Samozrejme ze to je nezmysel vyradovat vozy. Este k tomu take dobre ako 280ky! Pamatame sa ako to dopadlo s kaciacami, ze? Keby sme ich vtedy neposrotovali, mohli sme mat kludne o 15 viac. Preto som proti srotovaniu. A presne aj viem co robit ked dojde plynak. Nahradit nim nieco ine, to poslat do 4. kolony. Tam tym niecim nahradit jednu 280-ku a poslat ju na generalku. Ale generalku ozajstnu, nie taku a lá DPB. Napriklad do Starka alebo niekdo inde, len nie u nas. Po case sa nam takto zgeneralkuje dost Ikarusov. Teraz sa pytate ze co s nimi. Tak napriklad dat ich do prvej alebo druhej alebo stvrtej kolony a zacat ich vypravovat na linku 50, kde sa naozaj zidu. Staci urobit taku malickost ako hlavne cakanie pri Auparku a je to. Co vy na to??? Nie je to dobre rieseniue? Som zvedavy co DPB vymysli, ale zrejme nic...
KLF
Inak Peto, sak preco sa asi kupuju Ikarusy? Pre dva hlavne dovody: 1. mame s nimi fakt dobre kontakty, dlhorocne vztahy. 2. no povedzme si pravdu - Ikarus je vzdy lacnejsi ako Renault (OK, tak Citybus ), alebo Neoplan (dobre, tak Solaris ). Cize cena Peto.