Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
je to zaujimave,ale vsetky B732,kt.su prerabane na plyn,zakotvia v tretej kolone.Momentalne sa preraba cca.5/?/ vozov vo vozovni Trnavka,ale pokial viem,tak len 3152 patri do tretej kolony.Zvysne kusky su asitak fifty-fifty 1.&2.kolona.Cize mi vystava problem,ci nahodou nebudu nejake busy v tych dvoch kolonach zaznamenajucich ubytok busov pocitovat nejaky ten nedostatok.
Ad autoskola s divnym/?/naterom.Je to sice starsi voz,no i tak sa na nom da vozit.A vobec nie je v az takom zlom stave,co sa tyka nateru.Faktom sice je,ze nie je novy,teda ani tak vyzerat nemoze,no ja viem este aj o dost horsie vyzerajucich vozoch.To ale v ziadnom pripade nesluzi na ospravedlnenie DP.
Re Revizori
Niekedy tak pred 5-6 rokmi DP v rozhovore v Petrzalskych Novinach rozsiahle opisoval co robit, aby cestujuci nenaleteli falosnemu revizorovi.
Nechapem naco to DP robil. Naletiet falosnemu revizorovi moze len ten co jazdi nacierno. Chcel DP radit ciernym pasazierom?
Falosny revizori predsa DP ziadnu stratu nesposobia, naopak, zvysuju im trzby (ked si vylakani cierni pasazieri zacnu cvikat).
Radsej by mali radit, ako si vyrobit falosny preukaz revizora.
D3ko- Pochvala! Tie dnesne fotky su super, to by mohlo byt kazdy den. Ani si tam nemal pisat, kde to je fotene. Mohla to byt sutaz. Ale take sutaze si viem predstavit aj so sucasnymi fotkami. Este ma napadla jedna anketa - ktory Ikarus 415 ostane v Krasnanoch posledny.
nebo alespoň e-mail na tyto SAD. sadhe@nextra.sk ani sadvnt@stonline.sk nefungují.
AD Color: Chybička se občas vloudí. Samozřejmě jsem měl na mysli východní Slovensko. Pokud byste někdo tu informaci o Humenném a Bardejově měl uvítám info na mail. Děkuji
Sice offtopic, ale VELMO zaujimava disusia (aj ked len prvych ca. 20 prispevkov): Do you guys speak Czech or do you have your own language?
Upozornenie pre vsetkych, ktori maju priamy link na konkretny cestovny poriadok: Mierne sa zmenila adresa, takze si prosim pozrite novu
tbc: Pokazeny motor mala... (3043)

votrelec: Ale my nie sme nonstop na nete... 🙂

hroch: Hehe, zakulisne informacie su na to, aby boli v zakulisi ;->

Turbo/VladoBB: Oznacenie busovych liniek pismenom bolo uz viackrat - najskor pri pricleneni obci k BA v roku 1946, potom v 1972 a nakoniec sa tak oznacovali nocaky. V kazdom pripade je to vsetko uvedene v Historii -> Trasy vsetkych liniek.

Bart: Pravdepodobne v dnoch 17. a 18.5. bude vystava busov na Primacialnom namesti a 18.5. aj den otvorenych dveri vo vozovni Krasnany. Este to ale oficialne nemam potvrdene.

pupava: Pre psa musis kupit cely listok. Ono to vyplyva z ceny kombinovaneho listka, ktora sa rovna 2xCely-1. Tebe staci elektricenka. Ale tiez som to nikde nenasiel 🙂 A inak vdaka za poxvalu! 😉
Ani nie... len som prave zistil ze Humenne a Bardejov je na zapadnom Slovensku pod Tatrami 😉
Toto prišlo mailom, už som im aj niečo odpísal, ale ak vie niekto viac, tak sa im to určite zíde.

---------------------------------
Vážení kolegové,

měli bychom na Vás jeden dotaz.

Nemáte představu, kteří dopravci na Slovensku provozují Ikarusy
280 (myšleno nejen na MHD). Konkrétně by nás zajímalo například
Humenné, Bardejov a vůbec celé západní Slovensko a oblast pod
Tatrami.

Za odpověď předem díky,

zdraví Jirka Boháč a Tomáš Löster
ja som sa viezol v suprave T3 dolu Karlovkou na plny knedlik. Medzi zastavkami Borska a Nad lúčkami nam to dalo cca 110 km/h. Na zastavke Lackova sme nestali. Ale aj tak sme isli na dojazd do vozovne na prazdno. 🙂 Ta rychlost by ani tak nevadila, ale problem nastane vtedy, ak pedal jazdy pudtim - totiz konstrukcia vozidla sposobi pri rychlosti 100 km/h prud pripravy 350 Amperov a zrychlovac si to pekne odnesie a kludne sa moze stat, ze privarite palce. Cize neodporucam opakovat, lebo moze vam potom zhoret voz.
Pupava,
rychlost sa zda tym vyssia, cim je jazda nestabilnejsia. Skus ist niekedy stovkou na Skode 120 a potom na BMW. (A to si ako zena prisla o zazitok vozit sa na tanku alebo BVP, kde uz 15km/h vyzera pre vezucich sa ako priserna rychlost.)

Takze mozno je to len subjektivny pocit, skust niekedy stat pri vodicovi a nakukat na rychlomer.
Maju to v predpisoch, inak rekord bol pri PKO s miernym sklonom trate okolo 110km/h a na Ruzinovskej tusim 92km/h. Vodici ale mozu ist najviac naozaj len 60km/h.
Turbo:

Velmi pekne dakujem za odpoved a ochotu.


Autorom tejto stranky:

Vynikajuca stranka, pekne graficky spracovana, priznam sa ze ked som dostala odporucanie pozriet si tuto stranku tak ma to moc nelakalo, ale potom som bola naozaj velmi milo prekvapena, hned prvykrat som tu stravila asi dve hodiny, najprv som si myslela ze co uz moze len MHD ponuknut, asi sa vo mne akosi automaticky zakorenil odpor k vsetkemu co suvisi s dopravou kvoli mojim velmi zlym skusenostiam vseobecne s cestovanim.
Zelam vela uspechov !!!


Otazka:

V elektrickach sa uvadza ze mozu ist max. 60km/h, no mne sa zda ze elektricky cez Kriznu, Vajnorsku, Zahradnicku a dalej idu minimalne 80 km/h, sinu si to velmi rychlo, trasie sa nam cely dom a niekedy mam pocit ze niektore elektricky sa uz-uz vykolaja, chapem ze to roztocia ked maju dlhi usek medzi dvoma zastavkami, naozaj moze ist elektricka najviac len tych 60 km/h?
Dakujem za informaciu o linke D aj za usmernenie na sekciu Historia. Zaroven by som rad napisal dva postrehy:

1. Cely tento web o mhd je urobeny velmi dobre. Urcite by sa nasli aj nejake nedostatky, ale aj tak vyslovujem autorom uprimny obdiv a vdaku.

2. Sypem si popol na hlavu, ze som si cast "Historia" nevsimol a poslal som zbytocnu otazku. Na nieco to ale bolo dobre - neprisli ziadne odpovede typu "najprv sa pozri a potom sa pytaj", "nauc sa pouzivat pocitac" a podobne. Je zrejme, ze sa stretavam s rozumnymi ludmi.

S pozdravom Vlado.
Ano, prave som sa o tom uistil v sekcii Historia. Je to tak, linky do novopripojenych obci boli zavedene 4.4.1972. Su tam aj ich trasy.
Andrej: Tak to samozrejme ano. Pokial by sa ku mne revizor spraval neslusne (co mne osobne sa este nikdy v zivote nestalo), rovno od srdca by som mu povedal, co ma stve. Mna len privadza do pomykova, ked sa siria informacie o tom, ze aj ked listok nemas, mozes sa na revizora vybodnut, lebo Ti aj tak nic nemoze... Na druhej strane chapem, ze su blbe zakony. Chcelo by to vacsi natlak zo strany slovenskych DP (nejaky spolocny postup) a docielit zmenu. Ak raz mam v prepravnom poriadku napisane, ze cestujuci je povinny preukazat sa platnym cestovnym listkom, a ak ho nema, tak je povinny zaplatit uhradu, a ak nema pri seba hotovost, tak je povinny strpiet zistenie totoznosti privolanou policiou, resp. revizorom, resp. vodicom (etc.), tak by to nemalo byt v rozpore so ziadnym "vyssim" zakonom.

VladoBB a Turbo: Nemyslim, ze VladoBB sa pytal prave na linku c. 30/D, tak ak sa nemylim premavala este niekedy v 60. rokoch. Opravte ma ak sa mylim, ale v roku 1972 po pripojeni novych obci k BA boli zavedene linky D do Devinskej Novej Vsi, Z do Zahorskej Bystrice, C do Cunova.
pupava:
Zaujimavy problem. Zrovna som studoval prepravny poriadok a tarifu, ale nic som nenasiel. Iba to, ze existuju tie kombinovane cest. listky pre osobu a psa. Ale pokial sa nemylim tak to bolo tak, ze za psa sa plati ako za normalneho dospeleho cloveka, cize zakladny cestovny listok bez zliav. To bolo ale podla stareho cest. poriadku, nerucim ci to plati este aj dnes.
Neviem ci to zrovna patri sem ale rada by som vedela ze ked chcem ist zo psom v elektricke tak maximalne tri zastavky ktore by trvali 10 minut (cesta k veterinarovi) a clovek ma elektricenku co ma robit listok len pre psa neexistuje a platit za seba aj ked dotycny ma elektricenku, skuste mi to prosim Vas nejako vysvetlit, mozno som problematiky neznala. Dakujem, caute.
to Vladimir: no bavit sa, co revizor moze a co nie ma vyznam - uz len z principu (a vobec ma nezaujima, ci sa na vychode, alebo na severe, ci kde o tom bavai, ci nebavia - je to ich problem, ci hlupost). Ked sa po mne pozaduje, aby som dodrziaval poriadok (resp. zakon, ci ine nariadenia), tak to iste musi robit aj revizor. A ze existuju nedokonale zakony, ktore mu zhodou okolnosti nedovoluju nic je smutne, ale neviem, preco by sa o tom nemalo hovorit. A ked sa o tom hovori, to neznamena, ze hovoria o tom iba ludia, co neplatia. Ja mam naopak pocit, ze ti co platia, tak doplacaju na neplatiacich (nemyslim len financne). A revizor sa aj k velmi slusne vyzerajucim (aj oblecenim a spravanim) spravaju ako chrapuni a fakt, ze ma revizor povazuje za potencionalneho cierneho pasaziera a navyse sa ku mne arogantne sprava ma minimalne stve. A so skutocnym ciernym pasazierom aj tak nic nespravi! Zazil som par krat pripad, ze dotycna osoba (zena) mala proste v kabelke elinu platnu a chcela normalne vystupovat(kratka vzdialenost medzi zastavkami) a revizor ju nechel pustit, kym mu ukaze - a hovorila mu, ze ma a ze hned vonku mu ukaze (lebo to nemoze stihnut vybrat s kabelky ukazat a vystupit na tej zastavke). A on sa k nej choval priserne, nadaval jej a podobne a zabranil vystupit. Tak nielen z tychto dovodov ma velmi zaujima, co moze revizor a co nie. A on by mal v prvom rade dodrzovat zakon - aj ked je zly!!!!
(a to nehovorim o opacnych priapdoch,ked proste nechal cierneho pasaziera len tak).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.