Inak naozaj nechapem, co budu robit 3 dni na tej krizovatke Mileticova - Prievozska. Ked par dni dozadu strhlo to auto vedenie v oblasti Kosickej, mali to spravene za par hodin. Iste, je rozdiel nieco opravit ako kompletne vymenit, ale aj tak su podla mna 3 dni neuveritelne vela. Ale asi to bude tou slovenskou produktivitou prace. Tak sa v pondelok tesim na cestu do prace linkou-nelinkou cislo 208.
ahojte ja som z Nitry ale chcel by som sa spytat kto to u vas vyhlasuje aka bude nasledovat zastavka v trolejbusoch aj v autobusoch som to zapocul..ta pani ma velmi prijemny hlas
aj v Nitre by som nieco taketo privital
Nakoniec mate pravdu... mozno by nebolo ani odveci keby sa Slovak Lines a DPB zlucili, alebo aspon vytvorili kooperaciu, ale nie som ziadny ekonom a neviem si predstavit do akej miery by to bolo vyhodne... ci by to nebolo na ukor MHD alebo dobpravy...
co sa tyka nateru, mohol by byt identicky (ten SL sa im podaril, fakt sa hodi na vsetko) s tym ze by nemal dodatok Regio, aleb MHD alebo Bratislava
Tak dnes ma DPB vazne nas***. Na 63-ke sa dovalila 1705, ktora bola uplne narvata. Co by som akceptoval KEBY som na nu necakal pri vozovni Trnavka a cestou na zastavku nevidel kolko klbovych vozov tam stoji. Zaujimalo by ma preco tam teda neposlali klbak ako cez tyzden ked ich (klbakov) mali odstavenych dost?
Ale pridam aj jednu veselu prihodu z dnesnej 201. V = vodic, C = cestujuci bezdomoveckeho vzhladu
C: Dobry den... chybaju Vam palice!
V: Ako prosim?
C: Ze Vam chybaju tie palice na elektrinu..
V: Ake?
C: No tie palice, co Vam zbieraju elektrinu
V: Ale vsak toto je autobus
C: Vsak 201 je trolejbus...
V: Ale toto je nahradna doprava...
C: Ale preco nemate palice?
V (uz nervozny): Lebo som autobus!
C: Vsak ste dvesto...
V: Ano, som 201, ale autobus nahradnej dopravy
C: A nemate byt trol..
V (uz krici): NIE, TOTO JE AUTOBUS NAHRADA ZA TROLEJBUS!!!!
C: Ale nemate palice!
V: LEBO TOTO JE AUTOBUS!!!!
C: A to ste naozaj 201?
V: ANO!!!!!!!
C: A nemoze sa nam nieco stat ked nemame palice!!!
V: NIE!!!!
C: Urcite?
V (uz nekrici, ale stale je podrazdeny): UZ TU MINUTU ZDRZUJETE! Nastupte, alebo vystupte, som 201, ta doprava je uplne bezpecna.
C: Aj bez palic?
V: ANO!!!! Uplne bezpecna..
C: a ste..
V: ANO!!! SOM 201 A JE TO UPLNE BEZPECNE. ZDRZUJETE TU DOPRAVU...
Pre kazdu vec treba milion posudkov. Pokial viem, stavat sa malo zacat koncom roka a nevidim dovod preco by sa to nemalo stat. Aj ked je pravda ze nove vedenie bude zas chciet nieco posudit, tak to mozno bude az v 1Q 2008..
Tých štúdii je x. Most, životné prostredie a hento a toto. Neviem prečo keď sa má schvláiť jedna poriadna,osožná stavba za 25rokov tak na to treba 1 000 000 posudkov, potom milión pripomienok od ministerstiev a pod. Prečo sa tak neohradzovali proti diaľnici v Petržke alebo pri stavaní tých výškových budov? Tie majú povolenie skoro hneď. O tých posudkoch a pod. sa píše všade od roku 2003.
To viem tiež, lebo na to je treba ten most uzavrieť, predovšetkým mať ale isto, že to má cenu, nakoľko je treba most zrenovovať, vymeniť časti mostovky a pod... lenže kedy sa na to odhodlajú? Tiež chirurg keď ide operovať tak musí zarezať a dakedy poriadne aby to prinieslo ovocie...
Takz plan NEBOL. A ad. ta predvolebna kampan: ty nevies o tom ze sa robili studie Stareho mosta? Na tej stavbe sa pokial viem, robi, ale to nie je tak ze sa rozhodnes, vezmes bager a ides stavat.
Aj také bolo. Ale kašlime na to... Podstata čo som chcel povedať je to,že električka do Petržalky bola len predvolebný sľub jedného slizkého človeka a potom prostriedkom týpkov na čele DPB ako sa udržať v jeho vedení... nič viac...
Na to si ako dosiel? Taky plan NIKDY NEBOL. Bol len plan ze vlak pojde po elektrickovej trati a ten stale je (az na ten detai ze je to nerealizovatelne)..
A ten plán,že električka by mala využívať ten tunel na Filiálku ??? Jednoducho na rokovaní ŽSR čo známy tam pracuje tak kolega povedal, že DPB od toho spájania ustupuje a nielen to ale aj na električku si šeredne dlho počkáme...niesú money...
Je pravda ze som tade isiel dva krat a nikoho som tam nevidel ?
Re #75878 Dunčo: Co zasa fetujes? Ake spajanie elektricky s tunelom na Filialku? Elektricka bude v useku Janikov Dvor - Safarikovo namestie a end. A tusim sa ma zacat stavat koncom tohto roku, aj ked pri tych vsetkych dokumentaciach.. no neviem...
Maximálne čo Petržalka bude mať ako zlepšenie dopravy bude spojenie Petržky s Filiálkou. Na rokovaní železníc bolo prednesené, že spájanie Petržalskej eliny s tunelom na Filiálku nebude lebo na samotnú elinu niesú peniaze...takže súčasná doprava v Petržalke bude s električkovo-autobusovou linkou 95 fungovať dobre dlho ešte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek