Samozrejme, že sa to dá. Ale po započítaní vyprázdňovacích časov a času na synchronizáciu by si sa dostal do stavu, keď by križovatka bola viac v celočervenej, než v alternatívnom signálnom pláne.
Neznamená. Prečítaj si koncepciu BID, niekto tu na ňu link dával. V správe totiž opomenuli, že číselný rad 100-199 bude slúžiť pre doplnkové *busové linky MHD. Čiže presne na ten istý účel, akému slúži rad 100-199 už dnes
A konieckoncov, rad 20-99 bude tiež nielen pre autobusy, ale pre cestné linky všobecne, čiže aj trofle
Poslanci Bratislavského samosprávneho kraja i mestského zastupiteľstva minulý týždeň odobrili koncepciu integrovanej dopravy. Ide o základný ideový rámec a prvú prípravnú fázu budovania spoločnej dopravy na území hlavného mesta a jej napojenia na okolitý región. Bratislava a jej región budú rozdelené do niekoľkých zón. Malo by ich byť spolu 9. Zjednotí sa číslovanie MHD na území Bratislavy, železničných vlakov a autobusových liniek prímestskej dopravy. Električky budú mať čísla od 1 do 19, autobusy MHD od 20 do 99, nočné spoje od N1 po N99, vlaky v bratislavskom regióne R1 do R99 a autobusy SAD od 200 do 799. Konateľ spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava Peter KLUČKA povedal, že na území Bratislavského samosprávneho kraja pôsobí DP Bratislava, Slovenská autobusová doprava, po novom Slovak lines a ŽSS. Ich koordináciou chcú umožniť občanom väčšiu ponuku cestovania. Do budúcnosti uvažujú zapojiť aj ďalších dopravcov. Základným motívom existencie BID je zatraktívnenie verejnej hromadnej dopravy v konkurencii s individuálnou automobilovou dopravou. Zavedenie integrovaného dopravného systému v podmienkach bratislavského regiónu prinesie podľa skúseností s podobne fungujúcimi systémami v mestách v okolitých krajinách výhody. Týkajú sa cestujúcich, ktorí môžu využívať jednotný cestovný lístok. Dopravcom BID prinesie ekonomickejšie zhodnocovanie vlastných kapacít na širšom ucelenom priestore pri presne stanovených zmluvných podmienkach. Pre objednávateľom dopravy, teda BSK a Magistrátu Bratislavy, hospodárnejšie vynakladanie verejných finančných prostriedkov pri zabezpečovaní dopravy na území kraja a mesta. Rudolf KANKA, riaditeľ odboru dopravy BSK, povedal, že už provizórne zapojili a spustili projekt spoločne so železnicou a môže potvrdiť, že sa im osvedčil. Linka, ktorá funguje na trase Zohor - Záhorská Ves - Bratislava prináša značné úspory pre cestujúcich a to nemyslí iba finančné, ale aj časové. Železničná doprava zažíva renesanciu a sú len radi, ak ju budú môcť ešte viac zapojiť do projektu integrovaného dopravného systému Bratislavského samosprávneho kraja. Má sa prerokovať v zastupiteľstve BSK v októbri tohto roka a prvú etapu by chceli spustiť k 1. 3. 2008.
To znamena, ze budu precislovane aj 128, 151, 191, 133. Nie len trofle radu 20X
nie to bolo take skor zvolanie do vetru, lebo ved si mi dal priami link a ja som to tam vcera nevedel najst tak preto ze som asi slepy ked som to vcera nevedel najst
zabudni na to ?
Trochu nejasne si formuloval otázku. Ak myslíš, kde je to na stránke, tak hneď na titulnej (http://petrzalkacity.sk/index.php) je odkaz Urbanistická štúdia Petržalka City.
Alebo si sa pýtal na niečo iné?
Z tohto pohladu je to skely navrh. Nemozme byt blahovy a 37% podiel zelene ti nikto neda. Hlavne ak v Petrzalke nie je problem s dostatkom zelene ale s jej stavom... Cela P. ma rozvod vody na zalievanie s cerpadlami niekde pri rakuskej hranici (ak este existuju) ale nikto to nevyuziva...
Z neho je vidieť, že v riešenom území sú s električkou nasledujúce mimoúrovňové križovania:
- 2 pešie nadchodom (Severná **** a Južná ****)
- 1 pešia podchodom (Stredná ****)
- 1 cestná podjazdom (Stredná ****)
- križovatky s Romanovou a Rusovskou prekonáva električka nadjazdom
- ako bonus ešte prechádzajú 2 pešie trasy po oboch brehoch ramena
Úrovňové križovanie tam nie je ani jedno. Z tohto pohľadu je to podľa môjho názoru dobrý návrh.
no má sa to vybrať pred vjazdom autobusu na montážnu jamu a keď tam už vojde, tak sa to tam vsadí naspäť. ? Čo som to skúšal, je to ľahko vyberateľné, ale samozrejme zbytočné...
To je bezpečnostná norma. Samozrejme, tie zábradlia sú vyberateľné a museli tam byť pri kolaudácii a prezentácii pre papalášov. O ich praktickej využiteľnosti by sa dalo polemizovať, ale norma nepustí... ?
Ja som písal o Brne. Tam kačice jazdia a prejazdy nie sú, iba prechody. ? Aj keď treba uznať, že typické riešenie á la Bratislava je prechod s prejazdom, všetko so semaformi a ako bonus "preferencia". ?
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....
alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...
neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Z neho je vidieť, že v riešenom území sú s električkou nasledujúce mimoúrovňové križovania:
- 2 pešie nadchodom (Severná **** a Južná ****)
- 1 pešia podchodom (Stredná ****)
- 1 cestná podjazdom (Stredná ****)
- križovatky s Romanovou a Rusovskou prekonáva električka nadjazdom
- ako bonus ešte prechádzajú 2 pešie trasy po oboch brehoch ramena
Úrovňové križovanie tam nie je ani jedno. Z tohto pohľadu je to podľa môjho názoru dobrý návrh.
Pre komplexnú predstavu o projekte odporúčam aj ostatné výkresy:
http://petrzalkacity.sk/index.php?act=oprojekte&kat=11
?