Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #80259:
pomocny agregat != pomocny pohon. Ak sa ti na Citelise pokazi povedzme elektromotor, tak ti je agregat na 2 veci a tiez ostanes vysiet uprostred krizovatky!
Reakcia na: hefec #80260:
napriklad. ale neviem ci to ma suvis, no dnes boli zhabane serveri WEBSUPPORT, cize plno webow nejde a mozno odtial siel mail, ale nezda sa mi to, lebo tak rychlo nasa policia nevie konat 😃 www.websupport.sk - je tam oznam
Reakcia na: hoppusmark #80257:
Počkaj, teraz neviem, či to myslíš ironicky alebo nie, ale e-mail nemusí prísť zo žiadnej adresy (teda myslí sa reálnej, napísať sa tam môže čokoľvek), zistiť sa dá len SMTP server, z ktorého to išlo, a ak je to nejaký stroj kdesi v Kórei s povoleným relayingom, tak ani odborníci nezistia zhola nič...
Reakcia na: S499.1023 #80258:
Dôkazom toho, že pomocný pohon je potrebný, bola aj včera 6632, ktorá sa pokazila na Mickiewiczovej, medzi Kollárkom a križovatkou s ulicou 29.Augusta.. Krásne tak zablokovala celý jeden jazdný pruh a tým sa stala táto ulica v jednom smere úplne neprejazdná..
Reakcia na: Papyr #80251:
Isteže nie je ale to nie je nikde. Isté percento do cudzích vrecák natečie v každom podniku s nekonkrétnym majiteľom. A práve na 25Tr nič zlého nevidím. Nové vozy bolo treba kúpiť, môj dlhodobý konzistentný názor je, že trolejbus má mať pomocný pohon a akcia Dlhé Diely už smeruje k žiadanému výsledku - zatrolejovaniu Riviery. Pseudoduobusy budú teda využívať svoj pohon na to, na čo ho majú - na manipulačné jazdy, na obsluhu nezatrolejovaných periférií, obchádzanie napäťových výluk, rozkopávok a podobne.
Reakcia na: TeBeCe #80254:
Koľko titulov majú a ako dlho museli tí špecialisti študovať, aby vedeli zistiť, z ktorej e-mailovej adresy im príde e-mail??? ? ?
Reakcia na: TeBeCe #80254:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? toto je konec ? ? ? ?
Reakcia na: bohush #80252:
Ja by som povedal, ze na 99% je vzdy znama email adresa odosielatela. Samozrejme, ze sa to da osalit, no neviem ci bol ten fantom profik ? Skor by bola uzitocnejsia IP adresa, ale ani to nieje smerodatne (e-kaviaren atd. ). Holt nic nedoriesia ? Zahradnik je odbornik na vsetko ?
Reakcia na: Ike #80253:
"špecialisti na informatiku poznajú e-mailovú adresu, z ktorej bola vyhrážka odoslaná." ?
"Kedze ste taki tupci a neviete najst, ani co Vam lezi pod nohami, ukradnem Vam dalsie elektricky"

ale tak v podstate sa s nim da suhlasit ?
Reakcia na: S499.1023 #80249:
jo, bral som to, ze BM = Juzna Morava. Mal som to napisat inak. Som alergicky na celu tu oblast od Olomouca az po Stupavu.

A miesto vybuchujuci som mal napisat horiaci, ale co by basnik neurobil pre dramaticky efekt.

S dotaciou na oskm mas velku a smutnu pravdu, ale zase - je kazda koruna tejto nevelkej sucasnej dotacie v BA vyuzita racionalne? (25 Tr a pod.?)
Reakcia na: Papyr #80191:
V Brne sa chlastá víno v sklípkoch? Alebo si to básnik trocha zjednodušil a stanovil, že pre potreby tohto prirovnania južná Morava = Brno ? ?
Reakcia na: Papyr #80190:
Aký vybuchujúci plyňák máš konkrétne na mysli? Až bude mať BA v prepočte na miestokilometer takú dotáciu ako Prešov, tak si tiež bude môcť dovoliť nemať takú CI.
Reakcia na: SteyerGraf #80204:
cau Dunco ☠
Reakcia na: intony #80246:
Kto by si v roku 1988 pri čakaní na Botanickej na linku 133 pomyslel, že o 18 rokov tadiaľ pôjdu na rovnakej linke na naftu trolejbusy. ?

V 7 s.r.o. práve diskusia ohľadne zlodeja električky. ?
Reakcia na: Valec #80245:
AKo vidím, linka 133 má na Botanickej tradíciu. Či už ako nočný spoj v roku 1988 alebo dnes ako ranný "trolejbusový" spoj ?
Reakcia na: hoppusmark #80238:
Júúj, však som to ironicky myslel. V dnešnej dobe v civilizovanom svete už nemajú koženkové sedačky čo robiť.


K téme nočákov pridávam ešte jednu malú spomienku: http://www.valec.yw.sk/temp/n1988.jpg ?
plastove a lakovane drevene su sice fajn na udrzbu, ale klzu podstatne viac ako kozenkove a latkove, chcelo by to nieco co nebude tak klzat (alebo zmenit styl jazdy vodicov DPB :-))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.