Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kri #75333:
Hlavne cez víkendy je to s 83 + 88 otrasné. 83 síce chodí včas ale u 88 sledujem posledné dva mesiace dobré meškania. Vždy veľmi natesno príde 88 s 83 a potom už len 95 ostáva.
Reakcia na: kecho #75331:
No ja to tu stíham, neviem ani ako, fakt už 15min je fajn čas a pod ani nehovorím. Však to práve ten preklad 83 a 84. Načo teda je keď vlastne v praxi ani neexistuje? To fakt by nešlo zlúčiť linky 83 a 84 dokopy? Myslím tak,že by išli ako 83 po starom, z Nám.hraničiarov cez Furdekovu, a potom zmena : Šustekova, Bosákova, EU, Gettingova, Mamateyova, Furdekova, čiže taký okruh v Ovsišti alebo opačným smerom. Dalo by sa to spraviť aj tak,že by od zastávky Lachova sa striedali, v smere jazdy, raz tak, raz tak. Jedny spoje by boli 83 a druhé 183. Zlúčili by sa linky 34,83,84, potom v úseku Prokopa Veľkého - Ovsište by boli nejaké vložené spoje.
Reakcia na: tr3mp #75330:


Nechal by som L63 premávať po starej trase s intervalom 7.5/15/7.5//15,s kĺbovými autobusmi, v špičkách by jazdila každá druhá linka po Trnavské mýto alebo na Jelačičovu a celotýždenný interval 15min. by mali na AVION tie by s intervalom 15/30/15//30 chodili na Segnáre.

Alebo druhá varianta by bola interval 6/15/7.5//10, kde by každý druhý autobus šiel malý a len po Trnavské mýto alebo Jelačičovu. Práve tie malé autobusy by obsluhovali Segnáre.

P.S. ak som napísal chobotinu tak mi to nejak rozumne vysvetli prečo nie a prečo áno,ok? Ďakujem ?
Reakcia na: Ike #75332:
Tiez si myslim, ze nato, ze sem nechodi elektricka, je teraz spojenie MHD v perzalke dobre.
Reakcia na: Dunčo #75329:
Tu zastavku preto, ze by sa z L95 dalo prestupovat na kombinaciu L83 a L84. CP L83 a L95 nenadvazuju (nesedi frekvencia). Na argument, ze z namestia Hraniciarov sa niecim odveziem ten kusok ku poste a tam mam L84 poviem, ze L88 ide 2 minuty pred L83 (chapem, ze nadvaznost z Lachovej ma prednost), takze L84 nechytim a L92 je obcasnik. Petrzalka si uz dost vytrpela tym, ze do nej nosny system nepremava, tak ten kusok asfaltu by mohlo mesto obetovat. Chvalabohu, ze mesto konecne postavilo pristresky na Strecnianskej a Topolcianskej a to su tiez docasne zastavky.
Reakcia na: Dunčo #75328:
Na Einsteinovu. Nie, vtedy este 28 nejazdila. najprv som mohol cestovat 20/22 + 92 po polroku vsak 92 presmerovali... tak som mohol cestovat 21 + 81 lenze 21 viazla v zapchach a 81 chodila ako sa jej chcela... a posledny rok nakoniec zrusili aj 81...

preto si myslim ze v Petrzke mate vynikajucu dopravu (v ramci moznosti)
Reakcia na: Dunčo #75317:
to je síce pekné, že zo Staromestskej na Vazovku, ale šľak by ťa triafal, keby si mal ísť tak z cca Bulíkovej/Šustekovej/+Lachovej). To by si musel vďaka vynikajúco vymyslenému grafikonu aj tak prestupovať na 3 busy - Navyše z 88/99 (idú naraz) nechytíš 84 (takže musíš aj tak čakať na 83 - načo sa potom dpb tvári aké je fantastický preklad 83 a 84? ? ) keďže 99 a 84 z Ovsišťa odchádzajú v rovnakom čase. A to teda na Vazovku za 15 minút nestihneš, to ti môžem garantovať...
Reakcia na: Dunčo #75313:
"Prečo teda keď sa tak vo veľkom zaviedla móda nosných liniek tak to neaplikovali na celé mesto ??? Napr. pre Lamač spraviť z 30 a 63 jednu nosnú linku?"

A ako by si to v tom Lamači asi riešil? Zlúčil by si tieto dve trasy do trasy 30 alebo 63? Ak do trasy 30-ky, na Patrónke by veľká väčšina cestujúcich vystupovala (keďže viac cestujúcich z Lamača jazdí smerom ako chodí 63), linka by ďalej chodila ešte menej naplnená ako teraz (keďže by jazdila v 2x hustejšom intervale).

Druhá možnosť je použiť súčasnú trasu 63. Lenže je v tom prípade treba dvakrát toľko vozidiel zachádzať až k Avion SP, je taká potreba kapacity? A kde by si ich toľko zobral (pomôcka: trasa linky 30 z Patrónky pod Nový most je kratšia ako trasa linky 63 z Patrónky do Avionu, budú teda treba ďalšie vozidlá). Alebo polovicu vozidiel otáčať už na Trnavskom mýte? Načo ale potom zlučovať 2 linky do jednej?

Tretí problém: čo s obsluhou Segnárov? Nechať tade zachádzať všetky vozidlá zlúčených liniek a robiť vyhliadkovú jazdu všetkým cestujúcim? Čo s navýšením vzkm? Alebo by táto linka nezachádzala a namiesto nej čo? 23 alebo 38 so svojimi nedostačujúcimi intervalmi?

Celkom by ma zaujímal Tvoj názor, ako by si si to predstavoval riešené do detailov. ?
Reakcia na: kri #75324:
Tak určite by bolo fajn keby 95 stála pri pošte na Jungmannovej, to by som bral, hlavne keď chcem ísť na 84 tak b
by som sa nemusel trepať k TPD. Ale zas pozri si ako to tam vyzerá. Od Nám. hraničiarov a Jantárova cesta sú jednoprúdovky a Rusovská cesta je ešte ako tak v tom mieste dvojprúdovka. Neviem ako by tam spravili ten trojuholník zastávok Ešte si zober v akom položení je Jantárova cesta. Ide smerom viac k Rusovskej ceste ako k Nám. hraničiarov, však to vidíš keď ideš 95 ako prudko musí bus točiť tú zákrutu. Je to tam o hubu. Tá zastávka by tam pomohla ale to by tam musel celé rozkopať, prerobiť aby sa to tam zmestilo čo bude asi vtedy keď tam budú robiť križovanie s električkovou traťou.
Reakcia na: Ike #75325:
to by mňa omrzelo veľmi rýchlo. Skúšal si ísť aj 28? Teda takto, kam presne do Petržky jazdíš?
Admin mas chybu v dnesnych foto-updatoch ,datum je tam 9.6.0206 ? , alebo je to Stardate 960206 ?
Reakcia na: kri #75324:
No zas pravdou je ze vacsina dialkacov na Bajkalskej nestoji...
Reakcia na: Dunčo #75323:
Devínska - Petržalka
V Petrzalskych novinach "testovali spojenia z roznych casti sidliska na dolezite body v meste ako su Hlavna stanica, Mlynske Nivy a Zochova " (koniec citatu) Neviem, cim sa zasluzila Zochova o taketo postavenie? Navyse sa v teste kryje s Hl.St., takze mohli 2krat zapocitat Hl.St. a usetrili by namahu. Prestupnym bodom aj vstupom do CENTRA je teraz predsa Safko. Idu odtial eliny (nosny system) na vsetky radialy, vecer su zarucene prestupy bez cakania zo vsetkych smerov na vsetky (vyskusane, overene). Ciel Mlynske Nivy je ok, ale ja pri ceste dialkovymi busmi do Blavy vystupujem na Bajkalskej a sadnem na L98, ktora ide aj cez tolko oplakavane Ovsiste. Preco neinformuju ludi o takychto veciach? PN si uz vyse roka hudu svoju pesnicku o vyraznom zhorseni linkovania a nic konstruktivne nenavrhuju, hoci by sa dalo (napr. zdvojkolajnenie Safka, obratisko pri Technopole, urychlenie vystavby elektricky, preferencia MHD, nova aspon provizorna zastavka L95 pri poste na Jungmanovej). Nechapem o co im ide? Toto zial platime z miestneho rozpoctu 😞
Reakcia na: Ike #75322:
Odkiaľ kam? ?
Reakcia na: vaky #75319:
Presne tak... boli dni ked som do skoly cestoval aj hodinu a pol... ? v zime ani nehovorim
Reakcia na: Technopol #75318:
Myslíš L11 či L68 ?
Reakcia na: vaky #75319:
Viem, mám tam spolužiakov práveže. Aj v DNV, aj v Lamači a 4roky počúvam ako sa im "cestuje".
Reakcia na: Dunčo #75313:
Akoze chlope ty si fakt nepochopil ze Petrzka bola jedina cast kde tento system takto nefungoval. Zvysok BA na tomto systeme uz funguje a stazuje sa na to niekdo tak ako ty. Byvas pomerne nedaleko od centra mesta a este stazujes. Skus si take cestovanie v rannej spicke s DNV alebo Lamaca a zistis ze si na tom este dost dobre. Takato situacia skratka v BA je a pokial mesto nezacne seriozne preferovat verejnu dopravu ci uz finance ale aj svojimi rozhodnutiami tak sa situacia nezmeni.
Reakcia na: Dunčo #75315:
Tak načo ňou chodíš? ? A ked ňou nechodíš tak načo ju spomínaš? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.