Iba Ťa trochu poopravím, prečíslovanie liniek začalo prvou fázou 30.6.1997 a Ing Zachar je tu od r. 1998.
Ale generálny riaditeľ DPB je politicky dosadzovaná funkcia - v tomto súhlasím.
Zrejme nevieš odkiaľ dujú vetríky - pripomeniem s príchodom ing. Zachara sa zmenilo cele prečíslovanie L MHD , začala podľa mňa hlúpa plynofikácia busov, netolerantné praktiky vedúcich voči podriadeným, finančné pokuty voči vodičom, ktoré teraz po rokoch museli zrušiť pre diskrimináciu .Je pravda, že medzi ing Zacharom a prevádzkami / zadeleniami /je veľa zamestnancov, ale stačí si prečítať tzv. /Návestné predpisy a neskutočné hlúposti ktoré obsahujú / a každému musí byť jasne z akého rozumu to vyšlo. Ja len podotýkam, že DPB nie je železnica, ako si to predstavuje p. Zachar, bývalý železničiar. Konštatovať môžem len to, že manažment DPB pod vedením ing. Zachara urobil minimum pozitívneho pre zamestnancov a tak isto pre cestujúcu verejnosť - respektíve aj to čo bolo dobre zabehnuté a overené dokázali pokaziť alebo zrušiť. Veď len taká malá pikolínka - doteraz podotýkam je 21 storočie a vodiči na niektorých konečných nemajú soc. zariadenia a s akými vozidlami premávajú je škoda mrhať časom. Keby sa kompetentní tohto mesta zamysleli nad výsledkami ing. Zachara ktoré dosiahol za 8. rokov, tak ho musia okamžite odvolať, tak by sa to stalo v každom DP v EU, ale tu v SVK rozhoduje stranícke triko.
No, povedal by som, že medzi p. generálnym Cng Zacharom a zadeleniami na prevádzkach je ešte hierarchicky veľa ľudí. A o vodičov sa z tohto pohľadu nezaujíma, lebo zrejme ani nevie, aké zadelenia existujú (pokiaľ za ním nedojdú odbory sa na ne sťažovať ? ). Otázka ale je, či vôbec generálny riaditeľ aj v iných DP na SK a v CZ má a má mať prehľad o služobných zadeleniach vodičov prevádzok. ?
Ale niečo na tom bude. ..
Pýtam sa - kedy prosím vedenie DPB zaujímalo, ako svojím konaním stresuje vodičov braním resp. prideľovaním vozidiel , menením zadelenia - presunom v zadelení / z delenej do čísla a opačne /či to vodičovi vyhovuje alebo nie a či urobí z akejkoľvek kolóny gasprds odpad. Tvrdím a stojím si za tvrdením - pokiaľ bude gen. riaditeľ DPB Zachar, vodič je a bude len obyčajný kus hovna. Pre Zachra sú vodiči menejcenní nevzdelanci, ktorí nedosahujú jeho spoločenskú úroveň a preto má právo o nás rozhodovať ako kapitalistický vykorisťovateľ. ☠
to keby videl moj pes... tak aj simulacia godzily by bola na svete :D:D
Dopravak> dufam ze na 21 nedaju kratase
no ale aj tak ma netesi ze tie kraksne sem budu behat.. ? ved tie busy (s vynimkou Sorov a niekorych Tamov) su jak ukradnute z vrakoviska
Mňa zas vždy tak trochu uspokojí to, keď vidím, ako sa celá zastávka na PKO snaží častokrát aj neúspešne nacpať do 39 a ja o minútu sadnem do poloprázdnej 30.
Re #72352 Ike: A ak by si v nej čistoteoreticky sedel, nikto nebude zazerať, že si ho nepustil.?
Re #72355 Dopravák: A zvyšné krátke linky tej kolóny (37, 57 a pod.) bude vypravovať kto?
Ako Nikon D80, tak aj Canon EOS 400D sú kvalitné foťáky, oboje vrele odporúčam. Pozor! Každý foťák je ale iba taký dobrý aký je objektív na ňom. Tie štandardne predávané seťáky absolútne degradujú fotoaparát. Odporúčam kúpiť iba telo a priplatiť si za lepší 3rd party objektív, napr. Sigma alebo Tamron. Kukni www.hladacik.sk, sú tam odkazy na recenzie.
Ja osobne fotím starou Prakticou VLC3 a tiež zvažujem prechod na digi. Lenže Canon EOS 5D zatiaľ stojí 83 tisíc (iba telo) a ten 400D nie je fullframe....
Neviem či je to pravda, ale dostalo sa mi do uší, že jedna z kolón /tá doposiaľ NAJ/ má prísť o "krátke vozy" a o všetky linky, ktoré robila s nimi a namiesto toho, že chcú do Devínskej /Ike sa asi poteší, alebo ho rovno sanitka odvezie/ poslať "vládne vozidlá" pardón, pre neznalých "staré šunky" z III.DP...
To, čo sa deje v poslednom čase v DPB, už nemá absolútne nič spoločné s logikou... Podnik ide sám proti sebe... Zamestnancov stresuje, berie im vozy, linky mení im zadelenia ako sa babe chcelo... Preto by asi trebalo /patrilo by sa/ tu apelovať na vedenie, nech konečne stopne ten humbuk okolo presunov vozov a liniek medzi prevádzkami...
To sú hlavné dôvody, prečo tak veľa zamestnancov opúšťa podnik a keď sa stane to, čo sa "šepká" tak z tej NAJ prevádzky, viete všetci dúfam o ktorej píšem sa stané žiaľ "iba" odpad prevádzka... Bez liniek a bez vodičov...
A som asi pri koreni veci a tou je jeden podnikový "nezmar" a tou je "gasprd"...
Ale nechcem tu teraz múdrych a inteligentných čitateľov otravovať a kaziť im prijemný deň mojim výlevom nad "gasprdom" - čítaj: plynová karosa/... O jalových km niekedy nabudúce...
Neviem èi je to pravda, ale dostalo sa mi do uší, že jedna z kolón /tá doposia¾ NAJ/ má prísť o "krátke vozy" a o všetky linky, ktoré robila s nimi a namiesto toho, že chcú do Devínskej /Ike sa asi poteší, alebo ho rovno sanitka odvezie/ poslať "vládne vozidlá" pardón, pre neznalých "staré šunky" z III.DP...
To, èo sa deje v poslednom èase v DPB, už nemá absolútne niè spoloèné s logikou... Podnik ide sám proti sebe... Zamestnancov stresuje, berie im vozy, linky mení im zadelenia ako sa babe chcelo... Preto by asi trebalo /patrilo by sa/ tu apelovať na vedenie, nech koneène stopne ten humbuk okolo presunov vozov a liniek medzi prevádzkami...
To sú hlavné dôvody, preèo tak ve¾a zamestnancov opúšťa podnik a keï sa stane to, èo sa "šepká" tak z tej NAJ prevádzky, viete všetci dúfam o ktorej píšem sa stané žia¾ "iba" odpad prevádzka... Bez liniek a bez vodièov...
A som asi pri koreni veci a tou je jeden podnikový "nezmar" a tou je "gasprd"...
Ale nechcem tu teraz múdrych a inteligentných èitate¾ov otravovať a kaziť im prijemný deò mojim výlevom nad "gasprdom" - èítaj: plynová karosa/... O jalových km niekedy nabudúce...
Ale samozrejme! Dokonca, pred par dnami sme tu mali skvelu temu vypredaj zimneho oblecenia v Tescu a asi mesiac dozadu dokonca aj rozne druhy jogurtov. Ak mas rada Tesco, jogurty, alebo ine veci suvisiace s nakupovanim radi ta tu privitame. To iste plati aj v pripade, ze sa zaujimas o to ako rozoznat Pokec a diskusne forum o MHD ?
mna fascinuje ze ta linka je plna aj mimo spicky (11.00)
ale dobre je, ze priemerny vek je tak 22,5 nie je teda riziko ze sa v tlacenici opriem o 70 rocnu tetku, alebo ze nejake zene bude vadit ze sa o nu opieram ?
Moje skusenosti su skor take, ze studenti maju asi najvacsiu intimnu zonu. 39 patri podla mna k najbublinovejsim linkam. Najkrajsie je, ked zastavime, otvoria sa dvere (uz sa stoji aj na schodoch ale inak je este miesta), pred dverami ludia, ale studentici sa neposunu, tvaria sa akoby tam neboli v tych dverach. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF