vieš čo sa zmenilo za posledné roky?Autobus nestojí 1000000 ale 10000000 nafta nestojí 8 sk ale 40 sk plat nie je 10 sk ale 97 sk atd atd atd atd atd atd
aaaa ty si ako zdravy nemas upal?? Za tieto sluzby ty chces zvysovat cestovne?? Co sa zmenilo a zlepsilo za posledne roky?? Kupili par zlych polskych autobusov, nekvalitne zatrolejovali Dlhe diely...co viac?? Iba najnutnejsie veci pre prevadzku...
Tak pre to niečo urob,aby si mal vlasné auto, a nestažuj sa tu,koho to zaujíma! Nikto by sa nechcel voziť MHD,ale nevybereš si!keby si si odkladal peniaze,už dávno si mohol mať! ?
Mám jeden dotaz k ankete. Prečo neboli stanovené pásma takto:
22 Sk
23 - 30 Sk
31 - 40 Sk
...
Ja by som bol ochotný (pri podstatnom zlepšení intervalu a kvality) dať 30 Sk, ale to už je vyššia kategória a štatisticky by to spelo k sume 35 Sk (čo je oproti dnešným 22 Sk už o dosť viac). ?
No tak si ho kúp. Predstav si, že ja to auto roky rokúce mám, jeho neobmedzená prevádzka ma stojí 2.000,- CZK mesačne a používam MHD - v BA, v Prahe aj v Budapešti. V nedeľu som bol v BA a potreboval som sa dostať z Ostredkov do Rusoviec. Bol som tam s dvoma prestupmi za 40 minút! B741CNG, Ik415, Ik415, kvalita vyhovujúca, v Ikáčoch dokonca nové poťahy na sedačkách. Autom by som ušetril 10 minút a nemohol by som ísť do krčmy.
Presne tak. Ja sa teraz vozievam každý deň od ŽST Petržalka do Rače Pri Vinohradoch. Ak by som mal platiť 2 x 22Sk * 20 dní = 880 Sk len za túto trasu. A k ostaným by som si asi mal dokúpiť električenku, že? Tak ďakujem pekne. Vidím, že sa tomu absolútne nerozumieš. Ale však môžeš také "podnikanie" skúsiť, potom ti pomôžem aj zadarmo tie milióny zisku počítať. ?
Čo by sa stalo? To, že by z prvej zastávky meškal 30 sekúnd, z druhej minútu, z tretej minútu a pol atď. Skôr, než niekoho nazveš primitívom, zamysli sa nad tým, či nie sú primitívne skôr tvoje egoistické myšlienky.
Vodičák si kľudne sprav a auto kúp, dnes je veľa výhodných ponúk.
Vodič síce už dávno nie som ale desať rokov som ho robil. Vždy som počkal dobiehajúceho, keď sa jednalo o večer, dvadsaťminútový interval , posledný spoj a podobne. Ale NIKDY som nečakal v špičke alebo na linke so štvorminútovým intervalom, pretože je to nezmysel a substrát by sa mal naučiť to chápať. Pripomínaš mi dôchodcov, čo držia dvere v rannej špičke na metre "C", aby mohlo dobehnúť ešte šesť ďalších, čo na schodoch slušných cestujúcich svojimi RVHP taškami rozrážajú, hoci pred stanicou už trúbi ďalšia súprava.
A predplatné cestovné lístky? Ja by som si napríklad na električenku určite nepriplácal a išiel by som s prestupom, aj keď bývam pri Technopole a 181-ku by som uvítal.
Súkromný dopravca by si mohol nedostatok dotácii vykompenzovať vyššími cenami. Trebars keby dostal dotácie porovnateľné s DPB mohol by trebars základný lístko stáť nie 18sk ale 20sk alebo 22sk. Pokiaľ by sem došiel s modernými autobusmi (Mercedes, MAN, Irisbus a pod.) a vykonával chýbajúce priame spojenia ako Lúk 7,8 - Zochova - ... (193) alebo Technopol - Zochova - ... (181), tak určite by si ľudia aj priplatili. Keby mesto malo taký enormný záujem na zlepšovaní dopravy, tak by určite tie peniaze za predané pozemky využilo inak. Okrem toho stavba petržalskej električky je síce veľmi potrebná vec ale skôr sa mali za tie peniaze nakúpiť nové električky,autobusy a trolejbusy lebo ako to vždy býva časť peňazí zmizne dakam a na nové električky ostane asi toľko peňazí, že namiesto 40súprav sa nakúpi možno 10. Postaví sa električka ale napr. inde kde neni električková trať ale len autobusy tak tam nebude mať čo premávať lebo dovtedy ešte dačo zhorí, rozpadne sa a pod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA