Reakcia na: fobust #76027:
Výslednica síl od ťah troleja a odťahového lana má byť nulová. Odťahy nemôžu riešiť dynamické účinky, od toho sú výhybky s malým uhlom odbočenia (ktoré pán Vodnák nemá rád, lebo mechanický kríž nie je bezúdržbový), aby sa dynamické účinky minimalizovali
fobust
Dobre píšeš. Takže riešenie? Bude sa tam jazdiť 5 km/h... Nechápem potom prečo tam vôbec vymieňali tú starú podvesnú križovaktu, keď sa aj cez novú musíme šuchtať, aby sa nám to nepokrčilo. Aký je tam uhol na tej výhybke? 12°? Výhybky s takým uhlom by som rád videl iba vo vozovniach, prípadne iných miestach kde je to nutné (možno obratiská a pod.), ale naozaj nechápem prečo tam nemôže visieť normálna symetircká ťahová výhybka s uhlom 3° a mechanicky stavným krížom... ?