zrejme podlahove vykurovanie ak sa nemylim, tak niekde v cechach maju volajaku chatovu osadu z vyradenych starych elektriciek, tak az taky novy napad to nie je
neboj viem a nie je to skomolenina, ale oficialne slovicko die Au, ktore znamena niva/luh
vsak aj povodny nazov petrzalky EngerAu
enem sa mi ozaj zda byt zbytocne nosit drevo do lesa a to aj literarne ... skor je to na dohodenie kseftu niekomu vhodnemu .... taky parkovy architekt je docela draha zalezitost .. len projekt bude par milionov ak nie desiatok.
skor by sa mali tvori nove parky ...
ako hovorim, petrzalska radiala + cesta popri elektricka + parky pozdlz chorvatskeho ramena, kde by mohli urobit transpetrzalsku promenadu ...
tak tak, aj vo viedni su P+R, kde mozes za cca 2-3 euro nechat auto cely den v krytom parkovacom dome za zavorou co je na ich pomery smiesna cena, ked si clovek zoberie, ze inak plati za hodinu asi 4-5 euro resp na ulici je to okolo 1,2 euro hodina
V Prahe mas system parkovisk Park+Ride, kde si mozes dat do celodennej uschovy auto a dalej pokracovat MHD. Celodenny listok na MHD spojeny s parkovnym ta vyjde o 20 korun lacnejsie, ako obycajny 24h listok z automatu. Takto sa to robi.
Upir ma mozno na mysli, ze napriklad zatialco za kazdy ubehnuty kilometer na zeleznici sa platit musi, platba za cesty nie je priama, ale skryta v danovom systeme.
Pre vsetkych ekonomov a ekonomov in spe odporucam tuto stranku: www.cenastatu.sk
vies, to je taka otazka, ako keby som sa ta spytal, ze co si myslis, co je vyhodnejsie: ked ti zlodej ukradne auto, alebo ked ti vykradne byt??? Samozrejme ze system dopravy u nas je totalne deformovany statom, je to jedine odvetvie, kde je takmer uplny vplyv statu - a tak to aj vyzera... Pre kazde mesto by bolo vyhodne keby tu bola slobodna moznost zavadzat myto, keby sa za kazdu sluzbu v oblasti dopravy platilo podla ponuky, dopytu a nakladov na poskytnutie danej sluzby, alebo aspon teda keby tu neboli niektore sluzby - ako napr. prejazd cestami uplne zadarmo.
Ked niekto pricestuje do BA vlakom, je podla mna dobre ponuknut mu za priplatok celodenny listok na MHD. Cezpolny sa potom nepotrebuje ucit system tarif, prestupnych listkov, ich casovej platnosti a pod. Kupi si celodenny listok a aspon nepojde na cierno.
Bratislavcanov, ktorym sa oplati trepat na najblizsiu stanicu, aby si kupili listok na vlak a k nemu uzasne lacny celodenny listok, aby odrbali DPB o 45 korun, bude tak malo, ze sa nad tym netreba ani pozastavovat. Ak cestujem MHD denne, je lacnejsi mesacnik, este lacnejsie 3-mesacny a celorocny listok. Ak cestujem MHD raz za cas, na nejaku stanicu sa trepat mi ani nenapadne - musis sa tam najprv dostat (peso alebo busom), co stoji cas alebo dokonca aj peniaze. Potom si musi vystat listok pri pokladni, co je dalsia strata casu.
To si myslíš ty. Ja si to nemyslím a takúto aktivitu vítam. Tvoja kŕčovitá snaha zabiť dobrú myšlienku na základe komplikovaného výpočtu, že by sa to niekomu mohlo náhodou vyplatiť, vo mne vyvoláva pocit, že si zamestnancom divízie obchodno-prepravnej ZSSK.
Mimochodom, ty cestuješ po BA na 24-hodinové cestovné lístky? Ja som myslel, že 24-hodinové cestovné lístky sú určené prioritne turistom a bežný Bratislavčan využíva skôr časové predplatné lístky na dlhšiu dobu.
takze ked do BA dojdem o 7-ej rano a listok plati len do 24:00, tak keby som si kupil 24hod, tak toho fakt vazne vela najazdim v case od 00:00-7:00
v cene 24hod listka platis nocne hodiny kedy ho prakticky nemozes vyuzit, myslim ze vacsine ludi uplne postacuje ten 45-korunovy
niekomu kto dojde o 15-ej poobede sa 24hod moze hypoteticky oplatit aj ked ten toho neviem kolko stihne najazdit ked ma program rozbity vecerom/nocou, takze prvy den moc casu nma cestovanie nemas a druhy den tiez nikam daleko, aby si sa ponahlal na spoj...
kazdopadne je to volovina zakaznikom zeleznic davat celodenny za 45Sk a bratislavcanom ktori dotuju DPB ho predavat za 90Sk
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023