Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #68692:


1. nebol by to maly kusok, uz som to tu napisal, co by som povazoval za dostatocne zakopanie elektricky pod zem

2. uspora je v globale _podstatne_ vyssia ako 2-3 minuty. ide najma o plynulost celkovej prevadzky a centrum je ten problem

3. jezisi, to mi je uz len blby argument

4. bingo, a zvysi sa celkova priepustnost ciest. a pri vystavbe elektricky nie je problem robit aj podzemne garaze.

5. tak to je este vacsia blbost. kaslem na spomalujuci mestotvorny element. ale ked sa rad citis ako v muzeu 🙂

6. zase ides do extremu. elektricka do dubravky nepotrebuje chodit tunelom. ak si si nevsimol bavim sa tu o centre. vyhoda bratislavskych radial je v tom, ze v drtivej casti trati idu po vlastnom nezdielanom telese. preto staci viac menej zakopat a pri tej prilezitosti aj lepsie zorganizovat centrum.

co by skratka davala aku taku moznost urobit z toho ozajstny nosny system dopravy.

7. uz som ich tu prezentoval. ako aj odhadovanu sumu 🙂
Reakcia na: Sommelier #68691:
Teda, aby som predbehou diskusiju. Môže sa zapojiť kto len kce a k čomu chce. ?
1. Zakopeš jeden jediný malý kúsok - čím budeš musieť zakopať všetko.
2. Tým, že zakopeš, ušetríš 2 - 3 minúty, ktoré na eskalátore stratíš.
3. Tým že zakopeš, zvýšiš prevádzkové náklady - kaemry, strážnici, dozorci, upratovačky, osvetlenie, atd.
4. Tým, že zakopeš, vtlačíš na uvoľnené miesta IGK - myslím, že sa ti všetci poďakujú za to, že bude kde parkovať
5. Tým, že zakopeš, zmeníš na nepoznanie výraz mesta - a nebudeme dúfam diskutovať o tom, či je električka mestotvorný prvok a či je rozdiel, kde premáva
6. V prípade, že by sa práce rozvrhli - počas niekoľkých rokov by električka do Dúbravky chodili výlučne tunelom, následne pár rokov len spodnou časťou tunela. Môj odhad - 3 -4 roky pekla na zemi. Gratulujem
7. Ešte si neprezentoval vjazdy a výjazdy z tých tunelov. Pokiaľ ten názor máš - električky v CMO pod zem (mimoúrovňovo) mal by si vedieť ako to chceš urobiť. Inak je to populizmus, však áno ?! A to peniažky nechávam stranou.
Reakcia na: aquila #68690:
oj. Neporovnávajme. Z akého dôvodu tvrdíš, že koľajová doprava v centre musí ísť mimoúrovňovo ?
Reakcia na: Sommelier #68686:
porschetera ma vsetko mozne, len nie porovnatelne pohodlie a kapacitu ako ostatne tebou vymenovane stroje.

Re #68687 Sommelier: ano, radsej docasny krtinec, ale nieco to vyriesi, ako nejake pseudonapady ako ma terajsie vedenie, ktore aj tak nic neriesia.

v centre elektricky, alebo akakolvek kolajova doprava musi ist mimourovnovo, co znamena casto pod zem.

skoda, ze si BA neberie vzor aspon z mensieho brna, ktore ma X krat lepsiu mhd ako bratislava..
Reakcia na: Papyr #68688:
len tak btw., po slovensky je elektricka, nie tramvaj 😉

Mne sa 14T dizajnovo z vonku celkom pozdava...len mi vadia "polovicne" predne dvere (ktore su problemom vsetkych Skodoviek)..
Prazska Skoda 14T (ludovo "porschetra") vznikla v podstate preto, aby prazsky DP nemusel kupovat overene konstrukcie NP vozidiel zo zahranicia, ale mohol si kupit cesky vyrobok. Skoda tuto tramvaj bude dalej zdokonalovat, do dvoch rokov by mali mat plne nizkopodlaznu verziu. Praha ma mat 30 tramvaji Skoda 14T tak ako ich pozname dnes, a potom este 300 Porschetier plne nizkopodlaznych, ktore su dnes este len vo vyvoji. Radsej by sa DPB mal sustredovat na lacnejsie a uz vyvinute varianty NP tramvaji od inych vyrobcov. (Aj zahrebsky ZET 2200 mi je sympatickejsi.)
Reakcia na: aquila #68685:
vŕŕŕŕ. Kopať, kopať a kopať, nech je z toho krtinec a humus mesto, o akom široko ďaleko nepočuli. Nepozerám tú zhýralosť a je mi dobre.
Reakcia na: aquila #68682:
veď dočkaj... nemyslím si, že ju majú pripravenú na 1000 mm. Okrem toho - ona má kapacitu porovnateľnú s ostatnými strojmi... čo by si videl radšej ? Bombardier Flexity, Siemens Combino, Alstrom Citadis, Končar TMK 2200, CAF Bilbao ? Ansaldo-Breda Sirio - neviem či ich ešte robia a o Kawasaki pochybujem a viac ma nenapadá.
Alebo sa zoberu plechy z Pars-novy, aspoň to bude unifikované a máme pokoj. ?
Reakcia na: hoppusmark #68683:
celo by mi zrovna vobec nevadilo (aj ked sa mi nepaci), ale na cele sediet nebudem, kym vnutri hej. resp ani vnutri vlastne v 14T si nesadnes ?

jaj, I have a dream, ze by bacoval v BA niekto normalny. ale co ked kandiduje arcineschpak a korupcny uradnicek durkovsky a arcineschopacka benova ?

preco sa mi zda, ze keby sa mesto unormalnilo a by si uvedomilo svoje mantinely, tak by sa v spolupraci so ZSR dal urobit docela pouzitelny integrovany system ze mesto by malo elektrcku, ktoru by sa casom snazilo v CMO zakopat pod zem a ZSR/ZSSK by mohli riesit tiez cast premavky s projektom filialky ?
Reakcia na: vaky #68678:
Novoplan je oproti hentomu design storočia... ?
Reakcia na: aquila #68682:
Ja nemusím to čelo na 14T... Je to humus..
Reakcia na: Sommelier #68681:
vsetko len nie 14T. to chcem vidiet ako sa v nej budu ludia rano tlacit...
Reakcia na: Andy #68680:
ešte sa dodávala 16 T pre Poľsko (Wroclav ?) a pre Prahu pravdepodobne pôjde 300 ks 15 T - s otočnými podvozkami a vraj aj 100 % nízkopodlažná... Vo vývoji
☺ ...
A čo som sa tým bol odviezť... Keť to porovnám s T3, či žehličkami aj dlhými žehličkami - paráda - ticho, hladko a pohodlne.
Imho je to slušná tramvaj - hlavne, že kupujú "svoj" výrobok a výroba má ako takú perspektívu.
Reakcia na: vaky #68678:
To je pražská "Porschetra", a je šitá pre Prahu, je vraj o ničom, a neviem či by bolo možné ju dodávať sem, mám pocit, že je výhradne pre Prahu.
Reakcia na: vaky #68678:
Zeby "na mieru sita" elina pre BA?
Reakcia na: Mego #68672:
Ike Ti odpisal za mna. Plus dodavkove automobili BAZ, na zaklade ktorych neskor vznikol Ford Transit 2. generacie.
Reakcia na: Ike #68675:
Nase trate od toho nemaju daleko...
Reakcia na: ufo #68646:
Áno, je to pravda... ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement