Reakcia na: KLF #68256:
Nejde o to, či je prenos elektrický, mechanický či hydromechanický. Ide o merný výkon vozidla. Ak je dnes zaužívané, že kĺbové vozidlo má výkon minimálne 160-180 kW (v praxi zvyčajne aspoň 200 kW), je jasné, že vozidlo s výkonom nejakých 100 kW asi úplne rovnocenné nebude.
ivanbuto
Citát z článku:
----
Žiadosť dopravného podniku o jeho vybudovanie leží na stole magistrátu, odkedy bola spustená prevádzka duobusov. Hoci podľa Kajdiho Dopravný podnik ešte nedostal oficiálnu odpoveď, pracovníčka magistrátu Mária Račková uviedla, že pruh sa budovať nebude. „Po opatreniach, ktoré sme prijali na Karloveskej radiále, sa zlepšila priepustnosť dopravy na Dlhých dieloch. Nie je preto nutné vybudovať samostatný pruh pre autobusy," vysvetlila.
----
Takže toto je ten istý magistrát, ktorý deklaruje podporu verejnej doprave a "zapája sa" do Dňa bez áut? Priepustnosť konkrétne z Dlhých Dielov sa zvýšila PRE AUTOMOBILY. Očividne to je pre magistrát rozhodujúce.