Reakcia na: d3k0 #80188:
Ad mlieko - mám dojem, že bolo rozliate od samého začiatku. Nevšimol som si, že by bola koncepcia daná na pripomienkovanie - ja som sa o jej existencii dozvedel až zo správy o jej schválení, a to je na diskusiu rovnako neskoro, ako dnes.Pokiaľ ide o mapu, prečo sa nemohla urobiť aj podobná schéma, ako je schéma denných liniek, ktorá visí vo vozidlách zvyčajne na kabíne vodiča? Podrobná mapa so zastávkami je v poriadku, ale tá druhá je na draka. Informačne chabá a skreslená tak, že keby nebolo názvov mestských častí a Dunaja, nedokázal by som určiť, o ktoré mesto ide. Galiyosha napísal veľmi pekne, že niekto v DP odviedol veľký kus dobrej roboty v navrhovaní nového systému, preto je škoda, že sa tá práca takýmto ... no, povedzme, že nezvládnutím grafickej prezentácie, čiastočne dehonestuje.
Martin Fundárek
K poslednému odstavcu: Samozrejme, že súčasný model je lepší než predchádzajúci (hoci taká linka N74 vyzerá pekne divoko). Len by som trochu pozmenil prezentovanie intervalu - tak, ako je na týchto stránkach, t.j. "Základný interval liniek nočnej dopravy je 60 minút, ktorý sa pri vybraných linkách v určitých časoch skráti na 30 minút.". V ostatných informáciách (napr. www.dpb.sk) sa však píše, že
"Základný interval liniek nočnej dopravy je 60 minút, ktorý sa v určitých časoch skráti na 30 minút. Odchody z Hlavnej stanice budú zabezpečené o 23:30, 00:00, 00:30, 01:30, 02:30 a 03:30 h."
O tom, že o polnoci pôjdu len niektoré linky, tu niet ani slova.
A aj keby to bolo odkomunikované ako na iMHD, stále zostávajú vynechané odchody na linkách N44 a N47 a ľutujem ľudí z Východného, ktorí budú mať raz prípoj na Zlatých pieskoch a inokedy v Rači.
A ešte otázka - prečo polnočná N21 pôjde iba po VW?