Nie nepotrebuju. Trolejbusy sa na Slovensku povazuju za drahove vozidla (podobne ako elektricky, vlaky, ktore SPZ nemaju). "Duobusy" nemaju plnohodnotny dieselovy motor a este je to navyse v papieroch trolejbus, takze ani tie nepotrebuju SPZ. SPZ maju na trolejbusoch v Polsku, ci Madarsku.
Asi som sa zle vyspal, keďže som odpovedal na opačnú otázku, a síce kto ju namontoval správne... 6222 a 6226 ju majú AFAIK správne, 6291 a 6271 nie. Sorry za flood. ?
Inak zaujimavé, že 14TrM modernizované v DPB majú klimatizáciu "naopak" (už to tu bolo kedysi preberane pri 6291) a teraz najnovšie aj 6271 a trolejbusy modernizované v BBDS 6226 a 6222 ju maju zase otočenú v inom smere. ?
A teraz, kto ju namotoval nesprávne?
No to je dobré aj nedobré. ? Keby sa vodiči chceli proti tomuto postaviť - btw. čakať pokým prvého niekto zozadu setre je na pováženie (vďaka za reflexné vesty - len máloktorý si ju založí, resp. občas si ju nezaloží). Nič na tom nemení fakt, že DPB aj v tomto ohľade ohrozuje premávku a svojich zamestnancov.
Nasadzujú, sú striešky Pri Suchom Mlyne, v smere od hl st to vodič robí ručne podľa uváženia buď na SAV alebo Sokolskej, v ani jednej zastávke to nie je práve vhodné. ?
Prepáčte, že sa tak blbo pýtam, ale keď je Dízloelektrifikátor 25 Tr na linke 32 tak v ďalšom úseku pod trolejmi - t.j. nejaká tá Pražská ulica, či Kramáre - nasadzujú sa zberače alebo sa kašle na to a diesel rulez ?
Majú tam niekde pod patrónkou aj tie navádzacie striešky ?
Ale, samuliačik, mne je význam dopravnej značky "zastávka" (nielen autobusu), ktorá je OBDĹŽNIKOVÉHO tvaru, úplne jasný ale na rozdiel od teba som schopný úplne jasne rozlišovať medzi dopravnou značkou a označníkom. A pokiaľ tebe nie je, nemáš nárok na vodičský preukaz.
Aby sme v tom mali jasnejšie, tu je citát z knihy "Učebnica pre žiadateľa o udelenie vodičského oprávnenia" autorov Ing. Miroslava Martinca, Mgr. Jána Bugára a Mudr. Karol Káliga, CSc.:
1. Zastavením sa rozumie uvedenie vozidla do pokoja na čas nevyhnutne nutný na na urýchlené vystúpenie a nastúpenie prepravovaných osôb alebo na urýchlené naloženie alebo na zloženie nákladu.
2. Zastavením vozidla (podobný pojem ako v bode 1., no nemyliťsi) sa rozumie prerušenie jazdy z dôvodu nezávislého od vôle vodiča, napr.:
- prerušenie jazdy na signál s červeným svetlom "Stoj";
- na pokyn policajta na zastavenie vozidla alebo na príkaz dopravnej značky "Stoj, daj prednosť v jazde"(C2) a pod.
3. Státím sa rozumie uvedenie vozidla do pokoja na dlhšie ako je čas dovolený na zastavenie.
Neviete náhodou, je niekde (najlepšie na internete) možné nájsť návrhy na zlepšenie premávky nočných liniek MHD? A kedy sa budú prípadné zmeny schvaľovať? V súčasnom stave (3 spoje za noc na každej linke) je to už pomaly 12 rokov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
1. Zastavením sa rozumie uvedenie vozidla do pokoja na čas nevyhnutne nutný na na urýchlené vystúpenie a nastúpenie prepravovaných osôb alebo na urýchlené naloženie alebo na zloženie nákladu.
2. Zastavením vozidla (podobný pojem ako v bode 1., no nemyliťsi) sa rozumie prerušenie jazdy z dôvodu nezávislého od vôle vodiča, napr.:
- prerušenie jazdy na signál s červeným svetlom "Stoj";
- na pokyn policajta na zastavenie vozidla alebo na príkaz dopravnej značky "Stoj, daj prednosť v jazde"(C2) a pod.
3. Státím sa rozumie uvedenie vozidla do pokoja na dlhšie ako je čas dovolený na zastavenie.