Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nuz, chcu oslavit aspon takuto "novu" trat. Veru, ved uz 13 rokov nepribudla v Bratislave naozaj nova elektrickova trat 😞
🙂 😉 😉 Kokos, tak to otvorenie trate slavnostne mi pripada DOST trapne. 😉 😉 😉 😉 😉 😉 🙂 🙂
Akoby otvarali trat do Devinskej novej vsi, alebo do Svateho Jura... blaaaaaazni ;)))))))
SDF:
Definuj standardny sposob. 🙂
Som strasne zvedavy, ako kvalitne spravili tu trat na nabrezi... hadam par rokov vydrzi! Otazne je preco sa nestavala standartnym sposobom. Myslim si, ze by urcite mala dlhsiu zivotnost.
trat na Razusovom nabr. bola slavnostne otvorena kratko po 11. hodine prestrihnutim pasky pod novym mostom...len skoda ze strasne prsalo 😞 ...potom nasledovala jazda historickou elektrickou c. 104 po zrekonstruovanej trati...a po pol dvanastej bola obnovena premavka elektriciek po povodnych trasach...
Si: ale hej... je tam jedna moznost. Podjazd, alebo nadjazd nad tratou. Vyzadovalo by to ale presunutie Trnavskej cesty (tam pri trati), smerom k novym panelakom. Ak si to vies predstavit, tak tam je dost siroky pas zelene, ale ta by mohla padnut za obet. Dala by sa tam vybudovat mimourovnova krizovatka s tym priecestim, spojena s napojenim na Ivansku cestu. Tato moznost tu je a preberali sme ju aj u nas na stavebnej fakulte.
d3k0: ta krizovatka je na , ale skus mi ukazat neaky zmysluplny navrh pre tu krizovatku... bojim sa ze v danom priestore nic rozumne nevymyslis...
Neorzumiem preco by sa mal 2812 vyradiť. Keď má DPB havarinu poistku tak má to z čoho pokryť. A opravu by som dal spraviť niekde inde ako v našich dieľnach. Lebo unás by ho dokončili ako historický voz 🙂 - to asi nie je do smiechu?!
PRI AUPARKU STAVAJÚ ZASTÁVKU PRE AUTOBUSY!!! OBOJSMERNE
kym tych 10 mrtvych nebude tak pochybujem ze sa na tom nieco zmeni...nehod tam uz bolo mrte a co s tym spravili? .....
Ale dost srandy, mali by sa kompetentni zamysliet, ci toto priecestie je bezpecne. Podla mna priecestie, ktore je sucastou krizovatky a da sa tam otacat o 120° bezpecne nie je a je len otazkou casu, kedy sa to stane nejakej prepchatej Karose na 67ke, lebo tam nie je uz vobec nijaky vyhlad doprava... A potom nebude jeden zraneny, ale 10 mrtvych...
elektricky predsa 🙂 uz len natahat kolaje vsade a je to 🙂
A co nam tu potom zostane? 200 zelenych Karos, ktore drzia pokope iba silou vole? 😃 Este dobre, ze sa to nestalo Tam-Busu - aj ked ani tie nemali tento tyzden prilis dobry...
nic sa nestane ked bude o jeden serbel menej 🙂
To mi povedal aj Peto Pankrac 🙂
to uz len do srotu s nim, heh 🙂
K nehode 2812 a vlaku dodavam, ze nie som si celkom isty, ci ten voz opravia, lebo v minulosti sa vyradovali vozy aj po mensich nehodach... Alebo mozno spravia 4802+2812 🙂 Inak, autobus odisiel po vlastnych - na jednotke, pricom stale z miesta, kde boli predne dvere sycal vzduch 🙂 Bude aj foto, ked vyfotim film. Pre linkomilov mam zoznam presmerovani:
39 cez Tomasikovu a Ruzinovsku na konecnu Suhvezdna
61 cez Roznavsku a Galvaniho
67 cez Tomasikovu a Ruzinovsku
dojazdy 70, 71, 75 cez Ruzinovsku, Tomasikovu a Trnavsku
Díky za opravu. Já vzal pravopis ze jména firmy, kterou už pohltil Alcatel. Ta fungovala v trošku jiném oboru.
No ja len poopravim jednu vec, kedze som si vsimol uz v 2 prispevkoch tu chybu:
Firma ALSTOM sa nepise AlstHom, ale iba Alstom. Mam k tej firme svojim sposobom blizko, tak som povazoval za potrebne vas poopravit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.