Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LifeStar #74279:
suhlasim;) ale myslim, ze krok vpred by bol aj keby nastavili bzuciak nad dverami v 1607 ? vcera som nou po dlhsej dobe siel a vsetci zakazdym len nadskocili ked zazvonil...uplne nahlas, ze to aj hluchy musi pocut...a kto nie je, tak sa pri tom skoro stane ?
Klimatizácia pre vodiča v 3707 je krok vpred oproti dávnejšiemu vyberaniu remeňov v klimatizačnej jednotke v autobusoch Ik 415 a 435.
Reakcia na: S499.1023 #74277:
Bingo ? ?
Reakcia na: Mikimaus #74276:
Takže Fox?
Reakcia na: S499.1023 #74248:
Az taka imidzofka zase nie ? Aj ked pripustam ,ze na kabrio verziu chrobaka by sa baby dobre balili ?
Reakcia na: richi78 #74263:
v niektorych mestach aj funguje nieco podobne pomocou GPS a podla toho sa na kazdej zastavke ukazuje aktualne meskanie...system polohy vlakov funguje tak, ze sa zobrazuje jeho poloha v poslednej navstivenej stanici, takze z hladiska MHD je to nemozne...
Reakcia na: C734.00 #74272:
Typ F -typ ťahača,ktorý MANu priniesol najväčšie ocenenia a uznanie,s drobnými zmenami bol tento typ vyrábaný takmer 20 rokov,počas ktorých sa najviac inovoval najmä motor a prevodovka.
Typ F2000 bol limitovaný set na konci výroby typu F,objavil sa v roku 2000(odtial to číslo)a obsiahol všetky možné vylepšeniny,ktoré boli prevedené na tomto type vozu.Kedže mu ale bola vytýkaná najmä výška mot.tunela v kabíne a už nie velmi pohodlné usporiadanie interiéru kabíny,bol nahradený novým typom
Typ TG je samostatný rad,ktorý už má pramálo spoločného s predchodcom(F,F2000)má napr.teleskopicky odpruženú kabínu(je to vidieť najmä pri prudkom rozjazde a brzdení,kde sa kabína krásne predkláňa a ukláňa)je tam automat,takmer nijaký mot.tunel atď.Sú to dobré stroje,na testoch sa osvedčujú.
Aby nás nestopli,toto sem predsa len moc nepatrí ❓
Reakcia na: C734.00 #74271:
už viem viac, do 280.08 a 280.08/A montovali Rába MAN D2156HM6U motor.v rokoch 1989-90 Rába MAN D2156HM6UT
280.10 a 280.10/A montovali takriez ten isty motor.
do Ikarus 283 tiež Rába-MAN D2156HM6UT

čo to je TG typ? a F2000? ?
Reakcia na: bubboo #74270:
uf, neviem take podrobnosti, to sa radsej opytam madarských kolegov, oni to maju v maličku ? ale viem, že predtým vyrábali len značku Rába, a potom zo spoluprácou MANu zacali vyrábat Rába-MAN co montovali skoro do kazdých Ikarusov radu 200. Zopár kusov 283 montovali aj s motorom Liaz ? vraj su s nimi velmi živé.
Reakcia na: C734.00 #74269:
v TG-čku je štandardne montovaný radový šesťválec MAN D 2876 LF04, a má to euro 3 normu.Je to nový motor,tie predošlé typy(F-ká aj F 2000-ky)mali nejaký iný agregát,ale viem,že komponenty z neho pasovali do Kádarov,lebo aj tie mali nejaký Man motor,resp.licenčný podtyp.Ak sa nemýlim.Nebudem tu sekať frajera radšej ?
Reakcia na: bubboo #74266:
neviem, neviem o ake ťahače ide, tie moc nepoznam podla zvuku. Ale tie Rába-MAN sú dobré, neviem tie su asi len v Ikarusoch. uz Ikarusy radu 300 maju len cisty MAN, 6 valcovy. dufam ?
Reakcia na: Beus #74265:
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nové motory? aj B741.1908, či ich tiež len zgenerálkovali?
Reakcia na: Beus #74265:
No, tak som to myslel aj ja ? preto mi to bolo čudné, že ešte som nepočul zgeneralkovanú B741 s motorom MAN... a este jedna otazocka, dostali nove motory? aj B741.1908, ci ich tiež len zgenerálkovali?
Reakcia na: C734.00 #74264:
Hej,môže byť aj tak.Ja som len na to narážal,že to je tiež poznať po zvuku ten motor,je to také kultivovanejšie a znie to dosť ako ten motor,čo mali ťahače Man F 2000,alebo tie predošlé typy.TG-čko už má zas iný kultivák.
Reakcia na: C734.00 #74261:
Tak teda odpoveď: MANovským Karosám B741 sa pri GO dosadzoval motor Liaz, všetkým bez výnimky, kým sa ešte generálkovalo na diesel 🙂 Takže MANy nájdeš už len v tých zopár rozpadávajúcich sa kúskoch, ktoré čakajú kedy na ne príde rad aby mohli ísť do Zlinera 😉
Reakcia na: bubboo #74262:
280.10 majú motor Rába-MAN to je celkom ine. to vyrabaju v maďarsku. a to je 6 valec. My sa bavime o 5 valcových MAN-och v Karosách B741.
Ja viem, ze idu ako diabli, Jeden chodi aj k nám do Šale z Nitry.
http://www.vlaky.net/servis/poloha.asp

takete by sa mi rano zislo aby som vedel ze kde sa nachadza moj ranny bus a ci sa mam ponahlat na zastavku 😃
Reakcia na: C734.00 #74261:
U nás v NR,je na MMD zopár Ikarusov 280.10,tie majú tiež nejaké MAN motory,resp.nejaké prerábky,teraz presne neviem v akom rozsahu,ale tým motorom to iba prospelo,lebo majú ohromný ťah a šetria aj naftu.Sám som zažil ako sme "mastili" po ceste ZM-NR a že tam sú stupáky,plný Ikarus,asi 130 ludí,jediné čo kolega potreboval pri podraďovačke bola 5-ka,aj to len,aby na vrchu kopca nešiel v podotáčkach.Ináč 6-ka a plný kotol.A to bola rýchlobežka,na dôvažok. ?
Reakcia na: Beus #74260:
nie nie.. zvuk motoru MAN jasne že poznam, to je nieco strašné ? ale generalkovanou naftovou B741 som len par krat isiel, ale mala motor Liaz. Preto sa pytam, bud som este s takou s motorom MAN nejazdil (generalkovanou) alebo nie nemaju uz motor MAN.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.