Do nových 7717 a 7718 sa nebude dávať nič zo starých 7717 a 7718. Tie nové električky budú úplne nové, takže preto zostanú tie staré "neporušené" a môžu vykonávať posun resp. byť vyradené...
Čiže žiaden "zvyšok" sa nebude odnikadiaľ brať a nikam presúvať..
Myslím, ž je viac ako pravdepodobné, že po zavedení nových nočákov budú odchody denných liniek z centra po 23:00 (možno s výnimkou dojazdov) minulosťou.
Áno, na 7602-10 sa nič nezmení, súprava ostane v pôvodnom.
7717 / I (tá terajšia) bude vykonávať posunovača v UDJD namiesto skorodovanej a oficiálne vyradenej 7607.
7718 / I (tá terajšia) sa vyradí.
Je to preto "druhé poradie", pretože prvé už bolo obsadené a toto je navyše nová skriňa vyrobená tuším v Krnove, čiže s pôvodným vozidlom to bude mať spoločné akurát tak papiere.
Mne ide posledný spoj domov 23:39.
Re #79592 intony: Neviem prečo mám takú zlú predtuchu, že od 1. 7. budú denné linky končiť o pol hodinku skôr. ?
Re #79595 Martin Fundarek: Nechcem tresnúť, ale najskôr tie vozy /II, budú de facto nové vozy s papiermi starých, ktoré papierovo budú stále existovať, no de facto budú zošrotované, alebo bez papierov.
Sorry, ale ani ja to nejako nechápem. Z toho, čo bolo popísané, usudzujem, že na 7602+7610 sa nič nezmení.
Ale ako je to so 7717 a 7718? Ak dostanú novú karosériu a budú z nich 7717/II a 7718/II (prečo II, keď je to furt ten istý voz len s novou karosériou?), zvýšia nám dve staré karosérie. Čo potom bude 7717/I? Stará karoséria zo súčasnej 7717? A odkiaľ sa vezme zvyšok?
Ak by napríklad ostal posledný odchod linky 12 zo Šafárikovho námestia 23:25, príchod na zastávku Lafranconi má 23:35. Pričom ak by z Hlavnej stanice odchádzala N34 idúca taktiež do Dúbravky, jej príchod na zastávku Lafranconi by bol iba 2 minúty po električke, a teda 23:37...
Kua, hlavne ze som dnes 2 kolegom (9karom) tlacil do hlavy, jak 602/10 pojde na Jurak a kukali na mna ze co tocim! Kua, toto je dokaz toho, ze sa tu v diskusii obcas dobre momotiny neoverene trepu! ja som uz VTEDY v tej debate pisal, ze tej suprave nic neni, ze preco by sa mala vyradovat, resp. prerabat na daco ine. A vidno, ze som mal pravdu ja.
Kua, vidim, ze treba tu v diskusii brat vela ludi FAKT s rezervou, co sa tvaria, ze maju maximalne overene info. Tymto nemyslim samozrejme chalanov ako d3k0, ci PePa, ale decka kadejake premudrele, co by mali skor za Majstrom N po rozumy chodit.
aha hlboko sa ospravedlnujem, neuvedomil som si ze 7717/7718 s novymi karoseriami budu 7717/II a 7718/II a stare vozy sa vyradia alebo budu sluzit na posunovanie
Ak električka "dostane nové karosérie", znamená to, že bude vyradená, a namiesto nej bude postavená úplne nová električka, ktorá dostane evid. číslo tej starej..
7717 / I bude robiť posunovača v UDJD namiesto 7607, ktorú vyradia
7718 / I bude vyradená
7602 + 7610 / III ostanú v pôvodnom zložení ako teraz, novú skiňu nedostanú. Dostanú ich kvázi pôvodné vozy 7717 a 7718, ktoré potom dostanú čísla 7717 / II a 7718 / II.
Úplne naopak.. 7717+7718 dostanú nové karosérie (=budú vyradené (teda jedna z nich))..
myslím, že Quakeman to napísal dosť jasne..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec