Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: C734.00 #78772:
štrajkovalo sa tušim za plat. Ukázalo sa napr. to, že niektoré cesty sa v porovnaní s dovtedajším stavom natoľko upchali, že aj u tých pár vozidiel MHD, ktoré jazdili sa jazdná doba predĺžila na dvojnásobok. Niektoré komunikácie boli natoľko upchaté, že sa tade sotva predrala záchranka, alebo hasiši (pri štvoprúdovkách oddelených strdovým pásom) a čo najviac štvalo podaktorých, že v zápchach uviazli aj poslanci a iní papaláši.
ďalej sa ukázalo, že keď sa xe, tak na doklad platný pre MHD sa dá jazdiť aj vlakmi (vtedy o experimente BID iba začínalo uvažovať)
ďalej sa ukázalo, že za pekného počasia mnohí dokážu chodiť do práce pešo, alebo na bicykli, alebo kolieskových korčuliach.
Čo sa samotenj MHD týka, najväčšiu ypravenosť mali električky, zvyčajne okolo 70 - 80%. To znamená o. i., že vodiči el. majú najmenej dôvodov štrajkovať a takovediac boli vedeniu "najvernejší." O. I. tiež ukázali, že električka je nosný v zmysle najkapcitnejší systém, lebo tie dni poberala mnoho cestujúcich z autobusov a trolejbusov.
Takisto sa ukázalo, na základe toho, že t-busáci zvolili tzv. "minimálny variant", že s 3mi, linkami t-bus sa dá v nutnom prípade obslúžiť celé mesto (s centr. prestupom na Hodžovom). (Ale vtedy nejazdil žiaden t-bus po Trnavskej (teda nevypravené ostali 209, 214, 215, aj 219) to robili vtedajšie l 22, 24, 110 a 120 ). A v úplne najkrajnejšom prípade postačí na týchto linkách zriedený interval ?)
Takisto autobusová výprava bola robená tak, aby boli obslúžené všetky mestské štvrte a na to stačio tých liniek akosi pomenej. Aj keď nedá sa to brať za relevantný základ pre zmeny linkovania dnes, ale o niečom to svedčí...
Reakcia na: Mike #78771:
co takého sa ukázalo? koli comu ste strajkovalo? plat?
Reakcia na: Marcus #78744:
No ty koxo! 10. výročie sme oslávili. ? To boli časy.... Veľa vecí sa vtedy ukázalo, čo si normálne mnohí ani neuvedomovali...
Reakcia na: fobust #78763:
DPB podla názoru cestujúcich nikdy nebude mať dobré meno, lebo vzdy sa stane nieco za co DPB ozaj nemoze.
Keď cestujuci sa zle vyspí, prvý kto si to zlízne hned ráno je vodic..nie?
Piatok 8.6. 0035 (teda sobota) STV2: Nebeské geto - dokument o Petržalke
Reakcia na: dano4840 #78759:
to zas nemožes kazdého hadzať do jedného vreca! Možno ta ozaj nevidel, ani nevies kolko starosti má vodič, na co všetko treba dávať pozor...a keď sme uz pri tom, tak 95 ka chodi dosť často, keby sa vzdy čakalo na toho kto ešte uteká na autobus, tak ten autobus sa otial nepohne.. a stále by meškal... za starým mostom by zas nadavali, prečo stale mešká... vieš, neni to také jednoduché.
11 skúšky...ach jaj ?
Reakcia na: Ik #78765:
To si ako myslel, že keby malo vedenie dostatok peňazí ❓
Reakcia na: Max #78753:
Podľa mňa by to bolo jedno z tých nie až tak výhodných riešeni, ale v stave v akom je dnešná bratislavká MHD by som bol za! Aj, keď si viem živo predstaviť cestujúcu verejnosť, ako by nadávala na vodičov. A magistrát a vedenie DPB by im prikivoval, že čo strašné si to tý vodiči dovoľujú. A samozrejme by z toho vyšli najhoršie vodiči. Lebo neviem prečo ľudia nedokážu pochopiť, že to ako je na tom DPB môže magistrát a nitko iný, lebo oni uvoľňujú peniaze. Keby malo najvyššie vedenie dostatok peňazí tak aj MHD v BA by bola na tom lepšie. ?
Reakcia na: fobust #78763:
V tom prvom prispevku som povedal "snazia sa" 😉
Reakcia na: 810zssk #78762:

Sám si si zdôvodnil prečo sa DPB a dobré meno vylučujú. Dobré meno by mal DPB vtedy, ak by bol cestujúcimi tak hodnotený. "...zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou."
Reakcia na: fobust #78761:
Musim nesuhlasit. V administrative sa najde niekolko velmi dobrych ludi ktory s usmevom (!) poradia a to viem z vlastnej skusenosti.. zial problem je ze medzi nich nepatria ludia co su v kontakte s verejnostou.
Reakcia na: 810zssk #78760:

DPB a "dobré meno" sa navzájom vylučujú...
Reakcia na: AAA #78750:
Cize nic nove..

Re #78752 TeBeCe: Ten strajk by sa mal zopakovat... bola by haluz a vedenie by sa mozno uvedomilo 😃

Re #78759 dano4840: By ma zaujimalo co ty vies o radovych zamestnancoch DPB ked ich nazyvas dobytok. Na Olejkarskej som istu dobu bol dost vela casu a vela administrativnych pracovnikov su ludia, ktory sa snazia aby bola ta MHD dobra a aby mal DPB dobre meno.
"Vďaka" vodičovi linky 95na vozidle 4828, odchod o 12:45 na Šafárikovom námestí. Bežal som oproti vozidlu keď ešťe boli otvorené dvere, posledných 5 metrov vodič zavrel dvere a ešte stál, keď som mu klopal na dvere robil sa že ma nevidí. Už premýšľa m tak,že vlastne správanie vodičov je úplne rovné tomu celému zvyšku zamestnancov v DPB, čiže dobytok.
Reakcia na: _ERIC #78747:
velmi rad ale neslo by to radsej cez icq? Lebo mne mail trochu(DOST) blbne a raz sa posielalo fotiek tyzdne ?
Reakcia na: SDX #78728:
Ja viem ze linka 212 nepremavala- všade to tak bolo pisane ale niektore autobusy mali na transparente "212 Kollárovo nám./ Voj. nemocnica. A este tam mali aj druhe oznacenie linky X9 ale len tak napisane na papier.
Reakcia na: Andy #78755:
pokial mi pamat sluzi tak 220 chodila z Rajskej na Dolne Hony tak ako teraz 202, si este pamatam ako na nej chodili Sanosy
Reakcia na: TeBeCe #78752:
Zaujímavé, píšu tam, že 220 premávala na Hodžovo, ale ja si pamätám, že som na 220 nastupoval na Rajskej, vodič mal takú tabuľu v zmysle "Nenadávajte mi, ja neštrajkujem!" 🙂
Reakcia na: TeBeCe #78752:
Tekže dokonca dve? Možno tá druhá bola len v špičke, lebo v sedle som mal pocit, že tam je len jedna. Ale ako tak pozerám na ten článok, tak sa ani nedivím, prečo som stál bez úspechu hodinu na Zochovej... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.