Podľa mňa do toho vstupuje ešte jeden faktor a to rozdielne intenzity dopravy v Bratislave a v iných regiónoch. Keď sa niekde v Hornej Dolnej kvôli snehu ťuknú dve autá a zablokujú cestu, pri nízkych intenzitách nie je problém a žiadny kolaps sa nekoná (ani nemá ako, pretože keď zostane zablokovaných všetkých 10 áut, ktoré v tej oblasti sú, nemožno to ani nazvať kolapsom). Ale keď prejde po nejakej ceste 100 000 vozidiel za deň a nastane kvôli 1 cm snehu havária, problém je na svete. Nemusí teda byť ani tak problém v kvalitách šoférov v jednotlivých regiónoch, ako skôr v rôznych podmienkach prostredí.
Inak suhlasim s tym, ze napadne 10cm snehu a v BA je kalamita ! Ale mam na to iny nazor... Podla mna to nie je syndrom Bratislavcanov, ale VODICOV. Ide o to, ako kto jazdi, ako kto vie jazdit, ake ma kto skusenosti. Zial moja skusenost s nimi je nasledovna a vztahuje sa nielen na jazdu na snehu, ale aj v beznej premavke cez rok, ked vznikaju zapchy.
Problemom su NESKUSENI vodici !! Chalanisko, alebo baba si spravili vodicak niekde v mestecku, kde maju 1 semafor. OK, za to nemozu. Ale pridu do BA, skoncia vysoku skolu, dostanu super flek a sluzobnu Octaviu, ci Superba. A teraz tento jedinec, co si spravil vodicak v Poltari sa zrazu ocitne v Skode Superb, alebo vo VW Passat uprostred Bratislavskej dopravy. Jednak nema skusenost s vedenim takehoto auta a dvak s dopravou v Bratislave ako takou. A teda jazdi, tak ako jazdil po obecnych cestach v okoli Poltara. Ked si tychto ludi zratame, tak nam vyjde vysledok rovnice = dopravna situacia a zapchy v meste. Samozrejme su aj rodeny Bratislavcania mnohi experti... Ale aj policajne statistiky jasne ukazali, ze najvacsiu nehodovost v BA maju ludia s trvalym bydliskom mimo BA a to je fakt z Dopravneho inspektoriatu. Je to aj logicke v podstate. A podobne je to s technikou jazdy na snehu. Tu sa zas mozno da povedat, ze najmenej skusenosti by vzhladom na geograficku polohu mohli mat Bratislavcania, ale ani toto nie je ospravedlnenie pre Bratislavcanov, kedze ja a kopec dalsich na snehu jazdit vieme aj s letnymi gumami ! (samozrejme to nepraktizujem). Takze ja by som to co v BA je nezvaloval na "trpazlicich" Bratislavcanov...
Najnovšia novinka, s ktorou sa posledné 3 dni stretávam je, že tam nebliká nič. Len v hornom riadku je konečná. Pritom zastávky vo vnútri vyhlasuje. A na vnútorných zasa vypisuje PÁSMO a ČAS veľkými písmenami.
Re #69731 Miro: To je vrchol sprosti nastavenia EM-TEST systému. V Prievidzi (MHD) napríklad tie zastávky nerolujú, ale preblikávajú. Osobne najlepšie majú EmTest nastavený v MHD Martin. Vpredu len linka a konečná (prípadne zachádzka) na boku linka, konečná a dole rotujúci zoznam vybraných zastávok.
Re #69739 Vladimír: No neviem, ale z Trnavského by som tam bol zrejme skôr električkou. Navyše by som nemusel absolvovať "túru" s dôchodcami cez Kramáre.
Zdravím Vás všetkých, chcel by som sa spýtať, čo bude teraz s dopravou. Zistil som že "páni MHD" vytiahli z jamy z 2.kolóny vozy aby mali. Chcem povedať, že táto doprava nemá budúcnosť a trebalo by sa podľa mňa dohodnúť a vytvoriť diskusiu o jej riešení a zároveň sa stretnúť s pánom Ďurkovským, aby zaujal konečné stanovisko
akurat som počítal , opravte ma niekto,ked tak -
v dopravnej špičke pracovného dňa je cca 23 liniek, na ktorých premávajú kĺbové autobusy. Na každej v priemere 10 autobusov.
to dáva cca 230 busov dokopy.
prevádzkyschopných je pritom 257.
takže sa članku : Ku koncu roka hrozí kolaps v autobusovej doprave
ani nedivím
podľa tvojho výpočtu by trvalo vrátenie sa na základnú informáciu o linke viac ako minútu! No neviem, ale podľa mňa až príliš dlho... neviem, neviem, ale určite nesúhlasím... na mňa bolo dosť aj zobrazovanie menín (okrem dátumu, času, pásma, nasledujúcej zastávky, konečnej a prestupov) v Bielsku-Bialej...
Do toho scrololovania by ešte bolo treba dakde zapracovať "zastávka na znamenie". ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dandy