d3k0: V tvojom príspevku z Viedne je že meter ULF stojí 1 mil. ATS = 3,15 mil Sk. Bratislava by mala asi tak na 10 metrov ročne. Ja by som vrážal peniaze do moder. T3 a K2 na T3S a K2S. Je to zatiaľ výhodnejšie. Iste raz budú peniaze aj na nové eliny. A tak isto raz busy úplne ustúpia elinám a Tbusom - kvôli pohonným hmotám, lebo výroba el. energ. bude oveľa lacnejšia-(jadrová fúzia a tak)
Kami
B741 CNG - vyraba sa aj Liaz ML 640 - 240 kW
elektricka trakcia - su tu vysoke investicne naklady a ked ledva nakupis par 15TrM a inak Sory ...
Vladimir: musite byt stale prvi
Agora/Citybus: tato Agora nemala v interieri nic spolocne - ine sedadla, tyce, dopytove otvaranie, zvoncek, ...