Nepochopil. Ako tam, tak tam bývajú podobné veci ako ilustrácie, nie ako definitíva. Nehovorím o vizualizáciách súkromnej firmy, ale o materiáloch zo stránky magistrátu.
Pri čítaní koncepcie IDS venujem pozornosť samotnému IDS, nie tomu, ako sú tam stvárnené linkové tabule, keď navyše predpokladám, že sa jedná o ilustráciu. Podľa Tvojej logiky by som sa teda mal teraz ohradzovať voči budúcej výstavbe v blízkosti petržalskej električky na základe vizualizácií v dostupných materiáloch? (Chýba mi tu smajlík klopkajúci si na čelo.)
Ako som hore dopisal, v tej koncepcii su farebne BUSE tabule, v reale sa vsak asi tak skoro nepouzilu.
Re #80207 richardhudec: je mi jasne kde sa to vyskytuje, len mi to pride trochu nestastne.. kedysi sa robilo zmenenim formatu casu a pasma vo voze.. alebo sa mohol nechat stary napis a dat cely inverzne a pod.
SLUZOBNA JAZDA s bodkami je na tych vozidlach, do ktorych bola nahrata nova verzia s novymi nazvami zastavok od 1.7.....a dovod??? ? ? ? aby sa jednoducho dala rozoznat od starej...ja osobne som v tom zmysel nenasiel ?
a neviem ako by vyzeralo to logo na BUSE...predsalen trocha zaujimavo a mozno by sa to tazsie rozoznavalo ako VW, kedze BUSE nema az tolko bodove rozlisenie...
Čo na to povedať,plyňáky sú dobré vozy,ved chodia na L21,34,39,50,59,61,63,70-namiesto Soplarisov,75,78,83,87,88,93-občas,96.Keď si spomeniem na dopravu pred Apollom,bola lepšia a intervaly na niektorych linkách tiež.L59 mala lepší interval a pamätám sa ako jazdili vodici s nimi. Bol samí Ykáč.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio