepší by teda bol 30-minútový interval po celú noc s tým, že na každú linku by boli nasadené 2 vozidlá, však? Ale nebuďme vlčí! ?
5; A akože, pre koho zaviedli N99? Kto ju asi tak vrámci Petržalky bude využívať? V noci sa predsa cestuje hlavne z / do centra mesta, prípadne cez celé mesto ak sa nemýlim...
A k tej prípadnej N155 (hoci aj drezine), to by bola šupa. ?
Síce nie som Deko, ale čo viem:
prvé čiastkové úpravy by mali byť už k 15.7, to sú veci, kt. sú hotové prakticky už teraz, ale sa to k nedeli už nestihne spustiť.
Zvyšok k septembru zrejme.
Preto sú pre niektoré linky iba cepo na prázdniny, lebo na šk. rok ešte nie sú hotové/vyrobené.
To 60 min kolo je šibeničný čas, skutočne ak sa bude mať čakať dlhšie na niekoho a hlavne situácie ak vypadne spoj po trase smer hl. st., kým to nahlási, ide z Hl. St ZV prestúpia ľudia a kým to Zv dojde na Hl. St, to bývali aj 20 min meškania, to po novom asi tak už nebude (nejaké pravidlo že sa čaká max 3 min a dosť. možno dosť kruté, ale to je obeť systému...)
Zvlášť keď bude zima, mrznúť, alebo sneh....
A na tých piatich linkách s bezpečnostným dozorom, ten bude vykonávaný na všetkých spojoch? A prečo píšu, že SBS alebo Mestská polícia? Tipujem, že len SBS bude...
A vlastne tí "ochrancovia poriadku" budú oblečení v služobnom alebo v civile? Čo predpokladáte, resp. vie niekto, ako to bude?
Terčíky N-kových liniek a nové CP sa budú iba v priebehu nedele inštalovať po celom meste alebo aj skôr? Či terčíky v sobotu a CP v nedeľu?
Kedy asi príde k úpravám, aby nedochádzalo k súbehom posledných denných a prvých nočných spojov (príp. aj naopak ak aj tam sú súbehy)? Od septembra?
Prečo napr. na L63, 83 je nový CP pre pracovný deň uvedený len pre letné prázdniny? Kvôli prehľadnosti či je tu aj predpoklad, že od septembra príde k nejakým zmenám?
Keďže kvôli iba dvom nástupišťam na Hlavnej stanici a hromadnému rozchodu nočákov už teraz dochádza často k niekoľkominútovým meškaniam nočákov a naviac po novom N93, N53, N55 budú musieť čakať na N91, resp. N56, mám obavu, že kvôli tomu bude permanentne dochádzať k oneskoreným hromadným odchodom nočákov z Hlavnej stanice, keďže sa na prichádzajúce "oneskorené spoje" bude čakať, tým sa meškania budú každú hodinu stále viac nabalovať. Alebo sa mýlim?
A predsa len, vyjazdiť kolo za 60 min., nebude problém aj s prestávkami vodičov?
Mozno ked sa pozries na CP a uvidis ze mozes ist 6x za noc tak prides na to ze je to zlepsenie.. ak sa uracis zdvihnut svoju vznesenu prdel tak to bude zlepsenie, ak nie tak je to tvoja blbost a chod si taxikom.. za blbost sa plati.. viac.. ?
Boze moj. Ked mam pred zmenou tri priame spoje za noc, a po zmene ich mam sest, akurat sa na istej zastavke musim unuvat prestupit do uz pripraveneho dalsieho spoja, ktory na ten prvy zarucene bude cakat, tak to je zlepsenie. Koniec diskusie.
aha. zlepšenie. tak to je iné, že ma to nenapadlo hneď, že je to zlepšenie, keď treba prestupovať... ? notabene na niečo, o čom netušíš, či to už išlo alebo ešte len príde alebo už je preč aj posledné... áno, jasne ako som si len mohol nevšimnúť, že je to zlepšenie? ?
podľa tejto logiky by mali byť zrušené prvé električky z dúbravky, veď v súprave sa vezie maximálne 5-6 ľudí... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Dá, za cenu porušenia predpisov, keď sa autobus "zahrá" na električku, a z električkového pásu odbočí na električkový signál. Ak by sa ale chcel dostať na zastávku, tak by musel po odbočení ešte chvíľu ísť rovno po protismere, a kadejako totálne nepredpisovo. A ak by mal mať oficiálne takú trasu, musel by to schváliť dopravný inšpektorát, a takúto habaďúru zjavne neschválil, a ani sa nedivím.
Ja osobne by som to (aspoň provizórne) vyriešil umiestnením označníka za križovatku smerom na Starý most (pred ňu nie, lebo by musela (kvôli normám) byť príliš ďaleko od križovatky), kde by zastavovala len N95 Obslúžiť Šafko v smere do Petržalky totiž považujem za dosť vhodné a potrebné