Podla info, co som sa dopocul, tie obce by sa pripojit chceli, len nas magistrat je proti tomu. Po ekonomickej stranke sa v tom nevyznam, ze ako je ktory variant pre koho (ne)vyhodnejsi, takze viac neviem
Prečo má 1207 inú ŠPZ ako iné Solarisy, lebo všetky majú BA-5** OL. Podľa koncového dvojčíslia čísla autobusu. Napr. 1210 má ŠPZ BA-510 OL, ale 1207 má ŠPZ Ba-947 OL. ?
Choď sa pozrieť na Kazansku v PB. To je taká ,,dzedzina", že sa posledné 4 roky tam vyrástlo 11 sedem poschodových budov. Len taká dzedzina. ?
A vieš, že sa má pripojiť k BA Marianka aj Stupava? ?
VELMI pochybujem ze v Belgicku pritiahla prave cena. Porovnaj si kvalitu MHD TAM a TU. Pokial je MHD pohodlna tak budem vyuzivat MHD, pretoze nemusim soferovat. Ak MHD nie je pohodlna (resp. je v dezolatnom stave - BA) tak ked sa da pojdem autom aj ked musim soferovat. Pochop ze keby islo o cenu tak uz TERAZ chodia vsetci MHD, pretoze uz TERAZ je MHD lacnejsia.
By som sa vyjadril k názoru, ktorý sa tu často vyskytuje, že ľudí z vyších vrstiev, typ Manager a pod. nedostaneš nijak do VHD.
Najväčšou výhodou VHD je že sa nemusíš venovať šoférovaniu. Možeš si otvoriť knihu, noviny, notebook. Preto má IMHO kvalitná, čistá, spoľahlivá VHD s dopravou v sede väčší potenciál na prilákanie práve vyššěj vrstvy než typu Flákač.
?
Polícia môže prižmurovať oči, kým nemá podnet zvonku. Ale keď si Cigán najme Kravu Smradľavokvetovú, tak už ot nebude také jednoduché. Ide totiž o to, že keď nejakého vandal/výtržníka vykopem z tramvaje ja ako vlk, tak som , pokiaľ ma nezoberú na mieste, prakticky anopnymný a neusvedčiteľný. Vodič je jasne definovaný (linka, čas, číslo voza, kurz -. stač niečo z toho). Ja ako vodič by som do toho rizika nešiel.
No v sulade so zakonom to nie, to mi je jasne. Ale myslim si, ze v TYCHTO pripadoch (vandalstva v MHD a podobne), kde ide o jasnych imbacilov policia oci prizmuruje a je na strane poskodeneho.
No a aký bude mať tá relácia vplyv na reláciu trebárs Petržalka - centrum? Pokojne už dnes cestuj z PB na HLST a odtiaľ do DNV, to je normálne. Ale radiálne prepravné prúdy to neovplyvní, lebo sa jedná o komický podiel z celkového počtu vykonaných ciest.
A už prestaň KONEČNE blúzniť o tom, že ľudia musia do centra aj keď nechcú. Musia tam preto, lebo väčšina tam chce. Bodka.
Bože, aké umelo vytvorené platformy? Nepletieš si prevádzkovateľa dopravy s koordinátorom?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1
Najväčšou výhodou VHD je že sa nemusíš venovať šoférovaniu. Možeš si otvoriť knihu, noviny, notebook. Preto má IMHO kvalitná, čistá, spoľahlivá VHD s dopravou v sede väčší potenciál na prilákanie práve vyššěj vrstvy než typu Flákač.
?