Reakcia na: S499.1023 #74683:
Namiesto VarCB3 určite, ale nie ako jediný spôsob obnovu vozového parku. Čo to spraví s imidžom električiek, keď po meste sa budú preháňať takmer výlučne 100% NP autobusy a trolejbusy (časom k tomu dôjde) a na koľajách bude jazdiť desiata reinkarnácia T3 s nízkou podlahou pri stredných dverách a dvoma schodmi v interiéri? ?Re #74678 S499.1023: Mne sa upravené Progressy (teda tie v najnovších bratislavských K2S, brnenskú vaňu som nepočul) zdajú v porovnaní so staršími z K2S alebo T3P subjektívne _výrazne_ tichšie. Iste, charakter zvuku je iný, ale pri jazde alebo pri prechode električky okolo po ulici ho vnímam ako oveľa menej výrazný. Starý Progress počuť najmä večer celkom ďaleko.
Re #74564 S499.1023: Kde sú inak umiestnené spínacie tyristory (alebo čo), čo brzdia do odporníkov v TV3? Lebo T6 pri brzdení ziapu až až a vždy som mal pocit, že ten rev ide od strechy. ?
SDX
Re #74671 S499.1023: Ja som svedkami toho ze ked sa linka objavi tam kde nema (napr. spominana 14 na Racianskej) tak vlk nechape. Preto si myslim ze ovela menej bude ludi pliest ked budu zavedene nove linky.
Re #74680 KLF: Lebo to nie je na CNG takze to Zachar nechce ? Ale vazne, aspon ten vlecnak by sa mohol kupit, ten by zas nemusel byt az tak drahy...
Inak taka otazka na mudrejsich. Preco sluzobne spoje (401,402 atd.) nechodia ako verejne? To znamena, ze by okrem zamestnancov brali aj ludi? Ako obcasne posilnenie by to bolo fajn..