Neviem, či sa informácia v sekcii Dôležité informácie - Cestovné lístky zakladá na pravde, ale tam sa píše o nezľavnenom lístku pre psa, bez ohľadu na vek cestujúceho... aspoň tak som to z toho pochopil... ?
aha,a nemalo by byt na tom cestovnom listku ze len pre psa?aby to bolo zrozumitelnejsie?
Bez schránky možno vziať do vozidla len psa. Cestujúci so psom bez schránky môže nastúpiť do vozidla len s vedomím vodiča. Pre prepravu psov bez schránok sa stanovujú tieto podmienky :
1. pes musí mať bezpečný náhubok; toto ustanovenie neplatí pre vodiaceho psa zrakovo postihnutého cestujúceho,
2. pes musí byť držaný na krátkom vodidle,
3. nesmie ísť o chorého, špinavého alebo zlého psa,
4. v jednom vozidle sa prepravuje najviac jeden pes; toto obmedzenie neplatí, ak ide o viac psov, ktorých berie so sebou do vozidla jeden cestujúci.
a vtom cestovnom poriadku podla mna este chyba ze si treba kupit
zlaveny cestovny listok?alebo to uz je automaticke?
So šplhaním by nebol problém.
1. Mimoúrovňovo (podjazdom) by prekročila Patrónku a pokračovala pozdĺž Dúbravskej cesty, cez Polianky napojenie na dúbarsvkú radiálu.
2. Najazdom cez Patrónku, klesanie a vybočenie smerom k Červenému mostu a pozdĺž železnice. Pri Rázsochách doľava a napojenie na radiálu.
...
Inak, to sú zas také výmysly, ktoré sa nikdz neuskutočnia ani do ďalšej doby ľadovej...
nooo...za psa sa plati zlavneny cestovny listok...elektricenka plati len pre teba...pokial by si ju nemal, tak myslim existuju aj kombinovane cestovne listky clovek+pes...a na otazku kolko stoji listok...uz asi poznas odpoved, kedze sa jedna o tie zlavnene listky...:)takto je to myslim v prepravnom poriadku:)
To tiez nie je zly napad... ale aj napojenie Trnavskej a Roznavskej by som spravil aj tak.
Taky velmi sci-fi navrh stavby trati do roku 2030:
1. Safarikovo namestie - Janikov Dvor (nutne zapojenie Petrzalky, 2009)
2. Kapucinska - Zochova - Hodzovo namestie - SAV - Hlavna Stanica (prva etapa trate na patronku, 2011)
3. Namestie SNP - Hodzovo namestie (spojka nech sa nemusi tocit cez Kapucinsku, 2011)
4. SAV - Prazska - Patronka - Vojenska nemocnica (druha etapa trate na Patronku, 2013)
4. Letisko - Avion - Pribinova - Safarikovo namestie (expres z letiska do Petrzalky, 2016) + manipulacna trat Juravjov Dvor - Trnavka - Galvaniho
5. Trnavske Myto - Trnavska - Roznavska - Galvaniho - Avion (s napojenim na trat na letisko, vytvorenie dalsej vetvy z letiska, pre spoje na Hl.St. a podobne, 2017)
6. ZST Nove Mesto - Trnavska (spojka medzi Vajnorskou radialou a druhou letiskovou radialou, 2018)
7. POLUS City Center - Riazanska (spojka medzi Vajnorskou a Racianskou radialou, 2018)
8. Roznavska - Zlate Piesky (nie az tak, mohla by sa preskocit, 2018)
9. Safarikovo namestie - Dostojevskeho rad - ASMN - Krizna - Racianske Myto (podpovrchova trat, 2022)
10. Stary most - Ovsiste (obsluha vychodnej petrzalky, 2024)
11. Pri krizi - Volkswagen (obsluha DNV elektrickami, 2027)
12. Zlate Piesky - Vajnory (zavedenie obsluhy Vajnor, 2029)
13. Stary most - ZST Petrzalka (dalsia vetva trate v Petrzalke, 2030)
Keby sa toto podarilo tak by sme mali celko slusnu elektrickovu siet...
ahojte mam otazocku:obcas chodievam so psom v autobuse a chcem vediet ze ci zanho musim platit?ked mam elektricenku tak sa to nevztahuje aj na psa?ak nie tak kolko stoji listok len za psa kedze ja mam elektricenku dakujem ?
to s tou Patronkou nie je zle..., po otvoreni sitin, by sa mohli dva jazdne pruhy obetovat a tam v strede by mohla byt zastavka... ale neviem ako by tie eliny vysplhali Prazsku...
Si myslím, že najskôr treba postaviť trať do Petržalky, rád by som videl aj trať HS - Pražská - Patrónka - Dúbravka, do zóny Pribinova a až potom sa zaoberať traťou na letisko, či k ŽST Vajnory.
SDX> skor by som na potencionalnu novu radialu vyuzil priestor pod dialnicou, kde by teoreticky mohli byt useky na rychlost 80 kmh... mohlo by to ist poza pribinovu a napojilo by sa to na safku... V meste zastavky uz mozu byt, a na tom novom by boli len tri - letisko, avion, zona pribinova... a pekne 80kmh. pokial by nesla mimourovnova krizovatka, tak pekne priecestie...
otazne je kto by to vybudoval a hlavne za co...
KLF> netvrdim ze sidlisko je neatraktivne, ale ked sem niekto ide, urcite nie je zvedavy na sidlisko a uz vobec nie na exkurziu po nom
No, vsak o tom som pisal uz niekolko riadkov nizsie, ze cez Ruzinov to bude pomale.. treba postavit uplne novu radialu..
inak, teraz ma napadla dalsia z vyhod Galvaniho - Roznavskej - Trnavskej: je to lahko napojitelne na Vozovnu Jurajov Dvor, cize by nebol problem velmi rychlo vyslat na letisko zalozak. Stacilo by postavit manipulacku bud po Bojnickej, alebo cez Vozovnu Trnavka...
No inak to je pravda. Ze expresnu linku z letiska tahat cez sidlisko Ruzinov asi nie je vyhra. ;/ Nieze by to bolo nejake skarede sidlisko, to nie, ale dost by to zdrzalo. Proste tu "expresnost" dosiahneme asi iba na useku letisko - Astronomicka, ako som pisal v uplne prvom prispevku.
Uznavam, ten plan som si pozrel az potom. Chcel som iba naznacit, ze vacsina by asi volila inu dopravu z letiska ako elektricku. Povodne som sa chcel pytaat hlavne na tu druhu cast ohladom trolejbusov.
Myslim cast v Ruzinove, tam by pri sucasnom intervale 204 boli lepsie klby.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SDX
Taky velmi sci-fi navrh stavby trati do roku 2030:
1. Safarikovo namestie - Janikov Dvor (nutne zapojenie Petrzalky, 2009)
2. Kapucinska - Zochova - Hodzovo namestie - SAV - Hlavna Stanica (prva etapa trate na patronku, 2011)
3. Namestie SNP - Hodzovo namestie (spojka nech sa nemusi tocit cez Kapucinsku, 2011)
4. SAV - Prazska - Patronka - Vojenska nemocnica (druha etapa trate na Patronku, 2013)
4. Letisko - Avion - Pribinova - Safarikovo namestie (expres z letiska do Petrzalky, 2016) + manipulacna trat Juravjov Dvor - Trnavka - Galvaniho
5. Trnavske Myto - Trnavska - Roznavska - Galvaniho - Avion (s napojenim na trat na letisko, vytvorenie dalsej vetvy z letiska, pre spoje na Hl.St. a podobne, 2017)
6. ZST Nove Mesto - Trnavska (spojka medzi Vajnorskou radialou a druhou letiskovou radialou, 2018)
7. POLUS City Center - Riazanska (spojka medzi Vajnorskou a Racianskou radialou, 2018)
8. Roznavska - Zlate Piesky (nie az tak, mohla by sa preskocit, 2018)
9. Safarikovo namestie - Dostojevskeho rad - ASMN - Krizna - Racianske Myto (podpovrchova trat, 2022)
10. Stary most - Ovsiste (obsluha vychodnej petrzalky, 2024)
11. Pri krizi - Volkswagen (obsluha DNV elektrickami, 2027)
12. Zlate Piesky - Vajnory (zavedenie obsluhy Vajnor, 2029)
13. Stary most - ZST Petrzalka (dalsia vetva trate v Petrzalke, 2030)
Keby sa toto podarilo tak by sme mali celko slusnu elektrickovu siet...