Ja by som mal problem s novou skupinou sprav skor z toho dovodu ze to zacina byt neprehladne.. hlavne cast Neprehliadnite su v mnohym pripadoch to co kedysi boli Clanky.. keby to bolo medzi updateami bolo by to lepsie...
Veru, napriklad presovske ojazdene trolejbusy. Dlhe roky DPMP vyradoval trolejbusy vyhradne odpredajom. Kupoval ich Zlin, Vilnius, casom aj Almaty, ale nie Bratislava. Teraz ich uz nechce fakt nikto, tak po 15 rokoch sa v Presove opat zacalo vyradovat do srotu.
je to skoda, ojazdene vozidla vobec nemusia byt v zlom stave a su lacnejsie. Podla mojho nazoru vela DP ma ojazdene vozidla ktore nepotrebuju a mohli by ich predat chudobnej bratislave ?
To uz v 1993/94 boli Madari tak zadlzeni? Vozne CAF su inak nieco podobne ako WLABmee, co kupili ZSR. Neodobrata zakazka ponuknuta za vyhodnu cenu, ponuku dostali aj ZSR ale MAV boli rychlejsi.
S499.1023: V Dunakeszi sa vyrabali aj nove vozne, nie v celom rozsahu, nieco urobila DWA Bautzen a tam sa to dokoncilo. (To je ten dalsi typ novych voznov, co maju MAV - rozoznatelne su podla max. rychlosti 160km/h a maju sede ramy na oknach, inak kde sa vytratili dalsie nove vozne co maju MAV na 200km/h od GOSA, istu dobu jazdili na EC Csardas???).
Noo, DVJ Dunakeszi už pomerne dávno patrí Bombardieru a výroba IC vozňov sú akurát tak rekonštrukcie, ktoré jazdia aj u nás aj v ČR.
Príšerne zadĺžené Maďarsko môže nakupovať vozne preto,. lebo sa veselo príšerne zadlžuje ďalej ? .
Reozdiel bude asi v tom, že vagóniky nakupuje prakticky štát, takže vhodne umiestnené lobbné dokáže spraviť zázraky, lebo "zdroje prostě jsou", zatiaľ čo električky mesto.
Ale na skúškach v BA by som ich uvítal.
Zas sa stalo to, čo som tu minimálne raz už kritizoval... Ja si pekne odoberám RSS a teraz pŕide "Pilotný projekt nočnej dopravy" a to je nová skupina správ - takže RSS je mi na ho**o. ?
Nemohol by sa vytvoriť jeden RSS kanál, kde by sa dávali všetky správy? ?
Ale... nikdy nehovor nikdy... az ich Bilbao o 40 rokov vyradi, tak sa v Bratislave urcite ocitnu
A koniec koncov - keby sa chcelo... tieto elektricky vyrobila vagonka CAF Zaragoza, ktora je vyrobcom asi najkrajsich a najkvalitnejsich kolajovych vozidiel v Europe. K Bratislave pritom nema tak daleko. Od CAF maju Madarske statne zeleznice /MAV/ vagony, ktore nasadzuju na kurzy EC-vlakov. Ked som cestoval vlakom EuroNight "Kalman Imre" z Budapesti do Mnichova, viezol som sa v tri roky starom lozkovom vozni z produkcie prave CAF Zaragoza (uzasne komfortny a aj pekny) a v useku Hegyeshalom-Nickelsdorf som pozeral na Bratislavu a veselo telefonoval zo slovenskej mobilnej siete...
Ked mozu v priserne zadlzenom Madarsku nakupit spanielske vozne (a to pritom maju vlastnu vyrobu IC voznov v DVG Dunakeszi) - preco by pomerne ekonomicky uspesne Slovensko nemohlo tamtiez objednat elektricky pre svoje hlavne mesto?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
cent_um.sk