Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #73288:
A potom za AKU radialu si? DNV? Vajnory? Ano, aj tam by sa hodili eliny, ale Petrzalka je NIEKOLKO nasobne DOLEZITEJSIA...
Reakcia na: KLF #73287:
Nevylucujem ?

Re #73282 fobust: Ehm, ten vlak bude predovsetkym pre vacsie vzdialenosti, kedze pojde rychlejsie. Beztak vylezie az v Petrzalke takze je jedno kadial ide.

Re #73284 intony: Myslim, ze to napisal jasne. Ano, stavat, ale aby to fungovalo, inak to nema zmysel iba to uskodi 😉 asi tak to myslel..

Mimochodom ako sa Vam pozdava napad ze by sa na tej trati niekde na kamennom namesti, postavila zastavka Bratislava - Mesto?
Reakcia na: SDX #73278:
Dobre, dobre... ja som cital za cely den a odpovedal som postupne, potom som uz videl, ze ta sprdli 10x. 😉 Inak nepomylil si si to s podchodom co bol na Suchom myte ? 😉
Reakcia na: aquila #73283:
To co si tu ponukol je dost divne.
Pokial viem, nikde a nikdy sa nespominalo ze by mala zeleznica pokracovat za Dunajom aj pod Petrzalkou???
A ktomu aby isla takmer priamo pod "NDS" elinou v Petrzke tak to je az moc pritiahnute za vlasy.
Zaujima ma odkial si to akoze vytiahol. Vopred dik
Reakcia na: LifeStar #73262:
No, uvažuje sa o kúpe 30-40 elektriciek. Sice sa to spominalo pred volbami ? ? ale tak bolo povedane. Skus najst niekde na oficialnej stranke BA...
Reakcia na: N/A #73264:
"som za rozsirovanie elektrickej trakcie ci uz trolejbusov alebo elektriciek"
"drahe a v podstate nic neriesiace riesenie podla mna viac ludom zoberie ako da"
Protirecis si, tak stavat elinu, ci nestavat elinu?
Reakcia na: fobust #73282:
vykres dopravoprojektu si nemohol vidiet, lebo oni tusim ziadnu zeleznicnu stavbu neprojektovali 🙂 to bude ich prva 🙂

inak prapovodna studia, co robil tusim este reming (ti co dali najnizsiu ponuku 🙂 ) je tunak

sirsie vztahy v ramci BA

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1887

hm, takze vypustili zda sa "len" jarosovu a petrzalku centrum a z filialky urobili zastaku.

je to skoda, lebo filialka mohla sluzit presne tym istym stylom ako sluzi wien mitte a ostatne zastavky mohli byt po vzore rennwegu.

kazdopadne si myslim, ze na dostojevskeho a petrzalka juh sa to mohlo spojit resp urobit spolocnu zastavku pre elektrickovu radialu a bolo by to docela OK 🙂

2 fobuts: EU zatial dava 50% na projektovu dokumentaciu. samotnu vystavbu bude zrejme financovat az do vysky 80-85% 🙂
Projektovať železnicu z Filiálky súbežne s Električkou popod medickú záhradu mi príde nekonečná zhovadilosť. A Bruesel chce takýto projekt z 50% finanocovať. To tam nemajú rozum?? Videl som výkres Dopravoprojektu, až sa mi spravilo zle. ?
Reakcia na: Technopol #73280:
Okej s tou 83 keby pri Technopole stala, tak by sa to dalo.
Aj ked sa tu urcite ludia ozvu, ze od Hraniciarov by si vozil vzduch, v opacnom smere by vsak bola aj vyuzivana ?

Neviem ako presne to ma byt so Starym mostom.
Co viem ja a pamatam si z tych verejnych prerokovani (vlastne len z Primacialneho) tak sa hovorilo a aj na schemach mostu bolo, ze elina pojde stredom na vlastnej trati a po bokoch budu siroke chodniky pre pesich a cyklistov.
Reakcia na: marian555 #73200:
No to s tou 83 by bolo že by mala klasicku a nie priebežnú konečnú pri Technopole a ten smer je preto tak lebo je najoptimalnejší bez toho aby sa muselo do niečoho investovať
Re #73200 marian 555 a Re #73204 Technopol pokial viem starý most mal byť pre MHD a záchranne a policajné zložky takže z toho som vychádzal že by tam mohla jazdiť aj L50 a keby nie tak ju iba skratiť po šafko resp Nový most ved do Auparku chodí do spojov po panonskej
Re #73217 SDX no vieš počet nových vozidiel bude stačiť tak na 1 linku a ak sa sem zavedie dalšia tak neviem či ma dpb tolko vozidiel aby nemuselo ubrať vozy z inej linky , ale najradšej by som bol ak by sem teda chodili 11 do rače a 13 na stanicu
Re #73202 ja viem ale za súčastných podmienok sa asi ine neda lebo prerabať zas celu sieť v petržalke by bolo chore
A navyše v BA sa o nosnom systeme len hovorí a kona sa inak! V petržalke zavádzaju L99 aby potom vozila ludi na električku a celkovo vraj maju ludia prestupovať a naproti tomu sa na DD kde L 33 plní niečo podobne ako bude L99 v petržalke zavádza DPB duozvrhlosť pod most (povedla električky čiže snad buduceho NDS v BA)
Reakcia na: S499.1023 #73258:
Ja viem ze CKD som sa preklepol, tebe sa to nestalo? Cital som oficialne materialy kde sa pisalo o 80ke.

Re #73274 KLF: Uz som niekolkokrat napisal ze si priznavam ze som si to s volacim pomylil.
Reakcia na: aquila #73272:
"navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky"
- v Trende je napísané niečo iné - tam hovoria o troch: Filiálka, potom medzi Medickou z. a Karadžičovou ul. a Dostojevského rad. Odikaľ máš tie dve vrátane? ?
Reakcia na: Beus #73275:
No hej, len ked si polemizoval o tom druhom vstupe, co podchod potrebuje, tak som myslel, ze si aj Ty v pomykove. 😉
Reakcia na: KLF #73274:
Juj, ale veď ja viem, že to je (teda bol, v tej búdke) vstup do hrobky, ja som sa mu len snažil triviálnou logikou odôvodniť, že to podchod ani omylom nemohol byť 😉
Reakcia na: Beus #73250:
To nie je vchod do podchodu, ale vstup do hrobky Chatama Sofera.
Pre pana krala... To som cakal, ze budes vediet. ;/
Reakcia na: SDX #73228:
TY KOXO, TY SI DACHOL ??? TAM NIKDY PODCHOD NEBOL !
Reakcia na: KLF #73146:
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.

inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe 🙂

navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.

Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov

Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie 🙂 ale sme hned za nimi. mame drahsie dialnice ako nemecko 🙂

Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.

keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha

Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov 🙂 pekne 🙂

ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.

navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.

ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.