Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bon-Cu - tak sorry, to mi nejako uniklo. No hej, ale pre normalnych ludi by to bolo ovela vyhodnejsie a pritazlivejsie - vacsine vadi, ze troflace idu pomaly cez kazdu krizovatku, ci vyhybky.
Pokial ide oz Pribinovu...sa tam rata ak dobre viem s dvoma mrakodrapmi...len uz neviem ci vystavba mostu "kosicka" jedenu budovu "nezrusi". A s vyskou tam problem neni...Problemy su len na nabrezi, samozrejme, pravdepodobne najvyssia budova tam bude mat 14-16 poschodi...tak to vidim ja...
Anndy008 - som napisal ze v centre...A pre mna je tBUSova doprava traktivna uz aj teraz 😉 ...este by to chcelo nove trate...
Suprava 7797-98 opat klasicky cervena uz niekolko dni ( ide o prvy vozen )
to Bon-Cu - no neviem, ze by vsade, kde chodia troliky bola obmedzena rychlost na 30. Skor viac nie je ako je. Ale oni tam ani tou 30-kou nechodia. Ale nemusia zrovna tade ficat 70km/h - staci, ze nemusia brzdit pred kazdou vyhybkou - myslim, ze to by sa tbusova doprava stala uplne atraktivnou.
Adnrej008: A maju vobec zmysel 70kmve vyhybky pre trol. v centre kde je ZONA 30? Hmm? Aj hej...nikto ju nedodrziava 😃
Turbo - Preco sa teda na CNG nerobia aj afta...a vobec..preco sa LPG vobec zacalo pouzivat?
hmm - KLF -no mozno nevies, ale asi cca pred rokom - mozno aj menej - opravovali, resp. vymienali kolajnice v obluku na mileticovej - v priestore kde el. trat krizuje cestu - presne oproti kupelom central.

Ja som to pozeral so zaujmom a teraz po roku ma niektore veci velmi zaujali.
1. vytrahli to stare panelove oblozenie (ci ako to nazvat) - jasne, ze rozkopali aj asfat, ktorym bola trat zaliata na ceste pre auta. No ale potom ked vymenili kolajnice - tak tam tie stare panely dali nastpat! - cize kazdy je inak vysoky a podobne. Cast trasy cez cestu zvnova vyasfaltovali.

2. Teraz po roku je vidiet aka fuserska praca to bola - ten asfalt je popri kolajniciach uplne vytrhany - vyzerat to tam ako keby tade presiel tank - proste diery jak svina - to je uroven

Niekedy si myslim, ze u nas nikto nepracuje a nenauci sa pracovat a je mi z toho moc smutno.
Kua, po mojej dnesnej 13 a pol hodinovej sluzbe si myslim, ze my potrebujeme nielen nove eliny kua, ale KOMPLET nove trate ! Sak to po com som dnes jazdil - to som obcas nevedel, ci idem po kolajach, ci uz po asfalte ! No horor. Je to vobec mozne, ze robotnik nevie spravit ani jeden poriadny obluk ??? A aj tie co su poriadne nam robia cesi ! 😢
No hlavne by sa mali stavat mrakodrapy iba tam, kde je nejaka zmysluplna koncepcia vystavby vyskovych budov a nie ako pri NBS, ked ju strcili len-tak, kde bolo volne miesto...
xz: praveze, myslim Pribinovu v minulom tyzdni Pravda uverejnila vela reakcii citatelov, ze su proti vystavbe vyskovych budov na Pribinovej.Dokonca napisal aj poslanec mest. parlamentu, ze v uzemnom plane sa nepocita s vyskovymi budovami!!!
votrelec: to sa tykalo stavby vyskovych budov na mieste doterajsieho PKO, voci comu su namietky (snahy o limitovanie vysky budov). V zone na Pribinovej v zasade nie su namietky proti projektom vyskovych budov (vid www.trajter.sk)
inak totu nepatri, ale aj tak, co si myslite o vystavbe mrakodrapov na Pribinovej, podla mna by sa tam mali stavat. Bratislave chyba mrakodrapova oblast. Alebo nechyba, ak chceme byt iba velkou europskou dedinou.
Som sa zasmial, tusim v Pravde jedna tetka pisala, ze nech sa nestavaju, ze zaclonia vyhlad na hrad z Dunaja. Tetka asi nebyva v Blave.
COLOR: Aspon si oddychnes od tohto zhonu 🙂
No tak teda musim povedat ze diskusia je tu mozno az moc ziva (kedze to co som zameskal som cital tak 1 1/2 az dve hodinky). Tych prispevkov bolo tolko, az som zabudol co som chcel napisat 🙂 Uz sa "tesim" na dalsie stovky prispevkov, kedze buduci tyzden budem aus Bratislava luftovat cistucky vzduch pri Modre 🙂 Tak zatim!
tulenique: No co, mozno tu bude novy typ eliny kazdych 15 rokov 🙂

Z: Zaujem je o vsetky informacie o autobusoch z rokov 1949 az 1988, lebo to, co o nich doteraz vieme, je dost malo a zvacsa neoficialne. Prosim napis mi svoj mail, mozeme sa dohotnut e-postou 🙂
K tej 18:00: siel som tym smerom kratko potom (sli sme uz normalne bez zastavenia, ale pred nami bola kopa elin) a nevsimol som si, ze by oproti sli nejake dokopy skuplovane supravy, takze neviem. Ale na kolajach z Kapucinskej na SNP stali nejaky piiip s autom a blokoval dopravu.
V Presove a myslim v Banskej Bystrici su tiez vysokorychlostne vyhybky. Neviem, ako v BB, ale u nas su vodici este skazeni starymi Kremnicami, takze aj cez vysokorychlostne vyhybky idu 10 km/h... je mi z toho niekedy az zle 🙂
Ahoj všetci. Tento mesiac sme sa-ja a Internet-čerstvo zoznámili a mám radosť, že existuje takáto stránka, i že mám možnosť zapojiť sa "do debaty". Naše vozy-konkrétne BUSy- a ja si robíme spoločnosť už pekných pár rokov a objavenie tejto stránky je pre mňa viac než milou skutočnosťou. Najmä katalóg... Mimochodom, jedna vec ma prekvapila-že o vozoch IK280 od č.4800-4880 nie sú bližšie informácie. Ak by bol záujem, ja ich mám v mojom malom BUS-archívčeku viac než dosť...
Všetko dobré praje Z

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.