Reakcia na: galiyosha #72996:
Na starý voz sa vzťahujú staré technické normy. Nepotrebuješ riešiť nehorľavé podlahy a obloženie vozidla, bezhalogénové izolácie káblov, úroveň elektromagnetického vyžarovania v priestore pre cestujúcich... Keby si chcel z rovnakých (lacných) dielov poskladať novú električku, nikto by Ti ju neschválil. Si v hlbokom omyle s týmto tvojím tvrdením.Pri schvaľovaní modernizácie na progres muselo byť splnených množstvo súčasných noriem čo sa týka horľavosti ,vibrácií,elektromagnetického rušenia a teda sú použité nové materiály s atestami na nehorľavosť,bezhalónové káble,podlaha s atestom na odolnosť proti požiaru na stanovený čas,bezazbestové prvky,splnenie limitov hlučnosti v interiéri a podobne.Je to dané pravdepodobne nejakou zmenou legislatívy v SR.Čo sa týka papierov na T3 s Košíc tak nám DPMK zadarmo nedá žiadne ale ich predá aj s vozom za 1,5 mil. a to sa oplatí kúpiť novú karosériu na starý voz a defakto máme nový voz.
anbis
Re #72990 intony: áno, je to tak ako píšeš - väčšína ľudí aj tak pôjde horom, ale pre záujemcov zo západnej časti mesta bude asi časovo výhodnejší prístup zo strany Železnej - alebo nie? Vyžadovalo by si to však nejaké posilnenie L43 aspoň v sezóne cez víkendy, predsa 30 min. interval by bol trošku veľký. Ináč, čo sa týka IAD, predpokladám, že po dokončení výstavby novej Snežienky tam budú silnieť tlaky na uvoľnenie dopravného režimu aj cez víkend, čo však dúfam, že sa nepodarí uskutočniť - pre uvedenú lokalitu by to bola katastrofa. (Problém Snežienky už ale presahuje rámec tohto fóra, preto sa tu nechcem rozpisovať.)