Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #76482:

linky s intervalom : 8/8/8//15
L2 - ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stnica
L4 - Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám. - Kamenné nám. - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L9 - Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka
L13 - HL.ST. - Obchodná - Nám. SNP - Šafko - Petržalka
L14 - Petržalka - Šafko - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Ružinov,
linky s intervalom : 4/4/4/7.5
L5 - Rača - Vinohrady - Račko - Americké nám. - Špitálska - Jesenského (alebo Šafko) - nábrežie - Karlova Ves + vložené posilové spoje v rannej špičke v úseku ŽST Vinohrady - Karlova Ves
Petržka - Rača : 14+5
Dúbravka - Nový most/Šafko : 4/9+5
Reakcia na: Dunčo #76485:

Pri intervale 4 minúty nie je iba linka 5 v Rači málo, keďže dnes sú tri linky pri 12 min. intervale, čo je v prekladoch 4 min.

Re #76483 SDX:
Pri realizácii 7 by bola v Dúbravky väčšia kapacita ako by bolo potrebné, pretože teraz je tam preimerný interval medzi vlakmi 4 min. Potom by bol iba 2 min. V Karlovej Vsi by bola potrebná i linka 7. Takže ak linka 7, tak iba po Karlovu Ves. Avšak nie je jasné, či by nové vlaky doviezli Ufo alebo by si ich kúpil na vlastné náklady, pretože dnešný počet vozidiel by nestačil.

V tvojom návrhu je dosť nedostatkov.
Reakcia na: SDX #76484:
Neni tá jedna linka - 5 málo do Rače ???
Reakcia na: SDX #76483:
Aby sa do Petrzky neslo cez Obchodnu dala by sa L4 prehodit na Obchodnu a tunel a L5 cez Spitalsku a SNP.
Reakcia na: intony #76482:

Intervaly: viem si predstavit take 4 minuty/linku

Ano, viem ze je problem Ruzinov / Raca, to je jedina situacia kde treba dva prestupy.

Raca - Petrzalka: Neviem ci by si na Spitalskej nieco usetril. Mozno par minut.

V pripade realizacie L7 by mohla ist L4 cez tunel..
Reakcia na: SDX #76480:

A intervaly?

Takže z Ružinova na Obchodnú oblúkom cez Špitálsku alebo 3/6+2+5? Dva prestupy.

Z Rače do Petržalky zachádzkou cez Obchodnú?

Na nábreží, kde je potrebná nižšia kapacita dve linky 4/7 a na Kapucínskej kde je potrebná väčšia kapacita iba jedna? Keď už šoto, tak 4 cez tunel a Námestie SNP ❗

Z Dúbravky do Ružinova cez Šafárikovo námestie 6+7?
Lebo inak je to na dva prestupy na hrane.
Reakcia na: SDX #76480:
Lenže do Rače ti premáva len 5. S akými intervalmi počítaš pre jednotlivé linky? Alebo máš jednotný interval?
Navrh na linkovanie elektrickovej dopravy po spusteni elektrickovej trate do Petrzalky:
L1 - Hlavna stanica, Obchodna, Namestie SNP, Safarikovo namestie, Petrzalka
L2 - ZST Nove Mesto, Vajnorska, Trnavske myto, Vazovova, Hlavna stanica
L3 - ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, Namestie SNP, Spitalska, Trnavske myto, Ruzinov
L4 - Zlate Piesky, Vajnorska, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, nabrezie, Karlova Ves
L5 - Raca, ZST Vinohrady, Racianske myto, Obchodna, tunel, Karlova Ves, Dubravka
L6 - Ruzinov, Trnavske myto, Spitalska, Safarikovo namestie, Petrzalka
L7 - Dubravka, Karlova Ves, nabrezie, Safarikovo namestie, Petrzalka

Na vsetkych radialach okrem Dubravky a Petrzalky su 2 linky, na tychto dvoch su 3 (pricom by sa dalo zvazit zrusenie L7 a pripoje L4+L6/1). Trat na Jesenskeho sa v navrhu nepouziva z toho dovodu ze na Safku by mal byt prestupny uzol Petrzalka - Karloveska radiala - ak by sa L7 zrealizovala, mohla by L4 ist cez Jesenskeho. Taktiez je nevyuzita trat cez Americke namestie.
V podstate odvsadial vsade by sa malo dostat s max. 1 prestupom.
Reakcia na: S499.1023 #76472:
Áno ale zabudol si,že okrem nej tam bola aj 6, mali spoločnú trasu po STU, 6 robila okruh a 14 šla na stanicu. 14 bola menej využitá aj kvôli 2 ktorá zbierala z celej Vajnorskej ulice, plus Zlatých pieskov k stanici. 14 len z polovice Vajnorskej. Keby však 2 premávala zo ŽST Nové Mesto k Hlavnej stanicu a zo Zlatých pieskov by tam električka nepremávala tak by určite bola 2 využívaná. K tomu ako mi píšeš, je to dosť pod úroveň. To, že máš znalosti nepopieram, ako čítam tak vieš toho dosť, klobúk dole ale ľudia čo často veľa vedia nevedia jednať s ľuďmi. Mnoho z toho čo si mi povedal som nad tým premýšľal, uznal som, že máš pravdu. Ale ty mne nikdy nič. Možno by som zavádzal prehnane komfortnú dopravu ale keď cheš mať zákazníkov musíš vedieť "pustiť žilou", proste spraviť dačo navyše.
Reakcia na: Dopravák #76477:
Hlavne ked v tom sedis..
Čo vravíte na takúto reklamu... Celkom dobre to vyzerá http://kosice.cnds.cz/pro/e3502-06.htm ? ?
Reakcia na: Ike #76466:
Možno, že tam nič nie je dnes alebo význam tej zastávky nevidíš Ty, ale na základe niečoho sa kedysi zriadiť musela.
Ten paradox, že na mnoho účelnejšom mieste zastávka naopak chýba, je spôsobený najskôr tým, že kedysi sa viacmenej stálo tam, kde si dopravca bachol označník, dnes sa to tak už nedá. Nie som zasvätený do situácie, ale viem si živo predstaviť, že policajti neschvália zastávku pri Metre, dokým tam nebude riadna zastávková nika, prístupové chodníky a pod. a, ako to už býva, zrejme sa na financovanie tejto zastávky nikto necíti.
Reakcia na: AAA #76467:
Mas pravdu ,ze je este z cias CHZJD ,ale je stale dost vyuzivana a urcite je na nu najlepsi prestup z elin na Vajnorskej radiale.Este mala poznamka kolega spominal,ze je z tej zastavky o par korun lacnejsi listok oproti Bajkalskej. ?
Reakcia na: Emo #76440:
Nie, nemyslím. Bavím sa s ním na jeho úrovni.
Reakcia na: Dunčo #76439:
Tu si na diskusii, takže musíš strpieť, že na tvoje príspevky bude reagovať každý, kto uzná za vhodné. Pokiaľ budeš ventilovať dementné myšlienky, budem ich tak aj hodnotiť.
Reakcia na: Dunčo #76436:
Medzi Hlavnou stranicou a žst. Nové mesto premávala dlhé roky tranzitnu frekvenciou absolútne nevyťažená d-14. Ľudia akosi nechápu tvoju ideu, že má zmysle cestovať len zo stanice, na stanicu a medzi stanicami, prípadne na Vazovovu ? .
Reakcia na: kecho #76431:

1) Keď sa 1,5 minútový interval rozdelí na radiály, aká "mela" nastane?
2) Nejaké legendy o tom, ako sa stretli trate s rôznym rozchodom, si nechaj na iné, stupídnejšie fóra.
2) Starý Most nerekonštruovali nemeckí zajatci, ale ženijné vojská Červenej armády. A keby ho aj rekonštruovali, neviem, čo prináša tvoj príspevok k meritu veci?
Reakcia na: Emo #76468:

PE? ja ze co tu splietate Partizanske... a ono sa tu bavi o Petrzalke ?
Reakcia na: Matko1990 #76408:


PLS, mozes uviest kde a ake plany metra si videl ?
(klasickeho "Ruskeho" z obdobia do 1989,
alebo plany po r. 1990 na VAL - ono je to vlastne jedno,
trasovanie NS je ustalene, len som zvedavy).

Dik,

R.A.T.P.
Reakcia na: kecho #76447:
"prosím ťa a načo sú v BA (PE) vysoké rýchlosti, keď každých 500-600 metrov bude zastávka?"

To je oveľa viac, než na ktorejkoľvek inej radiále v Ba.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.