Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
najjednoduchsia cesta ma napada ist z autobusovej stanice na L70 a ist na konecnu pod novy most (malo by to trvat 6min). odtial z pod mosta bud autobusom 28,29,30,37 alebo elektrickou 4,12. vystupit treba na zastavke Park kultury (PKO). dufam ze som pomohol ?
Reakcia na: ivkabb #70509:

Priamy spoj nie je. Ja by som odporúčal ísť na autobus linky 70 smer nový most a prestúpiť pod Novým mostom na ľubovolnú električku smerom do Karlovej Vsi alebo Dúbravky.
Prosím Vás aký autobus ide z autobusového nádražia ku PKO? ďakujem...a ako ďaleko je to zhruba ..ďakujem ?
Reakcia na: dandy #70506:
je pravda to, že sa do niektorých plyňákov primontovávajú ďalšie fľaše, tak aby bol všade maximálny počet - teda 15. Ale ani s nimi sa nedajú odjazdiť niektoré služby bez tankovania počas dňa (teda dokáže to iba pár jednotlivcov ? ) Ide napr. o najdlhšie služby L21 (cez po-pi /1 /2 a tušim /6) a možno aj niektoré iné linky.
No a niektoré iné kĺbové plyňáky mali doteraz iba 12 fliaš (bômb ?) s ktorými sa pohodlne dá odjazdiť akurát tak delená služba. Ale oni museli ísť od začiatku na celodenné, aby sa efekt prestavby na cng ukázal čo najskôr, teda aby sa dosiahol čo najväčší rozdiel spotreby cng a nafty počas dňa.
...a neformuloval by som to, že "Mesto sa konečne zobudilo", lebo to je čisto vec DPB, ich neschponosti, a netransparentného vzťahu s SPP. Sám p. Kolada na diskusii povedal, že často počúva sťažnosti na plyňáky, že sa s tými sťažnosťami stotožňuje, a že on je už rovnako proti cng vrakom ako vodiči, a väčšina šotoušov. ☺

a ešte jednú poznámku... údajne sa odlíšia linky vhodné a nevhodné na cng busy, práve kvoli tankovaniu počas služby a od 1. 11. už je zavretá plnička na Prístavnej - počas celého dňa sa musí chodiť iba na Jurák. Takže cng vraky by mali ísť iba na lniky, resp. poradia kde to vyjazdia bez nutnosti tankovania počas služby, čím sa odstránia zbytočné výpadky spojov a jalové km. ? ?
Reakcia na: dandy #70506:
jaaj vodici, tych by som nebral ako relevantny zdroj informacii. Ale uvidime, hadam hovorili pravdu...
Reakcia na: Ámos #70499:

Mam to od kolegou z 1. kolony.
Reakcia na: Mikimaus #70502:
Zase novinári, plno blbostí. A že odborník na dopravu JURAJ Hrubiško ?
Reakcia na: S499.1023 #70503:
Aha, takze ak by prevadzkovatel chcel zachovat 1+1 nie je problem... Ja som si myslel, ze je to nevyhnutnost, lebo pocet podvozkov ostava, ale pribuda hmotnost... Dik.
Reakcia na: Ámos #70501:
Nutné? To ako keby si sa pýtal, či je nutné dávať do električky vôbec nejaké sedačky. Čo takto želanie prevádzkovateľa? Nie každý chce voziť svojich cestujúcich ako zver.
Mestská doprava je zdroj pesimizmu http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=3012651 MHD: zničené grafikony a nekonečné cestovanie http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=3012659
Reakcia na: S499.1023 #70500:
a je tato zmena nutna? Asi je ked ju robia... Je to kvoli napravovym tlakom alebo nieco ine...
Reakcia na: Ámos #70495:
Áno, dochádza k zníženiu celkovej kapacity vozidla kvôli zmene pomeru miest na sedenie/na státie a to v prospech miest na sedenie (nasadenie usporiadania sedadiel 2+1).
Reakcia na: dandy #70498:
A to mas odkial, tato informacia tam neodznela.. Hovorilo sa len otom, ze nadrze su nedostatocne a ze sa uvazovalo o doplnani nadob. Avsak, ako som sa dozvedel, to nie je technicky mozne. Resp. je ale bolo by treba prekopat cely autobus nanovo a aj tak zrejme nevydrzia cely den...
Zdravím Vás páni,
som veľmi rád, že včerajšia diskusia o MHD na niečo bola. Mesto sa konečne zobudilo a začalo montovať ďalšie nádrže do plyňákov, aby vydržali celú službu.
Ámos - aj ja si prosím tú prácu o ktorej sa tu pred pár týždňami diskutovalo poslať na mail. Ďakujem. ? ?
Reakcia na: richardhudec #70488:
keby si vydel ako umyva v poslednom case linka na trnavke tak by si pochopil...mozes ist po centimetroch aj tak to meumyva...tak sa necuduj...a dost casto je aj odstavena... ? ?
Reakcia na: S499.1023 #70494:
Vedel by si mi povedať, že ked sa z dvoch T3 robí jedna K3R-NT dochadza tam k ubytku kapacity vozidla?
Lebo 2xT3 by malo mat kap. 320 cestujucich a K3R-NZ 280. Obidve pri 8osob/m2.
Reakcia na: Ike #70478:
Doporučujem, ako už v predchádzajúcom príspevku, naštudpvať legislatívu. Isteže je na to "stanova", priam zákon!
Reakcia na: fobust #70491:
zaujimave je to porovnanie NP elektriciek na konci prispevku na ospea.cz
Reakcia na: m@rtin #70487:
A tu je pohlad z druhej strany
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=345

vedel by si nam prosim objektivne napisat, kde je pravda?Aj tak sa tu teraz rozoberaju same blbosti... Lebo neverim, ze je to tak ruzove ako sa pise na dp-arena.cz ani tak cierne ako na ospea.cz.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.