Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
to KLF: no neviem - preto som sa pytal ake su rozdiely - pocitam, ze aspon to zo slovenska je lacnjesie.

ved by to chcelo asi kuknut tie spominane eliny fotky.
Mr. Zahadny: 🙂 No podla mna 7303 vyzera zvonka ako z PARSU, tak teraz kua neviem. Sak to je komplet to iste ako 7301 a 7302...
Dakujem.

Takze tie zvolenacke nebudu mat nove pekne cela? Hmm - to je skoda - aspon nieco bolo pozitivne na tom sumperku 😞.

Pocul som, ze by sa mala prist na testovanie do BA nejaka Astra - co je na tom pravdy, ak viete niekto?

Diky. 🙂
Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Andrej (Anndy008) pre KLF Mr. Zahadny

Mam otazku. Neviete niekto aky je rozdiel medzi modernizaciou elektriciek v PARS Sumperk a ZOS Zvolen?

diky
Tu su dalsie nove vzorce:

3033 = 2019
4313 = 2601
2206 = 2602
1207 = 2603
2205 = 2605

Ta 3042 ma nove cislo uz mesiac od: 1.5.2002
to KLF: hee no nic tajne som sa nedozvedel - pravdepodobne ty a aj ostatni, co maju kontakty (alebo tam pracuju) v DP to urcite vedia (ved od takych som sa to dozvedel - nakoniec aj popis tvojho vycviku je dost zarazajuci). Boli to len take veci normalne, ako to chodi v DP, ako sa prevadza udrzba, preco su vozidla v takom stave v akom su, akí su sofery (podla inych soferov), ako sa pracuje s ludmi a tak. Pre mna to boli nove zaujimave a tak trochu casto krat aj zarazajuce informacie, ale pre teba KLF, a pre blizkych klubu asi vobec nie. Takze vobec mi neslo o tajomstvo (neviem, preco stale v tebe evokujem nieco tajomne :D). Netvrdim, ze vsetko musi byt pravda (aspon nie objektivna), ale da sa myslim z toho poznat minimalne (moj nazor iba), ze ryba smrdi od hlavy, a ze viac veci je asi v neporiadku, alebo aspon v amaterskom prevedeni. Mozno sa mylim a nahodu som natrafil iba na kritikov - vsetko je mozne, ale momentalne si to nemyslim. Mam malo info, aby som si mohol urobit uceleny obraz o DPB, ale tie info, co ku mne, ako obycajnej osobe presiakli (ty ich mas urcite 10xviac), tak ma zarazili a necakal som to. Doteraz som mal lepsiu mienuku o DP (teraz to myslim hlavne na vedenie) ako celku.
Andy008: 🙂 Pocuj, co si sa zas dozvedel take tajne, ze tu vsade pises, ze si sa nieco dozvedel, len nic konkretne ? 😉 Zas sa hras na Mr. Zahadneho ? 😉 Sa prezrad... ukoj nasu tuzbu po poznani faktov. 😉
hee - no mna by to tiez zaujimalo - kua - ale po tom co som sa dozvedel tak sa tomu uz ani necudujem 😃
Len by ma zaujimalo, na co sa potom kupovali 🙂 ...
#7455, #7456> digitalne hlasice v T6A5 z poslednej serie su, ale nepouzivaju sa preto, lebo nie su v nich bratislavske zastavky (iba prazske, pre testovacie ucely ich tam dali), ale co je podstatnejsie, nedokazu spolupracovat ako periferia IS BUSE, ale iba na tlacidlo to funguje...
J: Ja som ten clanok o Viedni nepisal...

Majkl: Na tie oslavy sa minulo "fakt vela". Jednoducho Novy cas je novy cas...

Kristof: Ikarus 435 sice vie ist aj 90, ale len neoficialne, ked je vypnuty obmedzovac. Inak je to len 73.5. Okrem toho na tie rychlosti nie su stavane grafikony - ako uz napisal Turbo...
SDF:sorry,ze som Ti skomolil nick, to je tymi polit. stranami
SDA: to som aj ja zazil v T6A5,ked to hlasilo Masarykovo nadrazi, alebo nieco take.
Hlasice zastavok su aj v poslednej serii T6A5, dokonca su tam nahrane zastavky (tusim z Prahy), raz sa to omylom spustilo... ludia boli riadne sokovani...
Naco maju K2S T3S hlasice zastavok APEX, ked sa vobec nepouzivaju?
all: prosim, precitajte si v Dispecerovi "problem pani Aleny" a skuste sa k tomu vyjadrit...

COLOR: tak vidis, uz sa o ne starat nemusis, ja ich mam na oku skoro kazdy den...
No toto... akurat sem chcem dat novinky ohladom presunuti zastavok Smolenicka a NZ Luky a pozeram a uz len vidim ze tu su 🙂
Inak dnes som videl v akcii az 3 Zazracne LIAZky - raz tahala 4202 z 81, potom sa s niecim hrabali na Holicskej a nakoniec na Kollarku sa pokazila 4089.
Nooo, k tym busom na linke 21, co sa tak strasne vlecu po dialnici>

Zo zastavky Mokrohajska (mesto) do zastavky Stefana Kralika (DNV) to podla grafikonu trva 11 minut. Opacne tiez. Zazil som ze autobusy to zvladnu aj za 7 minut - najma v sedle a vecer. Po desiatej hodine sa spravidla vypinaju aj semafory (su tam iba 2ks) a potom sa vodici musia suchtat aby si moc nenadbehli. Vacsinou sa suchcu az moc, lebo na Racismyte zvyknu meskat jednu az dve minuty - ale im je to jedno (mne nie, lebo vzdu ked meskaju tak mizdrhne trojka 😞 ). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo. 🙂
no myslel som v piatok

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.