Ale keď nad tým trocha porozmýšľaš, tak Trnavské mýto je niekoľko "desiatok" metrov od Račka a keď už 68 navštívi Trnavské, tak nieje od veci, aby ten kúsok k Račku prešla. Musíš myslieť aj na to, že niektorý nemajú možnosť prestúpiť na 95, alebo je pre nich dosť problém prestupovať pri súčasnom stave vozidlového parku a veľkosti prepravných výkonov električiek za hodinu v rannej špičke. A cez víkendy ani nehovorím 11 20min.....a 95 7min, to nejako nejde dokopy. Keby si mal na tej zastávke stráviť taký čas.......radšej by si sedel v 68! Aj keď je pravda že nie všetci sa potrebudú dostať 68 presne na Račko, ale ja chodím 68 každý deň a tak sa mi vidí, že na to Račko tam ľudí ide dosť, aspoň ráno a v poobedňajšej špičke je to naopak veľký počet ľudí ide odtiaľ(pomerne). Tak sa mi to vidí. ?.
Neviem ako dakto môže schvalovať terajšiu trasu 68 ?! Neraz som s ňou šiel na Račianske mýto v nádeji,že tam ňou prídem skôr ako 95 s prestupom na 11...mýlil som sa !!! Tá druhá trasa 68 v ankete sa mi pozdáva oveľa viac a ešte je aj podobná tej obchádzkovej trase, keď bola Miletičova rozkopaná a bola ohodne lepšia.
info od Mike-a z disp. fora:
Dnes (piatok) ako ma informoval nemenovaný kolega, došli do vozovne Jurajov Dvor nsledovné súpravy:
7785+7786+7715 (prvé dva L4, tretí dead ZV; v čase zhruba po 14tej. )
7799+7800+7761+7762 - všetky 4vozne L1, druhá súprava dead; príchod do vozovne cca o 17:05.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
Dnes (piatok) ako ma informoval nemenovaný kolega, došli do vozovne Jurajov Dvor nsledovné súpravy:
7785+7786+7715 (prvé dva L4, tretí dead ZV; v čase zhruba po 14tej. )
7799+7800+7761+7762 - všetky 4vozne L1, druhá súprava dead; príchod do vozovne cca o 17:05.