vsak jasne, ze to je lepsie ako nic a preto sa to aj tak robi
vsak tento tyzen otvorili asi 18 km rychlostnych ciest v polovicnom profile, lebo aj to je obrovske zlepseni.
pod tatrami sa stava asi 12 km usek tiez len v polprofile a pritom je to original dialnica
inak ta zarnovica je zhodou okolnosti zly priklad, (aj ked teraz je uz 2+2), lebo to hrozne spackali, dodatocna dostavba sa v principe predrazila, navyse ja tam aj po dobudovani na 2+2 Vmax 110 kmh, lebo su tam zle polomery zakrut etc
polrofil dokáže byť veľmi dobrým riešením - Žarnovica (iná vec je, že druhú polovicu stavali večnosť).
Osobne by som obchvatoval mnohé tie zúbožené obce polprofilom... namiesto čakania na spásonosné 4.
problem je, ze slovensko a aj tie dalsie krajiny maju tak mizernu siet vysieho radu, ze je logicke, ze sa na to budu sustredovat peniaze.
inak na dialnice ma ist vratane spolufinancovania z EU len 40 miliard a asi 30 miliard ide na rychlostne komunikacie. co je docela nizke cislo. nariklad v roku 2006 islo zo vsetkych zdrojov (SR, NDS, EU + uvery) asi 24 miliard korun.
slovensko je dokonca na tom tak zle, ze kopu usekov, kde by bolo treba dialnice sa riesia v podstate len ako cesty prvej triedy (polprofil), ale aj to pomoze.
a bez dialnic aleo aspon dobrych ciest ti vela investorov nedojde
kristepane ostry obluk... A to uz sa im volantom krutit nechce... Ja nehovorim ze je to tam slast, ale kratit linky, lebo si to ziadaju vodici, to co uz v tej petrzalke je... To tam poslanec Madej robi odborara alebo co!!!
Viem ze 68 je na zaciatku trasy len som chcel vediet ci inde chodi plna, alebo ako to je..
Ano aj Bratislava cerpala. Ale na co? Na to aby pekne namalovala vozidla a namontovala im transparenty ktore nezobrazuju nasledujucu zastavku? No tak to dakujem
Nemozes porovnavat 63, ktora je v polovici svojej trasy a 68, ktora ide prakticky z konecnej... 68 jazdi dost plna...
Na vsetko sa nejaky fond najde, len treba hladat... Existuju aj fondy, ktore moze cerpat aj BA - ved aj cerpala - projekt vozidiel Little Big City.
A potom je to otazka narodneho ramca, co chce vlada financovat. Jo, jednoducho v CR sa k svojmu hl. mestu spravaju inak ako v SR.
Aj ked mame za tento stvrtrok vyssi rast HDP, neznamena to, ze celkovo ekonomika SR je vykonnejsia ako CR. Takisto to nemozes ratat len cez HDP v absolutnych cislach. Treba ist cez paritu kupnej sily...
L68 cez most Apollo vzduch rozhodne nevozí. Do Petržalky/resp z Petržalky je ten interval potrebný. Ideálne plná chodí po a zo Záhradníckej. Keď predtým chodila na Bajkaslkú , tak tam v nej boli 5 - 8 ľudia. Stále nič moc.
Uvažuje sa o jej skrátení, ale z dôvôdov sťažností od vodičov IV. DPA (Voz. Petržalka) na ostrý oblúk pri otáčaní na Rač. Mýte.
Ak skrátiť, tak po Záhradnícku. Ibaže tam obratisko chýba, možnosť otáčania okolo parčíku, ako kedysi dávno L55, už nie je. A navyše by sa tým prišlo o prestup na hrane na električky smer Ružinov. Hypoteticky by to šlo na Jelačičovu, ale mnohým ľuďom tým bude chýbať prestup na linky po Trnavskej (39, 61, 63, 74, 204) Tá trasa je dnes ideálna k prestupnému uzlu na Trnavskom Mýte.
slovenska ekonomika sice rastie rychlejsie ako ceska, ale z hodne nizsieho zakladu. realne t.j. v absolutnych cislach rastie CR rychlejsie.
pekne to ilustruje aj fakt, ze CR vykazuje rychlejsi prirastok k priemeru EU vyjadreny v percentualnych bodoch. cesi dokonca v roku 2005 predbehli poslednu staru krajinu => portugalsko. do 3-5 rokov zrejme predbehnu aj grecko.
ale zase hovorim, statistika je uzasna veda, ked si vytiahnes spravny set cisiel a metod, tak si vyargumentujes v podstate hocico
Daj pokoj s metrom.. povedz mi naco je BA metro? okrem toho ze monika bude stastna.. navyse aquila napisal ze BTS na tom bude lepsie, nie ze BA na tom bude lepsie
Re #71110 Palo1987: Pokial viem slovenska ekonomika rastie omnoho rychlejsie ako ceska.. ale problem nie je v peniazoch.. problem je v tom ze na magistrate nie je nikto kto by mal zaujem nieco robit.. keby niekto chcel poziada sa o podporu z eurofondov... lenze sa obavam ze niekto by to mohol zneuzit a aj ked nie tak su vsetci na obede
Re #71113 eripmav: Ako je potom mozne ze Praha dostala par miliard na metro?
Mimochodom nema niekto tusenie preco linka 68 jazdi tak casto ako jazdi? Dnes som isiel z Racka na Bajkalsku (tato cesta sa da spravit 5 linkami).. ked som na Racko prisiel prave mi zdrhla 63 (plna).. kym mi dosla 61 (plna) tak prisli dve 68-ky, pricom v nich boli po odchode z Racka max. traja ludia.. Jazdi po petrzke plnsia, alebo preco chodi tak casto? Neuvazuje sa o skrateni nech nevozi vzduch?
Z tlačového či komunikačného - skrátka nejaké také oddelenie v DP či na magistráte, si treba vypýtať podrobnosti.
Koľko v tom bolo firiem, kto vyhral, koľkých vyradili,...
Následne máš plné právo podať podnet na kontrolný úrad - ktorý sa tým bude zaoberať - stačí poslať e-mail, že sa ti zdá, že práve toto verejné obstaranie bolo prakticky robené pre jedinú spoločnosť.
Nie je nad aktívnych občanov
Co sa posledneho odstavca tyka chod na dpb.sk a do zalozky verejne obstaravanie.
A pri datume 26.07.2006 je prevadzka dopravneho prostriedku.
"Prevádzkovateľ dopravných prostriedkov sa zaväzuje
prepravovať náklad určený objednávateľom a na ten účel vykonávať viac vopred určených
ciest. Objednaný dopravný prostriedok musí vyhovovať podmienkam prepravy stavebného
materiálu, potrebného pri opravách električkových tratí (prevoz koľajových polí s podvalmi,
električkových panelov, drte kameň a a pod.) t.j., sklápacie vozidlo, resp. valník, s úžitkovou
hmotnosťou od 12 do 26 t"
A nasledne podmienky:
"doklad o oprávnení podnikať , potvrdené referencie
v uvedenom predmete činnosti na električkových tratiach MHD v minimálnej dĺžke 500 m
ročne v posledných dvoch rokoch"
Co viac dodat
Snad len upozornit na obstaravanie z 31.07.2006, ktore som si predtym nevsimol a to je dodavka 6ks osobnych vozidiel kategorie M, 5ks dodavkovych kategorie N1 (2miestne) a 3ks dodavkovych (5miestne)kategorie M a vsetky na dualny pohon CNG/benzin. Neviete kto to vyhral? Uz nemam prehlad v novych uzitkovych vozidlach DP.
To s tým či kto robí, nerobí, má či nemá - to si musia páni advokáti sledovať a nie je to tak jednoduché.
v pase nie je adresa, že áno.
Iste že sú vymožiteľné, ale suma, ktorú zaplatíš za pojednávania mimo SR, preklady dokumentov - to rozhodne prevyšuje vymožiteľnú čiastku - pokiaľ samozrejme súd nedopadne v úplný prospech - prospech - že ti uznajú aj trovy na ťarchu odporcu.
Iste - ale AdvKanc. sa práve z tohto dôvodu nemôže zaoberať pohľadávkami nevymohnuteľnými, či vymohnuteľnými - s veľkými výdavkami.
Inak by som rád ukončil túto tému, lebo nemáme k dispozícii plnú štatistiku o úspešnosti konaní v týchto veciach. Rišpekt. ?
Dotycny ma vzdy nejaky prijem. Exekucia sa robi aj s davok. Po 200 korun mozno, ale robi. Vacsina studentov dnes robi, resp do 10 rokov sa zamestnaju.
Adresu opises s cestovneho pasu. V ramci EU su pokuty vymozitelne...
Naklady na sud znasa v prvom rade cierny pasazier a ak neuspeje tak advokatska kancelaria... Pozri si novu zmluvu z tohto roku... DP nebude mat nijake vydaje bude inkasovat pokuty. Bola este jedna kde by DP este aj zarabal, tuto fa vsak z vyberoveho konania vylucili pre nesplnenie podmienok.
Nedobytne pohladavky by v celkovej hodnote boli podla mna nizsie ako straty z turistov.
A sikanovat turistov a davat im 35 Eurove pokuty, pretoze si kupili 30 min. listok a na prestupe cakali 10 min. no nevedeli ze cas prestupu sa tiez zaratava. Alebo ze ma dvakrat cviknuty listok, lebo si myslel, ze ked prestupi do duheho spoju, tak si ho musi znovu cviknut... Sorry, ale take nemusim, to je zlodejina. Ak bude mat DP riadne letaky o tom ako tarifny system u nas funguje, tak aj neplatiacich turistov bude vyrazne menej. Na cierno budu cestovat akurat tak slovaci, cesi, poliaci, madari a ukrajinci.
Pri rozhodovaní o outsourcingu sú podstané viaceré hľadiská.
Ono tvrdenia o súčasnej väčšej finančnej náročnosti sú nepotvrdené, pretože došlo k zmene podmienok a cien na trhu.
Ale verím tomu, že to nie je celé zrovna kosher.
Podstatné je, že sa učíme outsourcing robiť - čo je pozitívum.
Vytvára to totiž základňu pre ľudí, ktorí chcú, či budú chcieť v budúcnosti zvyšovať jeho efektívnosť či kvalitu a nebudú hľadieť na kamarátov v sročkach.
Prečo by niekto musel mať priamu skúsenosť s čistením vozidiel MHD ? Koľko takých firiem nájdeš ? Takéto podmienky sú práve tým obmedzujúcim a nahrávajúcim Jožkom či Ferkom. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Pri rozhodovaní o outsourcingu sú podstané viaceré hľadiská.
Ono tvrdenia o súčasnej väčšej finančnej náročnosti sú nepotvrdené, pretože došlo k zmene podmienok a cien na trhu.
Ale verím tomu, že to nie je celé zrovna kosher.
Podstatné je, že sa učíme outsourcing robiť - čo je pozitívum.
Vytvára to totiž základňu pre ľudí, ktorí chcú, či budú chcieť v budúcnosti zvyšovať jeho efektívnosť či kvalitu a nebudú hľadieť na kamarátov v sročkach.
Prečo by niekto musel mať priamu skúsenosť s čistením vozidiel MHD ? Koľko takých firiem nájdeš ? Takéto podmienky sú práve tým obmedzujúcim a nahrávajúcim Jožkom či Ferkom. ?