Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
a to ta N21 bude akoze zase jazdit v tej skvelej trase po dialnici kde nema ziadnu zbernu oblast???

inak otazky
1) tie N-nocaky budu jazdit presne na trase ich dennych liniek?
2) ak ano, tak naco ich odlisovat pismenom N? kvoli tarife?
3) Neviete aky budu mat interval?
Reakcia na: d3k0 #74911:
Myslel som, že vážnosť, s akou bola tá otázka myslená, bola celkom zrejmá. Snáď som tým nikoho neinšpiroval. ?

Inak napriek absencii akejkoľvek informácie na cestovnom poriadku včera posledný dojazd linky 91 využilo asi sedem cestujúcich, jeden dokonca pristúpil aj na trase. Celkom príjemne ma prekvapilo aj to, že informáciu o odchode podávala aj podnovomostská dezinformačná tabuľa! 🙂

(Inak úplná prkotina, ale myslím, že ten piktogram vozovne by na autobusových dojazdoch vyzeral oveľa lepšie v štandardnej pozícii vpravo -- tam, kde býva piktogram ŽST a podobne...)

Re #74912 d3k0: Úha, to vyzerá vážne. Na početné špekulácie bude bohate postačovať. Držíme palce, už aby to tu bolo. 🙂

Re #74914 Mike: ROFL. Toto sa asi môže stať len u nás. ?

Re #74928 fobust: Tak ale pri posledných odchodoch by sa hradiť patrilo a takmer vždy sa to snáď aj robí. Stalo sa mi, že sa pokazila posledná 90 na trase, vystúpili sme a počkali na zálohu. Ako výhovorku pre neuvedenie "neokrajových" dojazdov to však ani ja neberiem...

Re #74937 Valis: Znalejší doplnia/opravia, ale ak sa nemýlim, (niektoré) nesocka verzie vane majú aj Europulse (a teda nové motory), niektoré snáď aj nové podvozky.

Ja som zásadne proti akémukoľvek zbytočnému/samoúčelnému/nezmyselnému prečíslovaniu, ale uvoľnenie číselného radu pre potreby IDS je podľa mňa jedno z mála prečíslovaní, ktoré by kontraproduktívne NEBOLO. (Obzvlášť, ak by rad 100 mali využívať prímestské linky, čo sa asi ale ani neplánuje.)

Re #74950 tr3mp: Takto je to v PID, nie? Osobne by som bol asi skôr za oblastné značenie aj v BID, keď už ho (hocako nedokonalo) zaviedli v samotnom meste. Napríklad rad 200 - smer Stupava, Malacky, rad 300 - smer Pezinok, Senec, rad 400 - smer Šamorín.

Okrem toho, kedysi sa kdesi písalo, že ako vzor pre BID pravdepodobne poslúži IDS JMK (asi vrátane tarify, čo zas úplne pozitívne pre cestujúcich IMHO nie je, ale budiž...). S takouto koncepciou by oblastné číslovanie liniek prišlo viacmenej samé od seba.

Re #74952 d3k0: S týmto sa nedá než súhlasiť.

Inak SDX, na jednej strane brojíš za vytvorenie nových liniek pre pár dojazdov, lebo súčasné značenie mätie cestujúcich, na strane druhej Ti robí problém dobre zdôvodnené prečíslovanie trolejbusov, lebo nové značenie by miatlo cestujúcich. Nie je Tvoje správanie trochu inkonzistentné?
Reakcia na: S499.1023 #74963:

Samozrejme, aj ja to podporujem NAJMÄ kvôli uvoľneniu dvojstovkovej rady pre BIDku, ale myslím že nočák N72 a k nemu denná linka 72 má väčší zmysel ako N72 a 202. Teda ak nejaká N72 vôbec bude a v akej trase...
Reakcia na: S499.1023 #74962:
Myslim, ze ak nebude BID, nebude ani precislovacka. (Snad ale BID bude.) Kazdopadne nocaky by uz mali zohladnovat pripravovane cisla trolejbusov, aby sa potom nemuseli o pol roka-rok opat precislovavat. A naozaj si neviem predstavit, kto by lustil nejake N202 na transparente 🙂

BTW v jednej z podmienok cislovania BID je v tom materiali uvedene aj to, ze cislovanie uz musi byt nemenne, aby nesposobovalo chaos cestujucim 🙂
Reakcia na: fobust #74954:
Vzhľadom na to, že je to kvôli BID, tak táto diskusia už nemá zmysel. Ale argument, že je v číslovaní liniek bordel, je schotouschstvo najhrubšieho zrna.
Reakcia na: d3k0 #74952:
Ak má byť prečíslovanie kvôli BID, tak prosím, to má nejaký význam. Ale ak je to nejaká Karolova zásterka na dokončenie kajdizácie, tak nech si ma nepraje ? .
Hehe, tá K2SWRMz je dobrá! 🙂
Reakcia na: N/A #74949:
Ako hocičo by som pochopil a odsúhlasil ale "dokončenie systému oblastného číslovania" ROZHODNE nie je argument. Oblastné číslovanie je nezmysel od samého začiatku.
Reakcia na: intony #74944:
Isteže nie je dôvod. Ale takisto nie je dôvod niečo prečíslovávať len tak.
Reakcia na: Ámos #74939:
Možno sa budeš čudovať, ale proti prechodnému dvojoznačovaniu by som nič nemal.
Akurát že ja vyznávam dogmu najvyššiu - nič zbytočne neprečíslovávať. Ak je to potrebné kvôli BID alebo niečomu podobnému, tak prosím. Ale ak je to kvôli nejakému "dokončeniu oblastného číslovania" alebo "sceĺovaniu číselných radov", tak je to šotohračka bez praktického významu a proti zákazníkom.
Reakcia na: d3k0 #74955:

Akože nie som fanda prečíslovania ktoré vzniklo už pred pár rokmi, ale takisto nie som fanda polovičných riešení, resp. nedotiahnutí vecí do konca... Keď sa s tým už začalo, tak nech to dokončia. Obzvlášť keď ostáva už iba pár liniek. A najmä ak to má súvis s pripravovanými nočákmi. Ďurkovský sľuboval že vie ako vyriešiť dopravu v Bratislave a myslím že súčasná nočná doprava vôbec nezodpovedá potrebám Bratislavy a je naozaj hanbou mesta.
Reakcia na: tr3mp #74950:
Toto je asi najlepsie riesenie 😉
Reakcia na: tr3mp #74953:
Prechadza to komisiami zastupitelstiev BA a BSK - tam to preslo uspesne, takze coskoro by o tom mali hlasovat samotni poslanci.

Erik: N202 ani na tom transparente neuvidis, lebo by to bolo straasne krpate 🙂 A tiez si myslim, ze 72 je lepsie viditelne ako 202...
Reakcia na: SDX #74948:

Kua vy ešte schvaľujete "nedotiahnutie" toho prečíslovania a ste proti tomu. Bez ohľadu na to či to malo zmysel začať vôbec s tým alebo nie, ale keď sa niečo už začne, tak by sa to malo dokončiť. Lebo takto je tu naozaj bordel. Načo máme teraz trolejbus 33 a trolejbus 201 napr.? Je v tom sysém? Nie je. Urdžiavať dvestovkovú radu pre trolejbusy je dnes už zbytočné, je to iba pozostatok nedokončenia prečíslovávania. Ja si ešte pamätám keď bola najnižšia trolejbusová linka 211. To bolo ešte z veľmi starého číslovania, kedy boli trolejbusy 11 až 19. Potom sa pred to šupla 2, lebo sme potrebovali 11 a vyššie pre tramvaje. A potom sa to posunulo systémom mínus 10. Napr. 215 je dnes 205, 213 je 203 aj keď sú isté výnimky. A keď boh dá a budeme mať nebodaj nočáky na úrovni, tak potom oveľa radšej uvidím na transparente N72 ako N202. A keď uvidím N72, tak cez deň sa chcem na rovnakej trase zviesť linkou 72 a nie 202.
Reakcia na: d3k0 #74952:
Kedy sa má schvaľovať koncepcia BID?
Reakcia na: tr3mp #74950:
Ak prejde Koncepcia BID, hodim sem rozsiahlejsi clanok / seriu clankov o BIDke. Co sa cislovania tyka, je tam navrhovane na brniansky sposob, pricom pre MHD su cisla 1 - 199, zvysok BID. Vlaky R1 - R99. Mala by tam byt dostatocna rezerva na pripadne rozsirovanie systemu do TTSK, Rakuska a Madarska (i ked tam uz treba prihliadat aj na ich IDS).
Reakcia na: fobust #74946:
davnejsie som cital nejaky rozhovor tusim s Kajdim (ale nie som si isty) - a hovoril, ze BUSE sice 4 znaky ako linku umozni, ale ze je to potom strasne blbo citatelne. A teda - 4 znaky nie.
Podľa môjho názoru je číselných radov na BID dosť, uvoľnenie radu 5xx nie je potrebné.

Číslovanie je možné napr. takto:
1-19 električky
20-199 mestské autobusy
2xx trolejbusy (toto je možné zlúčiť s číslovaním autobusov a vytvoriť rad 20-299)
3xx BID do tretieho pásma (bližšie okolie Bratislavy)
4xx BID do štvrtého pásma (vzdialenejšie okolie Bratislavy)
5xx nočné spoje (Bratislava)
6xx nočné spoje (prímestské), napr. z Bratislavy na smery Stupava - Malacky, Šamorín, Pezinok - Modra, Senec
9xx vlakové spoje
Reakcia na: fobust #74946:
Lenze naco zbytocne menit? Pre vlka je lepsie mat 202 a N72 ako mu zrusit 202 a dat mu 72. Co sa tyka uvolnenia rady, ako som povedal, radsej uvolnime 1xx alebo 5xx..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.