si: mal si pozerat TA3 mali z toho spravu aj s obrazkami - ten predok dohromady nedajú.
KLF: VUC este nema kompetencie a samozrejme tiez praxy. Nedá sa všetko hneď. Na rozbehnutie je treba tento rok na presun kompetencií a budúci na nový systém prerozdelenia daní. Ten tretí sa budú pripravovať projekty. Je to možno dlho ale rýchlejšie sa to naozaj nedá - v komunálnej politike sa vážne troxu vyznám a ten postup musí byť taký.
d3k0: DPB by mal byť rád, že ix tam niekto vylepí. Keď sú správne tak očo ide. Vadí im, že ľudia vedia kedy ide bus. Sakra takéto veci by sa mali medializovať. Sestra robí v TA3 a možno by vedela vybaviť nejakú reportáž o tom ako sa hospodári, ako funguje DPB, ... a mohlo by sa tam aj zverejniť možnosť eliny namiesto metra. Aj keď ja s tým nesúhlasím, ale ludia by mali poznať všetky varianty. Čo vy na to?
ufo: Princeznu som velmi nestudoval, ale z boku nevyzerala, ze by jej nieco bolo. Ved nakoniec vlak s 90-minutovym meskanim odisiel do cielovej stanice
Mam nejake info od Peta Pankraca:
- uvazuje sa o urobeni hybridu z 2812 a 4802, ale este o tom nie je rozhodnute
- 2812 zatial trci v ohrade
- T2 mozno predsa len bude hotova do 22.6., uz sa vraj na nej maka
ufo: ja by som tam najradsej videl otvoreny zvrsok, aspon by sa tadial neprehanali autickari a bola vyrazne jednoduchsia udrzba trate...
Dnes kratko po otvoreni trate na nabrezi: linka c. 4 z karlovej vsi na zlate piesky (vypravu ani ev.c. si nepamatam) na nam l. stura po zvoneni zaklatil, ked skodovka ktora robila divne operacie pred nim na kolajniciach skoro pre zmenu podbehla pod K3Sku na 14ke :-))... po par metroch dalej sa ledva pregulal popod sekciu a zastal, rozleteli sa dvere na kabine vodica a vodic s nadavkami vybehol z kabiny, vyklonil sa z vozidla cez predne dvere a zaklopil neakemu autickarovi couhajuce spatne zrkadlo. (skoda ze mu ho neurval, aspon by si dotycny vodic auticka nabuduce rozmyslel ako a kam zaparkuje).
btw, skoda ze po skonceni vyluky nebudu behat ziadne spoje z tunela dole na SNPcko (mohla sa tadial tocit napriklad linka 12:-)), lebo zas tam zacnu parkovat ti ftaci s autami...
V dnesnej pravde (papierovej) je aj fotka 2812ky pri tom vlaku, ale na inetovom vydani som to nenasiel...
Skoda,ze na nabrezi sa zmohli len na asfalt.Aspon na zastavky mohli dat zamkovu dlazbu.
A ta 263.006 ako dopadla??? Momentalne to bola najkrajsia princezna s novym lakom.
Ale ved tam uz krizovatka je, akurat by ju chcelo trochu modifikovat. To uz asi nevedeli ani zakreslit, lebo na nase male slovenske pomery by to bolo na nich privela Asi este nevideli dialnicne krizovatky na mape vlavo od nas
d3k0: pokracovanie Galvanihu podla planu bude ale bohvie kedy. Bude vies poza Vrakunu a Dolne Hony a za Biskupicami sa napoji na tzv. nulty okruh.
Inak kdesi som si cital clanok, tusim s predstavitelom Slovenskej spravy ciest, ktory sa chvalil, ze sa ubranili tlaku Ruzinova a pripojku z dialnice na Vrakunsku, resp. Ruzinovsku nevybudovali ... to zrejme ma aj svoje vyhody (nie je dialnicna krizovatka pri kazdej vrbe), ale nepriamo to sposobilo, ze cely Avion a jeho vychvalovana vynikajuca dostupnost bude dobra pre vsetkych, len nie pre Ruzinovcanov Naozaj by pomohol cestny a elektrickovy podjazd pod tratou zhruba v urovni konecnej elektriciek ...
d3k0: tam sa skor da podjazd ako nadjazd a co sa tyka tej vrakune, mne osobne tam dost chyba aj vylez z dialnice... ked ides od ziliny je dost neprakticke ist dole z dialnice na trnavke a potom tam po tych vsetkyx paziach, a zas ist az na gagarinku je uz celkom slusna nadchadzka...
TBC: S tymi nehodami mas pravdu - pred dvomi rokmi som tam videl nakladiak prejdeny vlakom (nastastie chytil len vlecku).
Si: No mna zaujima, preco sa nejaky rozumny nadjazd neurobil v ramci dialnice. Myslel som si, ze Galvaniho povedie az do Vrakune, ale figu - vytrepe sa na dialnicu a je po ulici. Pritom spojenie Trnavka - Vrakuna dost chyba.
Este rano stala pod mostom musli elina 7943+4 a pred nou nieco dokoncovali vrbusti. Ja len dufam, ze rekonstrukcia neprinesie vacsie mnozstvo idiotov co sa budu predbiehat po elinovej trati...
No je to smutne, ze nie su peniaze a chudaci potom su radi, aj takejto rekonstrukci...
POSRATY magistrat aj s Moravcikom a podrbane VUC aj s Lubom Romanom chujom z ANO, co ma plnu hubu lanoviek, elektriciek a neviem coho... Tam nech zaleze do toho svojho penzionu pre starych hercov kua a nevychadza! hajzel! ;(( A tak som mu veril !!!!!!!!!
Kokos, tak to otvorenie trate slavnostne mi pripada DOST trapne.
Akoby otvarali trat do Devinskej novej vsi, alebo do Svateho Jura... blaaaaaazni ;)))))))
Som strasne zvedavy, ako kvalitne spravili tu trat na nabrezi... hadam par rokov vydrzi! Otazne je preco sa nestavala standartnym sposobom. Myslim si, ze by urcite mala dlhsiu zivotnost.
trat na Razusovom nabr. bola slavnostne otvorena kratko po 11. hodine prestrihnutim pasky pod novym mostom...len skoda ze strasne prsalo ...potom nasledovala jazda historickou elektrickou c. 104 po zrekonstruovanej trati...a po pol dvanastej bola obnovena premavka elektriciek po povodnych trasach...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
KLF: VUC este nema kompetencie a samozrejme tiez praxy. Nedá sa všetko hneď. Na rozbehnutie je treba tento rok na presun kompetencií a budúci na nový systém prerozdelenia daní. Ten tretí sa budú pripravovať projekty. Je to možno dlho ale rýchlejšie sa to naozaj nedá - v komunálnej politike sa vážne troxu vyznám a ten postup musí byť taký.
d3k0: DPB by mal byť rád, že ix tam niekto vylepí. Keď sú správne tak očo ide. Vadí im, že ľudia vedia kedy ide bus. Sakra takéto veci by sa mali medializovať. Sestra robí v TA3 a možno by vedela vybaviť nejakú reportáž o tom ako sa hospodári, ako funguje DPB, ... a mohlo by sa tam aj zverejniť možnosť eliny namiesto metra. Aj keď ja s tým nesúhlasím, ale ludia by mali poznať všetky varianty. Čo vy na to?