Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #77494:
No veď vravím, že to tam ani veľmi nutné nie je. I keď niekedy mám subjektívny pocit, že podaktorí vodiči "za to fakt vemou". ?
Reakcia na: Emo #77537:
aj viac by nás mohlo ísť kľudne ?
Reakcia na: jandro #77540:
Asi hej. Čo už spravíme? ?
Reakcia na: Ike #77539:
No veď, ak si nepostrehol, práve o tom hovorím, že by mohla, len riešime implementačné a dôsledkové detaily prechodov medzi takými cyklami 😉
Reakcia na: Dunčo #77534:
a co cestari na Vazovovej celodenne pracuju? ?
Reakcia na: Beus #77538:
a nemoze mat krizovatka dva rozne algoritmy? jeden zakladny a druhy alternativny ked ide vlak... pricom prechod by sa riesil cez kratku celocervenu....

alternativny by sa lisil od zakladneho tak ze smery cez kolaje by mali cervenu a na ich ukor by mali ine smery zelenu...

neverim ze sa to neda naprogramovat... toto by som vedel spravit aj v pascale... ?
Reakcia na: S499.1023 #77482:
No, s tou dobou celočervenej - podľa mojich pozorovaní (a aj logicky to dáva zmysel) je celočervená dlhá maximálny vyprázdnňovací čas plus zvyškový čas do synchronizovaného zopnutia najbližšej fázy cyklu, čo nie je vôbec také zlé, a myslím si že v pohode akceptovateľné, keďže to viac spriepustní križovatku...:-)
A je mi jasné že priecestie sa môže zavrieť kedykoľvek, ale bez celočervenej by to možno šlo, aspoň v niektorých fázach - skrátením/predĺžením aktuálnej fázy cyklu, a plynulým prechodom do najbližšej fázy modifikovaného cyklu, samozrejme s časovými ohraničeniami na vyprázdnenie práve skončivšej fázy, aby sa nám autá nepobúrali 😉 Bolo by tam potrebné zaviesť určité dynamické prvky riadenia (na skracovanie/predlžovanie fáz a výpočet vyprázdňovania) ale šlo by to, myslím si 😉
Reakcia na: Dunčo #77533:
Tak nebol by som proti. ?
Reakcia na: Dunčo #77529:
Vela veci je absurdnych ale proste nemozes chciet aby sa ti prisposobovalo.... proste veci musia byt tak aby vyhovovali vacsine... ja sa chodim strihat do lamaca, ktory vidim z okna... a ked tam cestujem trva mi to hodinu.....

ked idem na telesnu do mlynskej, prestupujem 2x...

a co?
Reakcia na: Dunčo #77529:
A čo ja mám zo 186, tá už na Patrónku nechodila, čo mám z 206 tá je mi nanič, keďže na ňu musím ísť 204 a prestúpiť, 216 je nahradená pri mne 203, čo je pre mňa tiež ďaleko (4 zastávky). To že električky majú lepší interval je síce pekné, ale ja nemám spoj zo zastávky vzdialenej 4 minúty peši k Mäsokombinátu, k Polusu,.... A ešte mi aj tým presmerovaním 207 zobrali spoj spred do domu na Nivy.
Chcel som výpočtom tých liniek len povdať to, že pri mne zrušili a zhoršili od roku 1990 možno aj viac liniek ako tebe a žijem aj bez nich. Inak ja zas chodím do školy na Šafko, a tak buď musím chodiť pešo z Hodžovho, resp. od mosta, alebo si prestúpiť a ísť tými tebou nenávidenými električkami, ktoré našťastie mne chodia väčšinou presne.
A čo sa týka tvojho cestovania do školy, bolo ti dokázané, že sa dá ísť aj na 1 prestup, ale tebe sa zrovna tento spôsob nepáči ,tak čo už. Inak električky chodia zo Šafka v zásade presne, to mám odskúšané a odsledované.
Reakcia na: jandro #77532:
geodetickú
Reakcia na: Emo #77531:
Vďaka. Inak ozaj mohli by sme sa stretnúť my čo sem chodíme furt a pokecať si o MHD naživo raz ? ako hoc máme iné názory na veľa vecí ale rád vlastne pokecám o MHD, radšej ako o tom čo mám v škole ?
Reakcia na: Dunčo #77530:
Tak drzim palce. Co koncis stavebnu alebo geodeticku skola?
Reakcia na: Dunčo #77530:
Držím palce. ?
Reakcia na: Max #77528:
Ja nemôžem von, učím sa mapovanie a fotogrametriu na pondeľnú maturitu. Ak si to vytiahnem tak som tam kde slnko nesvieti. A skriňa to neni !
Reakcia na: AAA #77527:
120? Však z nej sa stala 186 ktorá sa neskôr zlúčila s 98 do 68. Potom 211 nahradila neskôr 206. A 216 tá je v 208 a 207 nahradená. Potom za prevádzky liniek 105,106 mali električky intervaly 15minút cez deň. Po ich zrušení dostali interval ráno 10 min a v sedle 15. Teraz celodenne 12. Pozri nepoviem keď idem na druhý koniec mesta a raz prestúpim ale iné je keď idem smiešnu vzdialenosť z Hrobákovej na Vazovovu a prestupujem 2x. Keď je pohoda počko a stíham tak dojdem pešo aj na 83 k Starohájskej. Detto na stanicu Hlavnú. Bol priamy spoj 81 = cesta 18min, teraz 2x prestup 25minút.
Reakcia na: Dunčo #77525:
chlapci, notaaak, vsak sa dohodnite a chodte si sadnut niekam na kofolu do letnej terasy na vzduch a tam si preberajte tieto nekonecne navrhy linoveho vedenia... vsak je vonku krasne, idem aj ja von radsej... ?
Reakcia na: Dunčo #77521:
Iba som reagoval na tvoju závisť, ktorú máš voči Račanom a chcel som poukázať na to, že ty sa môžeš priamo dostať tam, kam sa oni nemôžu.
A keď sme už pri tom, keby sme mali rok 1990-92 tak by som mal v pešej dostupnosti tieto linky s lepšou trasou: 33 na Šafranovu, 34 na Domkársku, 37 do Petržalky, 104 do mesta,
a tieto linky, ktoré sa medzi časom zrušili bez náhrady: 105, 106, 120, 211, 216. A predstav si, som tu aj bez nich.
Reakcia na: SDX #77514:
Ten kruh je bohužial nereálny, aj tak nakoniec keby si pozrel na ten návrh tak zas by ťa napadlo ako aj mňa a kohokoľvek iného, ako tie linky spojiť aby nekončili v centre ale šli z jednej radiály cez centrum na druhú. Na Nám. SNP by nešlo spraviť takú konečnú,že? Alebo spraviť taký prestupný uzol elín na Kollárovom, kúsok od tej novotiny čo tam postavili, jednak tam stojí plno trolejbusov (203,206,207,208,212) čo je fajn, aj busy dáke (31,34,39,80,94).
Reakcia na: SDX #77511:
prečíslovanie ako si chcel je zde :
1 - ostáva
2 - ostáva
3 - ostáva
9 - ostáva, alebo 8 aby nebola diera
11 - 5
12 - 4
13 - 6
17 - 7
spokojnosť? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.