Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #73027:

Ja len či to náhodou nie je papierovo vedené ako nejaká rekonštrukcia starej T3. Ako keď z K2 robíš K3R-N... Takže fungl nové vozidlo, aj s papiermi.
Reakcia na: fobust #73010:
Stačí sa zamyslieť a ani sa pýtať nemusíš. Sú to nové vozy na nových papieroch, spĺňajú súčasné normy, aj keď len natesno.
Reakcia na: SDX #72970:
Asi sa nechce, aby chodili k Tresku. Nie každý, kto ide do mesta, stojí o platenú exkurziu po parkovisku. Nech si Tresko zaplatí svoju linku.
Reakcia na: Quakeman #72962:
Keď sa začalo poukazovať na možnosť, vhodnosť, ba až potrebu zachovania 7607, ešte bolo vozidlo v zachrániteĺnom stave. V akom stave je dnes, je len dôsledok snahy kompetentných dokázať, že 7607 sa zachrániť nedá. A tak isto dopadne aj 7509. Inak, pražská 6102 bola zachránená podobným rozsahom prác. Síce nebola ani zďaleka taká plesnivá, ale pre zmenu už na nej nebolo nič pôvodného. A musela byť zachránená práve preto, že 6101 bola rozpálená s podobnými argumentami, aké dnes počujeme o 7607.
Tou zhoretou polovicou pulzného meniča myslíš zhoretý jeden z tých dvoch pulzných meničov, ktoré TV1 má, alebo čo ? ?
Reakcia na: Beus #72950:
Pretože KE za tie papiere chcú príliš veľa. Inak ČKD Pragoimex dodá aj kompletne novú T3RP ako nové vozidlo. Akurát, že na Slovensku ešte nie je schválené a z toho vyplýva viď nižšie.
Reakcia na: ufo #72948:
Bo by v takom prípade šlo o schválenie typu (doteraz šlo len o rekonštrukcie, hoci v takom rozsahu, že z pôvodných vozidiel ostali len podvozky a výrobné štítky) a na tom by si dráhový úrad zgustol. Veď si videl, čo sa dialo so 7957/58. A pritom sú to obyčajné T6A5, skoro presne rovnaké ako 7955/56.
Reakcia na: KLF #72945:
Tie električky, ktoré "kedysi" boli 7602 a 7610 už dávno neexistujú. Zo SÚČASNÝCH 7602/10 vzniknú pracák a posunka. Jeden z nich bude mať papiere pracáku, druhý bude bez papierov. Dva kompletne nové vozy dostanú papiere zo 7602 a 7610, ale evidenčné čísla pravdepodobne iné.
Reakcia na: KLF #72997:
Mám to na videu, asi spred piatich rokov, len dve minúty z konca mi ustrihlo, ako Miki rozpráva v 14Tr.
Ak máte niekto záujem, napíšte, požičiam.
Reakcia na: klasIK #73001:
Aká pekná fotka z výstavy "Človek na kolesách"!!! Viac sa nenájde? Interiér ŠM, prípadne fotky z inej strany... Mimochodom je to svedectvo, ako zvrakatie vozidlo typu Š11, panelovej konštrukcie, ak nestojí pod strechou... ?
Reakcia na: galiyosha #73018:
U nás nieje VarioLF vôbec schválené a muselo by sa schvaľovať odznova a okrem toho keď sa podpisovala zmluva s Krnovom o nákupe Var CB3 tak žiadne VarioLF vôbec neexistovalo.
Reakcia na: Quakeman #73013:
Ďakujem za odpoveď. Ešte jednu otázku teda, ak dovolíš: VarioLF (teda jednoduchá Vaňa) je taktiež schválená ako komponent pre rekonštrukciu T3? Ak áno, je nejaký iný dôvod, okrem finančnej náročnosti, prečo sa naďalej kupujú skrine VarCB3 a nie VarioLF? Ak to stojí a padá len na financiách, je o toľko drahšia samotná skriňa alebo sa do VarioLF, povedzme vo verzii liberecká socka (Progress, okná v gume), nedajú použiť niektoré komponenty, čo do VarCB3, a treba ich nahradiť podstatne drahšou alternatívou?
Len tak pre zaujímavosť v čase vzniku T3 ani táto nesplňovala vtedajšie normy a bolo vydaných cez 20 a možno aj viac výnimiek aby mohla byť vyrábaná.Je to podobné ako pri autách škoda ,aj u nich pre domáci trh bolo vydaných množstvo výnimiek pre výrobcu.
Reakcia na: hoppusmark #73015:
Ty ma asi chceš doraziť !! čítaj o príspevok nižšie!!!
Reakcia na: Quakeman #73013:
Ale VarCB3 je nová skriňa.. tá spĺňa normy na pevnosť?
Ešte doplním že sú tam dôvody aj tebou spomínané tj.investičné vs prevádzkové výdaje.
Reakcia na: galiyosha #73011:
Je to jednoduché -modernizovaná stará skriňa nespľňa normy na pevnosť a nová síce spľňa ale zase kdo by to schvaľoval ,bolo by to veľmi zdľhavé ,muselo by sa robiť pár zmien v konštrukcii(iné okná,kotúčové a nie bubnové brzdy,bezprievanové vetranie).A aj s praktického hľadiska by som to neschvaľoval ako nové vozidlo-nemá ani mm nízkej podlahy.
Reakcia na: fobust #73010:
Vario LF3 je vozidlo novo vyvinuté používajúce osvedčené komponenty z vozov T3 s cenového hľadiska (časti podvozkov-prevodovka,monobloky,kotúčová brzda,aktuátor).Voz spľňa české normy a teda určite bude sľňať aj tie slovenské(vyjadrenie jednej veľmi kompetentnej osoby že spĺňa) .Keby vyhral výberové konanie na nové vozy ,tak by musela u nás prebehnúť homologizácia (schválenie nového typu ).Po nej už nič nebráni v prevádzke v SR.
Reakcia na: Quakeman #73008:
Zjavne mám teda staré informácie, za čo sa ospravedlňujem, ďakujem za objasnenie. Tušíš potom teda, prečo sa takouto okľukou naďalej "rekonštruujú" staré vozidlá, keď podliehajú prakticky rovnakým normám, ako vozidlá úplne nové? Investičné vs prevádzkové výdaje alebo čo?
Reakcia na: Quakeman #73008:

Ja by som mal otázku, možno vieš, ako je to s trojvaňami v Ostrave, čo sú defacto nové vozy, ale na "starej" koncepcii. Aké normy spĺňa to, ako to bolo konštruované, ako je to legislatívne, so schvalovaním a čo by bolo treba aby sme podobné vozy mali v BA. Ďakujem.
Ešte doplním predchádzajúci príspevok že naše T3P splňujú množstvo súčastných noriem aj keď v dolnej hranici okrem tuhosti skrine.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.