Ja takisto nemam nic proti ciastocne nizkopodlaznym busom.Maju dokonca menej technickych problemov nez 100% nizkopodlazne vozy.Na SOR BN 9.5 ma rozculuje vyslovene len dizajnove riesenie...To ale neznamena,ze som proti nim zaujaty.Je to cisto esteticky problem.................apropos,tomu doucovatelovi germanciny,co fixkou pise po elektrickach svoje reklamy treba rozbit chrap.Ale takzm sposobom,ze zabudne aj potom nebude schopny rozpravat ani po slovensky...
No pokiaľ viem, tak audit si objednával magistrát a nie DPB. Robila ho (aspoň časť ľudských zdrojov) nejaká firma (žial nemám ten materiál teraz pri sebe) z Prahy. Dosť pochybujem, že niekto z DPB má až také kontakty.
To že niekde robia traja úradníci prácu, ktorú by stihol jeden je možné. Ale tak to je žial zatiaľ v každom úrade, či verejnom (štátny, mestský...) podniku.
Re #70234 jandro: Ak sa nič za posledný mesiac nezmenilo, tak ešte stále stoja v bazári na Rožňavskej, hneď vedľa 1.DTPA.
Keď už, tak VEKTRA, ako VElkoKapacitní TRAmvaj, ale to je označenie jednosmerného vozidla s trocha dlhšími nesenými článkami, ktoré sa vyskytuje len v jednom exemplári v Przni (ani neviem, či je pojazdný) a slúžil ako nosič technológií pre "Porschetru" 14T.
Nemôžem si pomôcť, ale tvrdenie že 06T píští porovnateľne s inými modernými električkami nie je pravdivé. Minimálne ULF a nízkopodlažné električky typu T na linke "metra" U6 sú poháňané rovnako asynchrónnymi trakčnými motormi a pištia oveľa menej.
No ale to uz nam nebude zavadziat ten mikrofon pred xychtom vodica. To budeme radi, ze sme nastupili na spravnu elektricku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila