Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zabudol som napisat ze suhlasim s 60 len pod Novy most uz z hladiska 94. Mimochodom, preco tak chces nechat 61 po starom? Z 94 by bola predsa prepojena Petrzalka s Letiskom.
Reakcia na: LifeStar #72673:
Ten hrad bolo alternativne predlzenie. Islo skor o to ze som nevedel ako na Hodzovom tocit busy.. 60-ka by bola linka do centra
a) pre "cezpolnych" co sem nedosli na dlho, napr. prileteli dajme tomu z Kosic a o nejakych 5 hodin im ide ich lietadlo, tak mozu
b) pre tych co maju v centre "svoj" hotel... - je mozne medzi Safkom a Novym mostom zastavit aj na Namesti L.Stura, napr. aj kvoli carltonu

Ad. Letisko-terminal: Linka 161 by (ako som pisal nizsie) odchadzala zpred priletovej haly 😉
Reakcia na: SDX #72669:
Povedz mi, pre koho by slúžila linka č. 60? Prečo by mali autobusy jazdiť k hradu, kam jazdia trolejbusy? Koho by vozila? Skús logicky pouvažovať, prečo by sa mal turista s batožinou tlačiť na hrad?

161 - čiastočne súhlasím. No potom by linka č. 161 mohla mať 30-minútový interval cez PD a mohla by zastavovať aj na zastávke Letisko - terminál, či ako sa to volá a nezastavovať na zast. Trnavská.
Reakcia na: ivanbuto #72671:
Bolo to myslene tak ze co sa tyka poctu, tak je viac busov ktore sa daju povazovat za reprezentativne ako tbusov, bolo to zle formulovane.
Reakcia na: SDX #72648:
"Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom"

A to si odkiaľ zobral?
Reakcia na: S499.1023 #72644:
No to s tymi autobusmi je v podstate pravda (alebo tam ide aj nejaky druh rychlodrahy (Tokio...)). Ale taka zaujimavost - k stadionu Giuseppe Meazzu v milanskej stvrti San Siro v den zapasu premavaju elektricky. Je tam obratisko s asi 10 kolajami vedla seba. 😉 Proste sa ta trat vyuziva naplno vtedy, ked je napor ludi. Inokedy tam vedie 1 linka tusim. Ved poslem to d3k0vi dakedy, dajak, bo mam pomaly net.
Reakcia na: koni8 #72667:
No, vsak jasne, podla priletov by sa vypravovali iba tie extra spoje, ktore by neboli ani v CP, ostatne by jazdili normalne. Ak uz silou-mocou chces expresnu 61 tak by sa to mohlo spravit takto:

60 - tu som uz rozpisal
61 - po starom
161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko
Reakcia na: S499.1023 #72654:
To o tych automatoch som fakt nevedel. Celkom tomu nerozumiem, ale keby to neslo, tak by tam mohly byt napr. 10 minutove na Sk?
Reakcia na: SDX #72636:
S tou 60 je to super napad ?. Dostat sa rychlo do centra je dolezitejsie ako na stanicu, to hej, ale za tou expresnou 61 si stojim. Tie (60 a 61) by mohly byt vypravovane na pokyn dispecera, ale nie sucasna 61, ktoru okrem zakaznikov Avionu vyuzivaju aj ludia do/zo skol, prace a tak. A nie je mozne, aby mi siel bus ktorim idem do skoly podla toho ci priletelo nejake lietadlo, alebo nie. Preto by som nechal aj tu 94 podla pevneho CP, az na Holicsku. MHD na ukor taxi je v tomto meste najväcsia utopia.
A preco 209 a nie 205.
Reakcia na: S499.1023 #72664:
Proste viem ze existuje nejaka zmluva na zaklade ktorej Solaris ma opciu, alebo nieco podobne na dodavku dalsich busov, ktoru ziskal na zaklade posledneho tendra.
Reakcia na: SDX #72660:
Počúvaj, tĺčik môj detský, nevkladaj mi do huby, čo som nepovedal. Bavili sme sa o tom, kto sa chytí príležitosti prepravovať ľudí z letiska, nie o tom, kto stavia tunel.
Reakcia na: SDX #72655:
Za uprednostnenie v tendri môže byť akurát tak mastná pokuta od ÚOHS, Samuliak ? .
Reakcia na: S499.1023 #72661:
Ano, v percentach je to menej, ale to nic nemeni na fakte ze modernych (a aspon trochu reprezentativnych) A-busov je u nas viac ako T-busov..
Reakcia na: LifeStar #72652:
Keď sa kúpila 6401. A víťazom sa nestala plzenská škodovka ale škodovka ? .
Reakcia na: SDX #72648:

1) Koľko je to percent?
2) Aký je stav zvyšku vozového parku okrem tých nízkopodlažných vozidiel? RÁDOVO lepší u trolejbusov.
3) Kde je napísané, čoho sa koľko bude kupovať?
Reakcia na: S499.1023 #72656:
Lenze je rozdiel medzi zastavkovou integrovanou dopravou v normalnych mestach, bez Cng.Zachara a trepanim batoziny hore schodmi aby si sa mohol tlacit s babkami do Avionu...Pozri sa do Viedne ako to funguje tam. Na turisticky listok v pohode mozes v pohode cestovat primestskymi vlakmi (S-Bahn). A funguje to vyborne a vela ludi to aj vyuziva.

Re #72657 LifeStar: To som nepovedal! Povedal som ze to nestavia ZSSK (ako ma presviedcal S499.1023), ale ZSR.
Reakcia na: SDX #72631:
Nepoučuj, keď sa v tom sám vyznáš, ako Fico v ekonomike. Ľvov nikdy súčasťou Československa nebol, ty chytrolín.
Reakcia na: SDX #72655:
No a, že ho stavia ŽSR? To ako keď to sú železnice tak vnútri nemôžu byť električky?
Reakcia na: SDX #72628:
Prečo by si turista, ktorý má turistický cestovný lístok, nemohol kúpiť iný cestovný lístok na letisko? Aj v integrovanejších mestách máš obvykle na výber medzi zástavkovou integrovanou a expresnou neintegrovanou (a niekoľkonásobne drahšou) linkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.