Prepač, ale ty tiež nehádž všetkých stavárov do jedného vreca. ?
Ktomu projektu: Keďže je to len štúdia, je jasné že to bolo myslené len ako spôsob zapojenia bežných vecí do architektúry. Nemyslím, že by sa niekto vôbec našiel kto by chcel žiť v eline. ?
A ak náhodou áno, tak treba uznať pravdu eripmavovi. Nie je možné mať z T3 dom.
Konečne zábavný pozitívny vodič v MHD, ktorý vie naplno melodicky využiť možné prestávky v inak nepríjemnom signále upozornenia na zatváranie dverí - len tak ďalej, hneď sa lepšie cestovalo ... dnes na 5/2 - 7839+7840.
co hovorite na 4848 s totalne roztrhnutou gumou v klbe hore?? preco sa taketo veci nerobia?? je celkom neprijemne, ked cloveku kvapka pri dazdi na hlavu...
a este postreh ku 2307...stary ZETOR ma lepsi zvuk motora a menej dymu vypusta ?
a v 3192 je zaujimavo vyriesene kurenie - hadicou z vysavaca...ked uvidite..pochopite ?
takze chvilka poezie skoncila ?
a mame v BA dalsieho hudobne nadaneho vodicaaa...dnes vodic na 7/4 - 7939+7940 vyzvaaanal na vsetko co sa pohlo:P bola celkom sranda ho sledovat - prst stale na tlacidle zvonec ?
A ty máš takú predstavu, že on chce po pozemku rozhádzať plesnivé vyradené električkové karosérie (rám je niečo iné, ty študent stavebnej fakulty)?
A k tým architektom - študenti stavebných fakúlt by nám zase nastavali všade betónové kocky. Tak ako sú rôzni projektanti, tak sú aj rôzni architekti a hádzať všetkých do jednoho vreca môže len kto?
prečo trepeš, keď tomu vuobec nerozumieš ? Alebo si zvyknutý na krčmové diskusie typu od piva ?
Obaja aj s SDXom ste nepochopili podstatu toho projektu. ?
a čo potom bývalé dvojosáky, RTOčky, Oerlicony a iné vyradené vozidlá MHD, ktoré končia ako šatne, sklady, prístrešky, či letné altánky na záhradách... ?
ved to je cely princip: prerobit steny, prerobit strop, prerobit okna, prerobit dvere, prerobit podlahu... a je z toho obyvatelna elektricka - len otazka je - co potom vlastne z tej elektricky ostalo??? a hladiska tepelnotechnickeho je totiz ten plech co tam je vo vsetkych konstrukciach neziaduci - pretoze velmi lahko vedie teplo, a najlepsie by bolo ho komplet vyhodit a nahradit nejakym inym materialom, alebo kompletne obalit inym materialom (zvonka/zvnutra/alebo oboje). Takze z elektricky neostane NIC (alebo ostane motor? alebo tie drzadla a sedadla? alebo zberas?) a CENA je taka ze to nikoho ani nenapadne nieco take robit - pretoze kebyze si postavi maketu elektricky z dreva polystyrenu a inych materialov, ma rovnaky efekt a lepsi a lacnejsi...
Zase to neber tak ? Je to len studia-navrh.... Napokon aj vo svete ziju ludia v karavanoch a privesoch a tie tiez asi nebudu moc dobre izolovane ? Spomen si na dobu ked si cechoslovaci strieskali na Aviu nadstavbu a isli s tym ako s karavanom k moru , alebo niekam k jazeru ? ?
plus prerobit aj skla, aj dvere. A pridaval by sa tepelnoizolacny material zvonka (a teda my sa zmenil tvar a plech elektricky) alebo zvnutra (a teda by sa este zmensil uz aj tak maly rozmer v priecnom smere a mala vyska, ktora nesplna ani poziadavky normy na obytnu miestnost uz teraz)? Tepelne mosty - nestaci pridat izolacny material, pokial mas ram s kovu, plechu - to su obrovske tepelne mosty, cez ktore budu velke straty tepla vedenim aj ked sa tam prida hruba vrstva nobasilu alebo polystyrenu - opat to ide iba pridanim izolacie zvonka, co uz ale asi nebude elektricka, ked to oblepis kompletne minimalne 20cm izolacneho materialu zvonka... a co das na to? plech? omietku? a ako tam pre boha upevnis tie nove izolacne okna, minimalne dvojsklenne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slavius