dik moc, tvoja odpoved ma skutocne obohatila, som vedel ze s vozmi sa robia sachy, ale ze az take ? po dlhej dobe som sa dozvedel nieco fakt zaujimave pre mna
Áno, aj ja sa pod to podpisujem, a súhlasím - to by sa už poruchy neopravovali pečiatkou, a ak áno, tak by sa dalo priamo sankcionovať... Konečne by z kníh vozidiel vymizli záznamy typu "23.7.: Závady z 21.7. pretrvávajú."
Re #77845 _ERIC: Tak nejak... pôvodné vozy 7602 a 7610 mali v 80-tych rokoch (nie naraz) ťažké havárie, a museli byť vyradené. Aby ale neboli vyradené tyristory, tak sa ich (haváriou nepoškodená) výzbroj namontovala do vozov 7712 a 7716, a tieto dva sa vykázali ako havarované a vyradené. Takže aj keď vozy 7712 a 7716 sú z 1976-ho, tak vozy 7602 a 7610 (teda tie isté, len po inštalácii TV1) sú papierovo z 1964-66 Teda neviem či ešte stále, či sa to už nejako nepoposúvalo zasa, lebo pre zmenu tie vozy z 1976 (7701-7716) boli papierovo T2-ky z 1959-62 po GO a výmene skrine za T3, ale neskôr sa už vykazovali ako T3 z 1964-66 (lebo sa uvoľnili papiere z tých vozov, po ich vyradení) Problém so sériou 7701-7716 totiž je, že nikdy nemala a nemohla mať vlastné papiere, keďže bola kupovaná za neinvestičné peniaze ako náhradné diely
Idealne by bolo vyhlasit tender na postupnu kompletnu obnovu vozoveho parku, pricom sucastou by bol servis..tym by bol zabezpeceny jeden vyrobca.. ak by to bol Solaris a od nich by boli aj busy aj t-busy tak este lepsie
zrusit dielenskych pracovnikov a najat na ich pracu externu firmu podla mna predstavuje urcitu usporu penazi, minimalne preto ze zariadenie, budovy, atd.. dielni nieco stoja, potom pracovnikov treba platit aj ked nic nerobia, predpokladam ze su plateni pevnou mzdou a nie ze dostanu zaplatene zato co opravia. podla mna by to bolo uspornejsie keby taketo veci robila jedna firma, ktora by dostala zaplatene presne za vykony, ktore by spravila pre DPB
tiez mi kamarat vnukol myslienku ze keby sa DPB dohodol s jednym vyrobcom napr. autobusov a ten by bol vyhradnym dodavatelom na nejaky dlhsi cas s tym ze by pre DPB zabezpecoval kompletny servis aj udrzbu, popr. zaskolia pracovnikov a tak. Pri dlhodobej zmluve sa da pocitat aj s usporou penazi, pretoze sa da na cene dohodnut (mnozstevne zlavy a tak..). Len neviem ci to je uplne realizovatelne ?
ak ta mozem poprosit, ako je to papierovo inak? sorry som len zvedavy, vozy ma strasne zaujimaju, dufam ze to nie je interne tajomstvo ? tiez sa s nimi robili sachy ako s K2?
Máš tam drobnú chybičku - nie 7602/II+7610/II, ale 7602/III+7610/III Tie v súčasnosti jazdiace vozy sú už druhé obsadenie toho čísla, hoci papierovo je to zasa troška inak
"cez vikend je mala sanca ze sa do ZB dostanem za 30 minut takze si zaplatim este viac..." - zjavne nemáš preštudovanú tarifu Pretože keby si mal, vedel by si, že cez víkendy a sviatky má 30-minútový lístok platnosť 45 minút, práve kvôli zriedeným intervalom A toto viem aj napriek tomu, že fungujem na ročné električenky
Komu aj nie. Pokiaľ je prospešný, nech tam je do zblbnutia ale ak má brániť nejakým zmenám alebo novým prúdom ktoré môžu vylepšiť chod DPB a tak vlastne furt si držať chod DPB na svoj obraz tak nech odtiaľ ide hoc aj oknom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus