100kmph je oficialny rekord, oficialna povolena rychlost (Skodou) je v meste 65 mimo mesta 80.
Re #73235 S499.1023: 1) Vytocenie sa ZMENILO
2) Podchod tam bol, pokial si pamatam. Nevylucujem ze sa mylim a s niecim som si ho pomylil, ale mne sa zda ze tam bol.
Re #73237 LifeStar: Pri konecnej elektriciek alebo ti ide o nieco presnejsie?
Re #73242 richardhudec: Neviem kolko vozov sa ma kupovat ale kombinacia nove vozy + T6A5 pri 80kmph (fakt neviem ci tie nase tolko vytiahnu) to kludne zvlada.
sak ja viem, ze planovany interval je tych 90 sekund...ALE...grafikon by taktiez mal byt prisposobeny rychlosti aku dokazu vydat tie nove vozy...teda samozrejme ak to nedopadne tak, ze tam budu jazdit nase sroty(kore by som inac petrzalcanom aj doprial, lebo nove vozy aj tak znicia)...rozumies...ked bude jazdna doba medzi zastavkami 1.5minuty pri (uvazujme napr. 06T) urcitej akceleraci a max. premavkovej rychlosti uz si nepamatam kolko mala, ale myslim, ze 80km/h, tak to automaticky T6ky, ktore maju v BA max premavkovu rychlost 65km/h nebudu stihat...samozrejme..poviete si sak to je chvilka....ale co to urobi za celu jazdu z janikovho dvora na safko...
dalsia vec je, ze pokial tam budu aj nove, aj stare vozidla, tak pokial budu nove vyuzite naplno (rychlost do tych 80km/h) tak budu dobiehat stare, comu by sa samozrejme muselo zabranit a museli by dodrzovat grafikon prisposobeny aj starym vozidlam, takze rychlostne by neboli vyuzite...nanajvys by sa vyuzivala kapacita, bezbarierovost a pohodlnost.............z toho vyplyva, ze stacilo by generalkovat vozidla tak, aby mali o aspon 10km/h vacsiu rychlost a tie tam nasadit...bola by to obnova vozoveho parku....bolo by to omnoho lacnejsie.....ALE....automaticky by nastal nedostatok vozidiel....takze je niekolko rieseni....najlacnejsie by asi vyslo....samozrejme nie z dlhodobeho hladiska....ale kupit nove eliny a zgeneralkovat T6ky, ktore by mohli tam byt nasadene...
nooo..ako tak pozeram na tento prispevok...je trochu chaoticky napisany, ale keby ste mali nejake vycitky, tak napiste...a vsetko sa da s kludom a bez nadavania...ak nebudete chapat...skuste este raz precitat, lebo som si vedomy, ze je naozaj ZAUJIMAVO ? napisany ? ?
A mimochodom, plyšové hračky už dosť dlhú dobu nevlastním... ? Ako som povedal, rád sa poučím, vypočujem si návrhy iných, no nehovorím, že to tak, ako som napísal, by MALO byť
Máš pravdu, nepoznám ju detailne, rád sa poučím. Preto rád by som prijal, ak by si ma neposielal do ženského pohlavného orgánu... ? Z mojich ciest do Petržalky za včas rána však som usúdil to, čo som napísal.
Obsaditeľnosť IK 435 je 165 osôb (na Bratislavské pomery aj 180 ;-)) ) a takého TMK 2200 okolo 200 (možno aj viac). Nechcem sa hádať a ani nikomu brať jeho názor, no ja si myslím, že dve linky do Petržalky s intervalom 10 minút je tak AKURÁT.
Inak kde bude stáť vozovňa Petržalka pre električky, ak taká bude?
Netvrdím, žeby to tak malo byť. No ak by som počítal s zrušením niektorých liniek (ak by bolo 11/16 10+10), napríklad č. 3, všetko by bolo v pohode. Len neviem, načo ešte niekto chce pchať linky do Ružinova, Dúbravky... prosím Ťa, povedz mi, kto bude cestovať každé 2 - 3 minúty v špičke? Čo to bude voziť? Úplne dľa môjho mienenia stačí 10 + 10 (pri prekrývaní 5 minút)... ?
Tak ešte aj každá linka iný, vzájomne nepreložiteľný interval? Pán je šotúš par excellence? Na celkový interval 5,5 minúty by som v živote nedovolil použiť z mojich peňazí na rýchlodráhu ani korunu.
len aby to nakoniec nebola pravda! ☠
L95 ma teraz interval v spicka 3 min. Povedia, ze nejaka ta nova velkokapacitna elektricka prevezie 2 krat tolko ludi nez klbovy autobus - teda interval 6 min... Teda napriklad dve linky po 12 min... samozrejme len v spicke. A nazvu to nosny system ?
Ved sa ide podla predvolebnych slubov. ? Ved Durkovsky slubil, ze bude pokracovat v razantnej obnove vozidloveho parku ako pocas minuleho volebneho obdobia (6 citelisov, 22 solarisov).
Ad. rychlodraha, T6A5-ky by postacili. Tie dokazu ist 100kmph (neviem ci aj tie nase, kazdopadne oficialne dokazu ist az do 100kmph, pricom v beznej premavke volade chodia 80kmph)... takze T6A5 by mohli byt na spojoch na ktorych by Koncar/06T a spol. nezvladali.
Zo začiatku budú na linkách do Petržalky samozrejme aj T6 a T3 (P). Podľa mňa sa zakúpi okolo 10 - 15 tých rýchlodrážnych električiek a bude pokoj. Potom sa môže prikupovať. Len sa dosť obávam, že peniaze na 15 DV sa ozaj nenájde... ?
Inak aký povrch bude mať rýchlodráha? Bude to otvorený zvršok, alebo umelý trávnik? Ja osobne by som bol radšej za otvorený zvršok, no nechám sa prekvapiť
Re #73222 SDX: Nestraš! Taký interval nebude, ani keby si sa na hlavu postavil. Ja by som si vedel predstaviť do Petržalky 2 linky s intervalom jedna 10 minút a druhá 12, jedna by mala číslo 16 a chodila by na Hlavnú stanicu a druhá č. 11 a chodila by do Rače. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richardhudec
dalsia vec je, ze pokial tam budu aj nove, aj stare vozidla, tak pokial budu nove vyuzite naplno (rychlost do tych 80km/h) tak budu dobiehat stare, comu by sa samozrejme muselo zabranit a museli by dodrzovat grafikon prisposobeny aj starym vozidlam, takze rychlostne by neboli vyuzite...nanajvys by sa vyuzivala kapacita, bezbarierovost a pohodlnost.............z toho vyplyva, ze stacilo by generalkovat vozidla tak, aby mali o aspon 10km/h vacsiu rychlost a tie tam nasadit...bola by to obnova vozoveho parku....bolo by to omnoho lacnejsie.....ALE....automaticky by nastal nedostatok vozidiel....takze je niekolko rieseni....najlacnejsie by asi vyslo....samozrejme nie z dlhodobeho hladiska....ale kupit nove eliny a zgeneralkovat T6ky, ktore by mohli tam byt nasadene...
nooo..ako tak pozeram na tento prispevok...je trochu chaoticky napisany, ale keby ste mali nejake vycitky, tak napiste...a vsetko sa da s kludom a bez nadavania...ak nebudete chapat...skuste este raz precitat, lebo som si vedomy, ze je naozaj ZAUJIMAVO ? napisany ? ?