Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pre d3k0 k tomu Citelisu nepodarilo sa Ti odfotiť aj strechu z hora? Rád by som si pozrel ako je vyriešený prívod paliva po streche cez kĺb. A tiež pozerám, že jej zmizli digitálne transparetny EM-Test, ktoré v Trutnově využíva. A ak niekto môže budem povďačný ak mi napíše, kludne aj na mail kde ho zajtra stretnem. ?
Reakcia na: Ike #76460:
Ja som to občas tak urobil ešte predtým, než bola SAD zaradená do BIDky - ponáhľal som sa, čakal som na Patrónke smer centrum na L21 ktorá bola v nedohľadne, a vtom prišiel SADista...tak som popobehol k predným dverám, vypýtal som si lístok na Nivy, zaplatil tuším 6 Sk a viezol som sa 😉
Reakcia na: Ike #76460:
Nuž, pokiaľ si ochotný kúpiť si CL, nevidím dôvod prečo by si nemohol využiť aj SAD na území mesta.

I keď existujú vodiči, čo to ofrflú. Ale keď už Slovak Lines nastolili tú novú kultúru...
Reakcia na: Ike #76460:
Myslim ze na primestskych linkach ano..
Reakcia na: hoppusmark #76455:
presne, mohli by tam spravit podchod... alebo aspon nadchod... 21 a 63 by tam ale stat nemuseli, z kooperativy to nie je daleko.. ale zo sokolskej sa tam dostat neda (po tom 10cm chodniku je to prilis riskantne, alebo je moznost 3x prechadzat cez cestu)


inak by ma zaujimalo, moze vyuzit SAD aj vramci BA? aj ked nemam BID? lebo minule som sa potreboval dostat z ZST lamac na Vrancovicovu a vsetky MHD spoje mi zdrhli a dosla SADka... som vahal chvilu..
Reakcia na: Ámos #76444:
hm, skús uviest dôvod, prečo by mala mať linka 92 od Patrónky zhodnú trasu cez celú Dúbravku s linkou 34? (a v podstate aj 22 a 83 (okrem zachádzok). Takto obsluhuje časť Dúbravky práve zozadu od ZST Lamač kde vystupuje tak 1/3 ludí (druhá na nasledujúcej zastávke Vrančovičova) a smerom do mesta ju využívajú aj ľudia cestujúci SAD a ZS. Inak máš pravdu, že snáď od 23 júna sa situácia tak v doprave zlepší, že už nebude mať táto linka meškania 10-30 minút a bude aj vyťaženejšia. Takto keď si mám vybrať s Petržalky priamo 92 alebo prestupom cez mesto-víťazí prestup.
Reakcia na: hoppusmark #76457:
Magistrát+poliši = hotová apokalypsa. Takže neni také ľahké tú Sokolskú používať.
Reakcia na: Dunčo #76454:
Ešte len tak mimochodom na zastávke Sokolská by mohli zastavovať bez problémov aj tebou spomínané linky 21, 63, 204, 209... Posledné dve tam už teraz aj tak zastavujú..
Reakcia na: hoppusmark #76455:
Takže nie je problém v polohe Hlavnej stanice ale v (blbých) kompetentných, ktorí nevedia napojiť jednu zastávku, ktorá leží de facto rovno pri nástupištiach...

To aj keby Hl.st. bola priamo na Hviezdoslavovom námestí tak by ľudia pindali že je to zlá poloha, iba preto, že sa nezriadili zastávky MHD na správnom mieste
Reakcia na: Dunčo #76454:
Úplne jednoducho by sa problém Petržalky a Hlavnej stanice dal vyriešiť zrekonštruovaním zastávky SOKOLSKÁ a spriechodnením k Hlavnej stanici. Je to odtiaľ na nástupištia asi 50 metrov (možno menej) ??? Jediné, čo tomu bráni je jedna alebo dve blbé koľaje ktoré sú aj tak využívané len ako odstavné a železniční policajti tam dávajú pokuty ?
Týmto by vzniklo spojenie linkami 83, 84, takže aj z Ovsišťa aj z Nám. Hraničiarov...

Viem, že stanica sa bude kompletne rekonštruovať, ale tá zastávka by tam mohla v pohode byť aj po rekonštrukcii.. alebo by sa mohla postaviť v rámci rekonštrukcie..
Reakcia na: AAA #76443:
Inak ten problém so stanicou komplikuje veľmi jej poloha. Nevadí,že neni tak v centre ako v Brne, Prahe alebo Košiciach ale že všetky linky tam musia zachádzať. Určite by bolo skvelé keby sa sprevádzkovala Filiálka ako hlavová stanica, vypravovali by sa odtiaľ všetky osobáky, poprípade rýchliky na smer Trnava a Galanta a ak možno tak aj Komárno. Takto by sa riešilo vedenie liniek k stanici len prejazdom okolo stanice Filiálka zastavením linky a pokračovaním v ceste. Na hl. stanicu musia všetky spoje končiť. Keby hl.stanica bola nižšie, tak by mohli pri nej stáť v pohode linky 21,63,204,209 ale neni. Trebars aj ASMN má skvelú polohu. Okrem toho,že má aj miesto pre končiace linky pri nej linky aj môžu len zastavovať a pokračovať v ceste - 50,70,78,202,205.
Reakcia na: Mike #76442:
Cez Vazku to nechcú dať,lebo vraj by v úseku Račko - Trnavské mýto vozila vzduch. Asi je na tom dačo pravdy, lebo počas prázdninovej výluky mala 8 tú trasu a naozaj išla tadiaľ často prázdna...preto ako tu už x-ľudí navrhlo spraviť linku s trasou Ružinov - Trnavské mýto, Špitálska, Nám. SNP, Obchodná, Blumentál, Račko, Rača a späť. Či bude označená 3 alebo 8 je fuk.
Kecho: si pozri plan zastavok a potom trep. 80kmph je pri tejto hustote vyuzitelnych. A co sa tyka vlaku, ten tade nepojde, uz len preto ze sa to NEDA
Ach jaj...ale no tak...nezavidte nam...ruzinovcanom...tolko tych liniek na stanicu ? ? ...ale ta L8 je zbytocna to uznavam vacsina ludi vyuziva prave L201, co je podla mna, jedna z naj liniek v meste...a kam by ste tak dali asi tak tu 74ku z vlcieho hrdla inde ako na hlavnu? ? kazdpoadne problem petrzalky - hlavna stanica sa bude preberat asi vzdy
Ahojte. Ja som neuprymni a budem tu vipysovat kravyni
Reakcia na: AAA #76443:
to snáď nie ? To len polovica BA je každý piatok vo vlaku do Košíc a v nedeľu večer ide naspäť ?
Reakcia na: Ámos #76437:
milióny - to može byť 2 aj 1000 ?
Reakcia na: SDX #76441:
prosím ťa a načo sú v BA (PE) vysoké rýchlosti, keď každých 500-600 metrov bude zastávka? Elina predsa nie je TGV... ? a čo sa ti nepáči? prečítaj si oficiálne papiere, ktoré kým sa nezmenia, tak platia, bez ohľadu na to, či ide o vytiahnutie peňazí z EU na elinu alebo nie. Zatiaľ platí - elina v PE bude 5 rokov so staromestkým (+ostatné časti BA, ale napájať sa bude v Starom meste) rozchodom - potom vlak... ?
Pan citelis 18 CNG by sa potom mohol stavit aj v Kosiciach, a aj tu ostat ?
Reakcia na: AAA #76443:
Ja som sa iba raz kvôli stanici vytočil, ale to poriadne. 7. 9. 2005 tretí deň fungovania nového linkového vedenia. Ako Petržalčania nariekali že sa nemôžu odvšadiaľ dostať priamou linkou na Hl. St. Ten deň som zrovna cestoval z hl. st. preč aj s veľkým ruksakom (Treksport Tibet). Ja mám "to šťastie" že mi ide spred domu na Hl. St. priama linka. Avšak v tú hodinu H keď došiel spoj (na -3) bol taký plný, že som sa doňho nedostal. To bolo sedlo (cca 12.30), vtedy má tá linka interval 20 minút ❗ Zhodou okolností prvé dni šk. vyučovania skončilo viacej škôl naraz a ako sú zgrupené spolu na Ivánskej cete všetci sa natrepali do toho spoja L61, do ktrorého som sa ja potom nemal ani najmenšiu šancu zmestiť ani sám, nie to ešte s batožinou. Tak som potom použil kombináciu 204 + prestup na 74. (Lebo čakať ďalších 20 min. keď idem na vlak a navyše ten ďalší spoj mohol byť rovnako nabitý)
Mne aj s batožinou vtedy absolutne nevadilo prestupovať, bol som rád, že som sa do spoja dostal. Lebo tá akože hyperexkluzívna priama linka na Hl. St má hyperexkluzívny interval v sedle 20 min. a v špičke potobede 15 min. V Petržalke má taký interval iba 91 a 92, všetky ostatné linky majú interval hustejší. A podľa všetkého cestujúci sa do nich vpohode dostanú a aj tie linky, na ktoré potom prestupujú majú hustejší interval....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.