Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #77551:
Trochu nejasne si formuloval otázku. Ak myslíš, kde je to na stránke, tak hneď na titulnej (http://petrzalkacity.sk/index.php) je odkaz Urbanistická štúdia Petržalka City.
Alebo si sa pýtal na niečo iné?
Reakcia na: tr3mp #77549:
Z tohto pohladu je to skely navrh. Nemozme byt blahovy a 37% podiel zelene ti nikto neda. Hlavne ak v Petrzalke nie je problem s dostatkom zelene ale s jej stavom... Cela P. ma rozvod vody na zalievanie s cerpadlami niekde pri rakuskej hranici (ak este existuju) ale nikto to nevyuziva...
Reakcia na: tr3mp #77549:
Kua kde si to tam nasiel. Asi som slepy alebo nevidim... ?
Reakcia na: tr3mp #77549:
Fíha, tak už som aj ja neslušný 🙂 Hviezdičky sú P R 1 E Č N A (pracovný názov obslužných komunikácií).
Reakcia na: Ámos #77481:
Vykašli sa na vizualizácie, podľa nich sa riadiť nedá. Pozri si radšej urbanistickú štúdiu, výkres Návrh dopravy - http://petrzalkacity.sk/data/250507/n%E1vrh%20dopravy%20variant%20A.pdf

Z neho je vidieť, že v riešenom území sú s električkou nasledujúce mimoúrovňové križovania:
- 2 pešie nadchodom (Severná **** a Južná ****)
- 1 pešia podchodom (Stredná ****)
- 1 cestná podjazdom (Stredná ****)
- križovatky s Romanovou a Rusovskou prekonáva električka nadjazdom
- ako bonus ešte prechádzajú 2 pešie trasy po oboch brehoch ramena

Úrovňové križovanie tam nie je ani jedno. Z tohto pohľadu je to podľa môjho názoru dobrý návrh.

Pre komplexnú predstavu o projekte odporúčam aj ostatné výkresy:
http://petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte&kat=11

?
Reakcia na: SDX #77547:
no má sa to vybrať pred vjazdom autobusu na montážnu jamu a keď tam už vojde, tak sa to tam vsadí naspäť. ? Čo som to skúšal, je to ľahko vyberateľné, ale samozrejme zbytočné...
Reakcia na: milannco #77546:
Mna by zaujimalo ako sa tam potom ale dostane autobus..
Reakcia na: Solider #77426:
To je bezpečnostná norma. Samozrejme, tie zábradlia sú vyberateľné a museli tam byť pri kolaudácii a prezentácii pre papalášov. O ich praktickej využiteľnosti by sa dalo polemizovať, ale norma nepustí... ?
Reakcia na: SDX #77495:
Ja som písal o Brne. Tam kačice jazdia a prejazdy nie sú, iba prechody. ? Aj keď treba uznať, že typické riešenie á la Bratislava je prechod s prejazdom, všetko so semaformi a ako bonus "preferencia". ?
Reakcia na: S499.1023 #77494:
No veď vravím, že to tam ani veľmi nutné nie je. I keď niekedy mám subjektívny pocit, že podaktorí vodiči "za to fakt vemou". ?
Reakcia na: Emo #77537:
aj viac by nás mohlo ísť kľudne ?
Reakcia na: jandro #77540:
Asi hej. Čo už spravíme? ?
Reakcia na: Ike #77539:
No veď, ak si nepostrehol, práve o tom hovorím, že by mohla, len riešime implementačné a dôsledkové detaily prechodov medzi takými cyklami 😉
Reakcia na: Dunčo #77534:
a co cestari na Vazovovej celodenne pracuju? ?
Reakcia na: Beus #77538:
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....

alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...

neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
Reakcia na: S499.1023 #77482:
No, s tou dobou celočervenej - podľa mojich pozorovaní (a aj logicky to dáva zmysel) je celočervená dlhá maximálny vyprázdnňovací čas plus zvyškový čas do synchronizovaného zopnutia najbližšej fázy cyklu, čo nie je vôbec také zlé, a myslím si že v pohode akceptovateľné, keďže to viac spriepustní križovatku...:-)
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali 😉 Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si 😉
Reakcia na: Dunčo #77533:
Tak nebol by som proti. ?
Reakcia na: Dunčo #77529:
Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....

ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...

a co?
Reakcia na: Dunčo #77529:
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.
Reakcia na: jandro #77532:
geodetickú

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement