najprv to mohli zistit, že ci sa da zaradit taky autobus... a s tou B732.00 co bude??? SM11??
Ozaj, a zachrania sa dake odstavene Ikarusy 280.08? viete o tom nieco?
Teraz vo Vilomeninach bude opat ucinkovat MHD , vodic T6 ,bude vyhadzovat Radicovu na invalidnom kresle ked budu nastupovat cez zadne dvere ? Minule zase tusim Flasik cpal akusi sochu do trolejbusu ?
Nie zimnú hotovosť vykonávala 2108 ako manuál, zatiaľ čo 2141 bola v premávke s vlkmi. Potom 2141 odstavili do ohrady a rozhodli o jej prestavbe na kabriolet v ÚD. Dovetdy zimhá hotovosť 2108 bola pečíslovaná na 2141, čiže stále manuál. Kabriovraosa po GO dostala #2108 a tiež manuál.(automat čo tam bol bol z Tambusu (voith)). Pozri aj katalóg vozidiel.
Ho zahlasili ako GO, lebo to aj bola GO. Neviem, či predpisy umožňujú len tak prevádzovať autobus kabriolet - teda prevádzkovú B732 bez strechy. ? a navyše, tam, ako vždy, boli nejaké čachre ešte so zimnou hotovosťou, teda ex. 2108 bola prečíslovaná na 2141, a kabroiolet, ex. 2141, teda asi na 2108; ešte k tomu pôvodná 2141 bola automat, toto všetko býva v techničáku zapísané a všetky zmeny sa musia hlásiť policajtom.
čo bude s nim netuším, nemám žiadne kontakty na kompetentných.
anija som o nom nic nepocul, ze by bol na dakej akcii, ani som hoeste neviel nazivo. To je chyba DPB, ze to nereklamuje, ze nic neorganizuje.
napr kto by nechcel ist s SM11? keby sa dalo, ja by som bol prvy. Cez vikend by mohli spravit daku linku po meste povedzme. ale da sa vselico vymysliet. Len treba mat fantaziu a zrealizovat to.
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.
ozaj uz by mohli zrekonstruovat aj tu ŠM11, a aj B732.O4. Je smutne,že sa o take autobusy nestaraju, nema ich kto dat ani pod strechu.
Zial my s tym nepomozeme:(
Ved DPB mohol by ich vyuzivat pri roznych akciach.
nech sa na mna nikto nehneva, ale ten dotycny je cistokrvny ud... ja to proste nepochopim... ten AUTOBUS je AJ pre neho... to by ma zaujimalo, ci by doma otcovi popisal auto...
mozno by pomohlo, keby im naparili poriadnu pokutu a pekne verejnoprospesne pracu (umyvanie vozidiel MHD)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
C734.00
Ozaj, a zachrania sa dake odstavene Ikarusy 280.08? viete o tom nieco?