Zdravim,
chcel by som sa spytat, kde je mozne podat staznost na parkovanie autobusov na obratisku v Dubravke pri Pri krizi. Radsej by som to riesil najprv s dopravnym podnikom, nez priamo volat policiu. Autobusy tam maju po novom vyhradenu cast na parkovanie, resp. statie. Aktualne stavaju aj niekolko metrov pred tymto miestom, cim dost velmi "zaclanaju" vyhlad do krizovatky. Pri odbocovani z ulice Pri krizi dolava na pokracovanie Saratovskej smerom na Devinsku Novu Ves tam cez stojace autobusy vobec nie je vidiet prichadzajuce auta.
chcel by som sa spytat, kde je mozne podat staznost na parkovanie autobusov na obratisku v Dubravke pri Pri krizi. Radsej by som to riesil najprv s dopravnym podnikom, nez priamo volat policiu. Autobusy tam maju po novom vyhradenu cast na parkovanie, resp. statie. Aktualne stavaju aj niekolko metrov pred tymto miestom, cim dost velmi "zaclanaju" vyhlad do krizovatky. Pri odbocovani z ulice Pri krizi dolava na pokracovanie Saratovskej smerom na Devinsku Novu Ves tam cez stojace autobusy vobec nie je vidiet prichadzajuce auta.
fobust
Keby tam boli aspoň mechanicky stavané kríže... Tam sú pevné. Napr. odbočka z Miletičky na Prievozskú smerom do mesta (linka 207). Trolej je pekne vedený vnútoronou stranou obllúka, takže dá sa bez problém prejsť normánou rýchlosťou, ale ihneď za oblúkom sa pod dosť prudkým uhlom napája na stopu na prievozskej. Takto trolej vytočí a bude sa ešte dobrých 5 metrov šuchtať kým sa nenapojí. Neviem prečo tam nemohla byť symetrická výhybka z mechanicky stavaným krížom, posunutá o niekoľko metrov ďalej. K tomu je tá súčasná ťahaná iba jedným lanom v smere výslednice. Zo skúsenosti očakávam že už o rok bue "pokrčená" (priamy smer už nepôjde rovno ale šikmo) ako iné výhybky takto zavesené (napr. predstaničné akebo AS nivy). V opačnom smere, smere do Prievozu to akceptujem, keďže je tam zastávka a je logické aby sa stopy spojili už pred ňou, veď rozbiehať sa do výhybky nie je najlepšie.