Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #77130:
Ale kadiaľ by viedla? Vedel by si to načrtnúť na nejakú ortofotomapu a potom poslať na mail? Lebo to ma fakt zaujíma kadiaľ by to šlo v tom zastavanom kopcovitom cirkuse.
Reakcia na: SDX #76984:
aj ja som uvazoval nad moznostou vybudovania velkokapacitnej podzemnej pozemnej lanovej drahy v useku Molecova - DD, no predsa len, boli by to stale iba dve kabiny, t.j. slaby interval a co v pripade poruchy... Ikarusy 280 tu nebudu donekonecna ?
Reakcia na: SDX #77126:
Jazdievala taká - X 10. Veľmo výživná šotolinka. V smere zc sme zastavovali len pre nástup, v smere dc len pre výstup a zo ZP sme jazdili vtedy, keď sme sa už nezmestili do otočky ? .
Reakcia na: SDX #77126:
Tak. Však aj v tom návrhu v roku 2000 sa počítalo len s linkou 10. Ešte dve linky s 12min intervalom by som tam chápal ale keby boli obsluhované K2.
:: v Dúbravke na električkovej zastávke Damborského v smere na konečnú je na prístrešku zastávky urvaný plech, trčí to tam dohora, keď príde nejaká búrka s víchricou tak ho odprapí a utne to niekomu hlavu... final destination... ? ☠
Reakcia na: S499.1023 #77125:
Mozno by sa mohli vypravovat posilove spoje tak ako v pripade 29 a 43 ?
Reakcia na: jandro #77119:
Jedna linka s intervalom 8 (7,5) minúty na Piesky bohate postačuje. Dnes sa tam jazdí v združenom intervale 6 minút a jazdí to prázdne. Kvôli pár preplneným spojom na kúpanie v sobotu a nedeľu ráno sa tam predsa nebude celý zvyšok dňa voziť vzduch.
Reakcia na: jandro #77123:
Naco su ti na Vajnorsku dve linky? Linka 4 cez tunel, alebo nabrezie? Linka 1 to iste..? A to snad nemyslis vazne ze najprv spustis linkovanie a potom si zistis aky interval..
Reakcia na: AAA #77122:
Kto hovorí o jednotnom intervale pre všetky linky? Ten by sa stanovoval podľa zistenej potreby.
Reakcia na: jandro #77121:
Tých liniek do Petržalky, ak máš jednotný interval je nejak málo.
Netreba velmi vymyslat, podla mna by v buducnosti stacilo mozno aj pat liniek:
1 Dubravka-ZST Nove Mesto
2 Zlate Piesky-Trnavske myto-Hlavna stanica
3 Raca-Obchodna-Karlova Ves
4 Ruzinov-Spitalska-Karlova Ves
5 Petrzalka-Nam. SNP-Hlavna stanica
Reakcia na: jandro #77119:
Teraz sa musím Dunča trochu zastať, keďže aj podľa auditu mala ísť na Zlaté Piesky len jedna linka.
Reakcia na: Dunčo #77112:
Prepač, ale myslis, ze deväť dvojek staci na obsluhu shopping palace na zp a zlatych pieskov samotnych, najma v lete. Ani nahodou to nestaci.
Reakcia na: Dunčo #77112:
Namiesto 17 radsej 5. A este by ma zaujimalo s akymi pauzami pre vodicov si ratal.

Re #77116 Dunčo: No pockat! Ja chcem podobne ako ty raz za 2 roky ist s kuframi na Hlavnu stanicu takze zabudni na to ze tam nepojde z Ruzinova ani jedna elektricka!
Reakcia na: jandro #77115:
Tak maximálne keby tam mali zo východnej časti premávať tri eliny tak len sólo T3 alebo T6A5 by som posielal. Dve linky zo východu keby boli tak by som dal dve linky s K2,alebo súpravu T3 a jednu sólo elinu.
Reakcia na: jandro #77115:
A kto tam chodí? Však 2,3 a 8 sú ako tak ešte využité maximálne po Vazovovu alebo STU, to na STU pokryje 3 a 9 a 2 s 13 to zvládnu v pohode ten zvyšok. Aj tak najvyťaženejšia elina na stanicu je 13. Na východ mesta stačí kľudne 2 s 8min intervalom.
Reakcia na: Dunčo #77114:
a co s tou hlavnou stanicou
Reakcia na: jandro #77113:
Však L3 ju nahrádza od Rače po Obchodnú. Na Kapcínsku a na nábrežie cez tunel by prestúpili na 9. Cesta do Dúbravky by sa dala riešiť prestupom z 11 na 12 alebo na 1 na Mariánskej.
Reakcia na: Dunčo #77112:
nezabudol si nahodou na linku č.5 alebo ju aspon nejako nahradit, aj na hlavnu stanicu by malo premavat viac 2-ek, ked rusis tym smerom osmicku i trojku. ?
Napadol ma ďaľší spôsob vedenia električkových liniek. Tento krát som si aj prerátal počty vozidiel naň potrebné. Počítal som čas jazdy tam+späť+1/3 celého toho času (prestávky). Rátal som teda súčasné linky kde mi vyšla potreba 60 dvojičiek T3 resp. T6A5 a 29 K2. V mojom návrhu sa počíta s 17 K2 a 73 súpravami T3 resp. T6A5.
1 : Dúbravka - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Trnavské mýto - ŽSTNové Mesto, 2xT3 (14)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica, 2xT3(9)
3 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná -
Račianske mýto - ŽST Vinohrady - Rača, 2xT3 (16)
9 : Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov, 2xT6A5 (13)
11 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. -
Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, 2xT6A5 (11)
12 : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám., 2xT3 (10)
13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra, K2 (5)
17 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Špitálska - Jesenského - Nám. Ľ. Štúra - nábrežie - Karlova Ves, K2 (12)
- celodenný interval pre všetky linky 8/8/8//15, aj pre 17
- čísla v zátvorkách za typom použítého vozidla sú počty súprav na prevádzku linky
- prečíslovanie do radu :
1 - 1 - 10
2 - 2 - 16
3 - 3 - 15
9 - 9 - 14
11 - 5 - 11
12 - 4 - 12
13 - 6 - 13
17 - 7 - 17

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.