Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #76521:
Dobre si nazval L33 - vytah k elektrickam- byvam sice na DD ,ale nepotrebujem spojenie vsade staci mi L32 , L133 ( mohla by chodit este aj poobede ,co slubovali - ale mam pochybnosti o´tom ako by to zvladali nase trolejbusy ) -staci len ak prisposobia odchody elektriciek a tbusov na Molecke ako je to teraz z mesta na DD -ale naopak to vobec neplati - tbusy a abusy prichadzaju vzdy cca O1,11,21,31 ... a eliny idu minutu pred nimi , cize radsej chodim peso ,akoby som tam cakal od zlosti 9 minut ❗
Reakcia na: Dunčo #76522:
Na Kapucínskej je potrebná väčšia kapacita ako na nábreží. Kľudne daj aj 9 do 4-minútového inetervalu bez vložených spojov. Aj 5 uber vložené spoje. Ak by si dal 10 aj 2 do väčšieho intervalu (alebo kúpa vozdiel), vhodná by bola špičková linka 17 po trase Karlova Ves - tunel - Námestie SNP - Americké nám. - Vinohrady.
A bolo by fajn, keby si dal linky doradu.
Reakcia na: SDX #76502:
ešte som skúsil toto:
linky s intervalom 4/4/4//7.5
5 - Rača, Krasňany, ŽST Vinohrady, Račianska, Račianske mýto, Americké nám., Špitálska, Šafárikovo nám., nábrežie, Karlova Ves a späť + vložené spoje v rannej spičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
9 - Ružinov, Trnavské mýto, Vazovova, Floriánske nám., Obchodná, tunel, Karlova Ves, Dúbravka
linky s intervalom 8/8/8//15
2 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Floriánske nám., Vazovova, Trnavské mýto, Vajnorská, ŽST Nové Mesto a späť
10 - Zlaté Piesky, Vajnorská, Trnavské mýto, Špitálska, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra,Šafárikovo nám. a späť
13 - Hlavná stanica, Štefanovičova, Obchodná, Nám. SNP, (tam) Jesenského, (tam) Nám.Ľ.Štúra, Šafárikovo nám. a späť

- kľudne by sa mohla vymeniť konečná 10 (Zlaté Piesky) s 2 (ŽST Nové Mesto)
- Plánované predĺženie liniek 10 a 13 do Petržalky
- vybudovanie obojsmernej trate na Šafárikovom námestí pre 5 a neskôr aj pre 10 a 13
Reakcia na: intony #76519:
ved vravim ja stebou suhlasim, ale treba sa na veci pozriet objektivne a snazit sa ich tak aj zhodnotit (aj ked byt absolutne objektivny je nemozne)
Ano Luky III maju podla mna super dopravu dnes (sam na Lukach III byvam) ale zas. Ak si zoberes ze tie linky neobsluhuju len luky III, ale aj ine casti Petrzlaky a nemoze ti kazdy druhy spoj zacinat v polovici trasy...
L33 je vytah k elektrickam a ak sa podari vyriesit kapacitny problem 32+33 tak skutocne DD budu mat dobru dopravu. Sice budu musiet prestupit, ale to musia aj Petrzalcania. (teda ak sa mesto uraci a konecne spravi nieco s kapacitou karloveskej radialy lebo nepobera...)
Reakcia na: Petto #76517:
Nemám.
Reakcia na: Ámos #76518:
No dobre, to jedno. I tak majú DD horšiu dopravu ako napríklad tie Lúky III.
Ja viem, že dopravca má poskytnút také služby, aby na zastávke neostal ani jeden človek, ale momentálne, keď príde krátka Karosa, je poskytnutá taká služba, že 50% ľudí ostane na zastávke. K spokojnosti by bolo, keby išla pred ňou krátka posilová 33 ako v rannej špičke chodí.
Čo sa týka týždňa a predovšetkým špičky, tak neraz je aj kĺbová 33 v 7,5-minútovom intervale málo z hľadiska kapacity.
Reakcia na: intony #76515:
no vidim ze ti to vyslo nejako divne, nerataj to s kapacitami ktore uvadza vyrobca (a imhd ich prebera) lebo kazdy to rata inak. (ratal si aj s algoritmom vypravovania vozidiel? Taky Ik283 ma kapacitu 204 ludi, Ik280 149, Tambus 180.)
Ber na solo 70 a klbak 110 ludi. To ja na Luky VII 720 a na DD 660 osob. L99 Luky VIII neobsluhuje (zastavky Jasovska, Zehrianska, Dolnozemska, Bzovicka). Avsak na Jasovsku jazdi L91...
Takisto cast ludi na DD chodi na zastavku Nad luckami na elektricku.
Ono ludia sa vzdy buria proti zmene a v podstate cez vikend tam tiez mali len 93 a 95(len po Antolsku) ale v lespom intervale.
Myslim si, ze keby tam jazdil mikrobus kazdych 5 minut po Budatinsku tak su spokojnejsi. Na DD ide o kapacitu na Lukach VII a hlavne VIII ide o interval, lebo vozy tam aj nadalej jazdia prazdne, presne tak ako ked tam chodila 93, 198, 92.
A este jeden omyl z tvojej strany. Dopravca ma ponuknut take sluzby aby na zastavke neostal ani jeden cestujuci nie 10%.To je predsa nemyslitelne... Fakt je vsak ten, ze dopravca stym nieco robi uz len treba pockat kym tie vozy dojdu. Ak vobec dojdu, lebo nejako je ticho som si prave uvedomil...
Inac je zaujimave ,ze ten testovaci citelis CNG ma iny udaj o obsaditelnosti vozidla ako nase Skody citelisy - na porovnanie : 132 ( 25 TR ) a tusim 156 ( Citelis CNG ) -aj tak cez spicku je v trolejbuse na L33 aj 200 ludi ,ked dojdu vsetky elektricky v priebehu 7 min ? ( uz sa tesim na leto a duosaunu ? )
Re #76513 intony: Mas informacie o tom ,ze uz pridu tie dalsie trolejbusy ???
Reakcia na: SDX #76502:
Keď už teda netreba 9 do Dúbravky tak by som ju skrátil aj so 4 v mojom návrhu po Karlovu Ves a strčil tam tú moju L5 s intervalom 4/4/4//7.5 Aký interval by si teda chcel keď nie 8 min? Nechápeš, že s ním sa najlepšie pracuje s dvoma linkami na radiále?
Reakcia na: Ámos #76514:

98+99 pri víkendovom 15-minútovom (dokopy to dáva 7v priemere ,5 minúty) intervale majú spolu hodinovú kapacitu jedným smerom 1068 ľudí.
32+33 pri víkendovom dokopy 10-minútovom intervale majú spolu hodinovú kapacitu 708 ľudí. A aj keď budú na 32 kĺbové trolejbusy, spoločná kapacita jedným smerom bude cez víkend pre 30-tisícové sídlisko 792 ľudí.
Počítal som podľa kapacít vozdiel uvedených tu na imhd.
To, že som spomenul rozpadnutú Karosu, to je úplne jedno. Pre mňa za mňa nech príde na Dlhé diely aj DuoSanos, ale nech je aspoň taká kapacita, pri ktorej ostane na zastávke nie 60% ľudí, ale najviac 10%.
Reakcia na: intony #76513:
ehm ehm, v zasade stebou suhlasim no neporovnavaj vikend DD so spickou Luky VIII. Cez vikend jazdi jedna 99 na Antolsku a jedna 98 na Jasovku a to kazda v 15 min intervale...
Okrem ineho DD uz maju nove vozy na ceste v Petrzalka sa stale vozi v Ik28X...
Už ma do šialenstava privádza, žu ako vôbec môže kĺbový trolejbus mať cez víkend 10-minútový preklad s krátkou rozpadnutou Karosou, ktorá ide už na 70% plná z Hlavnej stanice na sídlisko s 30 000 obyvateľmi... ☠ najmä keď cez víkend nie je nedostatok autobusov, ktoré by mohli robiť posilu.

Dnes na Molecovu prišla na 70% naplená 32. Zatiaľ čo autobus sa naplnil na 110%, na zastávke ostalo minimálne 60% ľudí, ktorí môžu po niekoľkých minútach strávených na zastávke, čakať ďalších 10 minút.

Ani by ma to tak nenasieralo, keby napríklad tých 20 000 "telesne postihnutých" obyvateľov petržalských Lúk VIII furt a stále nepindala na tú ich "otrasnú" dopravu, kde im už nechodí 6 liniek obsluhovaných kĺbovými autobusmi, ale už iba tri kĺbvé + jedna krátka... ? ? ? ☠ ? ❗ ? ? ? ?
Reakcia na: KLF #76511:
To neviem... ale skor by som povedal ze mesto...
Reakcia na: Ike #76510:
A kto je objednavatelom? DPB?
Reakcia na: Ámos #76507:
jednoznacne musi... oni maju na starosti znacenie a to aby jazdny pruh splnal parametre
Reakcia na: Pantograf1 #76508:
Dnes večer prišiel na 1. kolónu autobusov na testovanie v Bratislave autobus typu Karosa Citelis 18m CNG, ktorý je zapožičaný zrejme na pol mesiaca. Zajtra by sa mal objaviť na linke.

Info : Fefe18
Kto vie do kedy tu bude Karosa Citelis 18M?
Reakcia na: KLF #76506:
skus si skocit abo zavolat abo napisat mail na magistrat.tam ti odpovedia presne... V kazdom pripade mam pocit ze to musi schvalit aj PZ.
Vie mi niekto povedat KTO rozhoduje o tom, kde budu BUS pruhy? Ako to rozhodovanie cele prebieha? Ale potrebujem presne vediet. Ci o konkretny BUS pruh ziada DP, ci si to mesto zriaduje aj bez ziadosti DP...
Reakcia na: Ámos #76504:
Si si isty ze chces reagovat na prispevok #76503?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.