napad to nie je zly, ved ked uz mame tie duobusy... Myslim ze ten 'sirokorozchodny' navrh ratal s prestupom na safku. Inak, vsetci ste tu hovorili ze preco nie prechod, ale este stale mi nie je jasne - je uz oficialne urcene ze tam bude rozchod ako na starych tratiach?
Mne sa ten oblúk medzi plánovanou zast. Háje - Sever a Bosákova (nazval by som to Farského, to je krajšie) veľmi nepáči. Pochybujem že v tom oblúku sa bude jazdiť aj 80... veď to by, ako vždy, pišťali podvozky a vlkä sa budú sťažovať. Buď by som vykonal preložku cesty (hocijak, len nech dajak je...), alebo by som tam urobil estakádu.
Re #73760 aquila.info ;-): Ono by to stalo podstatne menej, keby sa to nenaprojektovalo tak blbo, ako teraz. Ono v podstate teraz na tejto stavbe budú najdrahšie asi mimoúrovňové prejazdy (nestačili podjazdy, nadjazdy pre OMV?) ?
Inak tiež rozmýšľam, keďže "fuga" pre rýchlodrážnu električku je dosť veľká a ona bude len v strede, tak či ostatok zasypú... neviem, bolo by to asi výhodnejšie, však?
Ja Ťa podporím Ono LBC je síce fajn, ale chcelo by ho to trošku "scivilizovať", aby sa to mohlo stať plnohodnotným mestským náterom. Myslím tým skultúrniť v zmysle väčšej decentnosti, možno ešte pridať trošku elegancie, aj keď na tú má každý iné kritériá... no každopádne trošku menej prvkov by nezaškodilo, a určite by prospeli napr. čierne okenné stĺpiky, príp. aj s prechodom do čiel tam, kde to línia vozidla dovoľuje
Re #73757 fobust: Aúúú...to kde preboha také majú? A inak, Miletička, príp. úsek Trnko-Legionárska
Píše sa tam, že projekt má mať 9 zastávok. Podľa tohto obrázku je ich 10, vrátane Šaf. námestia: http://www.bratislava.sk/soubory/700000/2795020%5F4%5F06%5Fnosny%20system%20MHD%5Ftrasa.JPG
Tak myslí sa 9 bez Šafka, predpokladám.
"Einsteinova" a "Viedenská" sú ale naozaj strašne natesno, nosný systém by nemal mať takto zastávky, veď ten úsek medzi nimi sa dá prejsť za chvíľku. Bosákova by sa mohla posunúť kúsok na sever, a tie dve zlúčiť do zastávky "Sad Janka Kráľa".
Inak v návrhu tr3mp je len 7 zastávok na petržalskej radiále, ale to by sa asi nepodarilo presadiť?
aky rozchod trate bude? no ked to chcu napojit na sucasne trate, tak nepredpokladam, ze planuju za dva a pol roka prebudovat vsetky ostatne trate ?. Ale podobne diskusie o rozchode, variantoch a inych zalezitostiach, si trufam predpokladat, ze dokazu vystavbu oddialit miminalne o dalsich 20 rokov... Akykolvek rozchod a akykolvek variant elektricky je podla mna lepsi ako Ikarus + diskusia o tom aky bude rozchod a variant...
Dost smutne: stavba ma trvat 2,5 roka. Lenze "rozpravanie o stavbe" a "diskusie" trvaju uz mozno 5 rokov, 2 krat tolko, a este minimalne dalsich par rokov sa bude "posudzovat", "povolovat", "ziadat"...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/2795020%5F4%5F06%5Fnosny%20system%20MHD%5Ftrasa.JPG
Tak myslí sa 9 bez Šafka, predpokladám.
"Einsteinova" a "Viedenská" sú ale naozaj strašne natesno, nosný systém by nemal mať takto zastávky, veď ten úsek medzi nimi sa dá prejsť za chvíľku. Bosákova by sa mohla posunúť kúsok na sever, a tie dve zlúčiť do zastávky "Sad Janka Kráľa".
Inak v návrhu tr3mp je len 7 zastávok na petržalskej radiále, ale to by sa asi nepodarilo presadiť?