Dovolím si tvrdiť, že 25 Tr spĺňa najmodernejšie kritéria trolejbusu v Európe - však s podmienkou, že sa používa na to, na čo je určený. Ich nasadenie tu je neadekvátne, preto sa priamo úmerne zvyšuje poruchovosť. Je to to isté, ako keď si niekto zakúpi prepracovaný, špičkový cestný bicykel - - a potom ho používa na zdolávanie bratislavských lesov a lúk, s tým, že predsa kvalita MUSÍ niečo vydržať...a nakoniec ho musí zahodiť, navzdori kvalite zničený. ?
Je úplne jedno, či sa nakúpi 25 Tr 6 alebo 12. Pri neadekvátnom používaní je to úplne premrhaná investícia. ?
Ad: "Duobusy" zachraňujú staré Karosy a Ikarus
Ad: Pokazené "duobusy"
Osobná skromná úvaha pozorovateľa:
Zámerne dávam na slovo duobus úvodzovky. Z praktického hľadiska. Táto vec nie je doubus. Duobus je niečo, čo má plnohodnotný elektrický a druhý hnací agregát. 25 Tr je (aj podľa výrobcu) trolejbus s pomocným pohonom. Laicky to znamená asi toľko, že obsahuje okrem plnohodnotného trakčného motora ešte jeden drobný zázrak, na ktorý v prípade núdze (NÚDZE, zdôrazňujem - jest porucha, presun mimo trolejov a pod.) dôjde aj sám, netreba ho odtiahnuť. Ako pomocný pohon sa v tejto veci používajú dva druhy (je to na požiadanie zákazníka): dieselgenerátor alebo trakčná akumulátorová batéria. Nie je to plnohodnotná hnacia jednotka - a 25 Tr jednoducho nie je stavaný na to, aby mimo trakcie NORMÁLNE obsluhoval ako autobus. Asi tak.
?
Staré Ikarusy zachraňujú "duobusy"... A to ešte len bude sranda, keď sa kompetentní na zatrolejovanie obratiska nateraz vyserú a síce zakúpia šesť nových trolejbusov, budú premávať aj na linke 32, čiže pekne na agregát Mlynskou dolinou, šliapanie na agregát do kopca pod trolejmi na Hlavnú stanicu, prípadne aj poobedná premávka naplnenej 133 hore kopcom nábrežím... ? ?
Zaslúžilo by si to obsiahlejší článok... Už aby tie trolejbusy skapali ☠ Ešte keď si spomeniem na Svrčiu ulicu a veci okolo nej, tak fuj ☠ ☠ ? ☠
Neviem z ktorého smeru by si tam chcel ísť, preto napíšem najvšeobecnejšie možnosti: najbližšie k nemu sa dostaneš električkami 4, 11, 12, 13, 14 a 17 keď vystúpiš na zastávke Nám.Ľ.Štúra, a kúsok sa vrátiš pešo. Ďalšia možnosť je zastávka Nový most, okolo ktorej chodia električky 4, 12 a 17, a končia tam autobusy 28, 29, 30, 37, 70, 88, 91 a 191, a odtiaľ sa prejdeš kúsok pešo poza hotel Danube do centra smerom na východ, a si tam
ak si pamatas kedy to bolo ,tak napis cas priblizneho odchodu z tej zastavky , ale asi sa ani nemusim pytat, tipujem 6706 alebo 6701 a nech zije najvacsi zmätok vo vozovni Hrobonova ? 6704 ? ( ten by uz mali radsej vratit do SKODY ? )
6207? To je aké sci-fi? Ešte Sanos na Dlhé Diely keby chodil, ako v sci-fi zverejnenom. Aj keď ik 280 - to je asi iba začiatok,... potom príde na rad aj RTO ?
Ale keď zatrolejujú obratisko, to ešte len bude, aj Oerlicon, aj 9Tr aj 6207 kľudne ako historičák, ?
ja sopm videl pred tyzdnom cez vykend ze isla 25tr 6207 asi.. a nemohla vyst kopec na diesel agregat (ako keby mu to hodilo na neutral...)a tak nahodil sberače
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
Ad: Pokazené "duobusy"
Osobná skromná úvaha pozorovateľa:
Zámerne dávam na slovo duobus úvodzovky. Z praktického hľadiska. Táto vec nie je doubus. Duobus je niečo, čo má plnohodnotný elektrický a druhý hnací agregát. 25 Tr je (aj podľa výrobcu) trolejbus s pomocným pohonom. Laicky to znamená asi toľko, že obsahuje okrem plnohodnotného trakčného motora ešte jeden drobný zázrak, na ktorý v prípade núdze (NÚDZE, zdôrazňujem - jest porucha, presun mimo trolejov a pod.) dôjde aj sám, netreba ho odtiahnuť. Ako pomocný pohon sa v tejto veci používajú dva druhy (je to na požiadanie zákazníka): dieselgenerátor alebo trakčná akumulátorová batéria. Nie je to plnohodnotná hnacia jednotka - a 25 Tr jednoducho nie je stavaný na to, aby mimo trakcie NORMÁLNE obsluhoval ako autobus. Asi tak.
?